ELGringo Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo iedereen , Ik heb een probleem met de missie '' wrong is right '' Kan namelijk niet in die kerel z'n pc geraken om z'n emails te bekijken , is wel zeer beu , heb al alles geprobeerd. kan iemand me helpen of heeft dit nog iemand dit probleem. alvast bedankt Gringo NB !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Je gaat naar zijn huis en breekt in. Vervolgens ga je naar zijn computer die in zijn huis staat en je gaat naar het internet. Dan kun je toch gewoon de mails bekijken. Zou je anders niet een foto van het probleem laten zien in plaats van de opdrachtgever, dat is makkelijker voor ons om te kijken wat nu precies het probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ELGringo Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Je gaat naar zijn huis en breekt in. Vervolgens ga je naar zijn computer die in zijn huis staat en je gaat naar het internet. Dan kun je toch gewoon de mails bekijken. Zou je anders niet een foto van het probleem laten zien in plaats van de opdrachtgever, dat is makkelijker voor ons om te kijken wat nu precies het probleem is. Jaja , naar z'n huis gaan en inbreken is geen probleem , maar ik sta vlak voor de computer en dan komt er een textje linksboven , press ''E'" to use the computer. en dit gaat gewoon niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Heb je toevallig de controls verandert? Dan doel ik met name op de 'use'-toets (die nu 'E' is bij jou). Dit heeft namelijk bij meer mensen problemen opgeleverd. Je zou in dat geval kunnen proberen je toetsen (tijdelijk) terug te veranderen. Het kan ook zijn dat je gewoon verkeerd staat (ook al denk je zelf van niet). Loop eens een paar keer rond en probeer verschillende hoeken. Wellicht lukt het dan wel! Bewerkt: 7 februari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik kan ook niet meer op de computer. Kijk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91775 en mijn filmpje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik kan ook niet meer op de computer. Kijk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91775 en mijn filmpje: Heb je de illegale versie van GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Of je het illegaal hebt of niet, dat maakt niks uit. Ik heb hetzelfde probleem. Er gebeurt niks. Eerst deed dit het wél, maar nu niet meer. Ik heb het legaal, maar ookal zou je het illegaal hebben, het maakt niet zo veel uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ELGringo Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb dus hetzelfde probleem als lid Ferre , als ik op LB met m'n controller duw of ''E'' op keyboard gebeurd er niks , ik heb al in elke hoek gestaan rond die computer , die bugs beginnen me toch serieus te irriteren ze , zeer leuk spel , maar man , man , man. Ik heb de legale versie van GTAIV , maar enkel met een nocd progje , gewoon de launcher overgezet in m'n map , kan iemand me helpen ?? want ik wil verder in de story line !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Vraag dan of iemand de missie voor je kan doen.. Ik heb er geen probleem mee gehad, alleen wel bij een heleboel andere missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ELGringo Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2009 Probleem opgelost , spel terug geinstalleerd, zonder de nocd prog , enkel text file gemaakt van commandline -usedirectinput en - norestrictions -nomemrestrict en probleem was opgelost , nu en dan loopt hij wel nog eens vast , maar ja , ligt aan het spel zelf denk ik , wel nie vergeten als je unistall doet de saved game map te laten staan , anders mag je opnieuw beginnen. mag slotje op hier denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.