Jump to content

Bugje in Wrong is right !


ELGringo

Recommended Posts

Hallo iedereen ,

Ik heb een probleem met de missie '' wrong is right ''

Kan namelijk niet in die kerel z'n pc geraken om z'n emails te bekijken , is wel zeer beu , heb al alles geprobeerd.

kan iemand me helpen of heeft dit nog iemand dit probleem.

alvast bedankt

Gringo

NB !!!

post-108080-1234022755_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar zijn huis en breekt in. Vervolgens ga je naar zijn computer die in zijn huis staat en je gaat naar het internet. Dan kun je toch gewoon de mails bekijken. Zou je anders niet een foto van het probleem laten zien in plaats van de opdrachtgever, dat is makkelijker voor ons om te kijken wat nu precies het probleem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar zijn huis en breekt in. Vervolgens ga je naar zijn computer die in zijn huis staat en je gaat naar het internet. Dan kun je toch gewoon de mails bekijken. Zou je anders niet een foto van het probleem laten zien in plaats van de opdrachtgever, dat is makkelijker voor ons om te kijken wat nu precies het probleem is.

Jaja , naar z'n huis gaan en inbreken is geen probleem , maar ik sta vlak voor de computer en dan komt er een textje linksboven , press ''E'" to use the computer. en dit gaat gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig de controls verandert? Dan doel ik met name op de 'use'-toets (die nu 'E' is bij jou). Dit heeft namelijk bij meer mensen problemen opgeleverd. Je zou in dat geval kunnen proberen je toetsen (tijdelijk) terug te veranderen.

Het kan ook zijn dat je gewoon verkeerd staat (ook al denk je zelf van niet). Loop eens een paar keer rond en probeer verschillende hoeken. Wellicht lukt het dan wel!

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus hetzelfde probleem als lid Ferre , als ik op LB met m'n controller duw of ''E'' op keyboard gebeurd er niks , ik heb al in elke hoek gestaan rond die computer , die bugs beginnen me toch serieus te irriteren ze , zeer leuk spel , maar man , man , man.

Ik heb de legale versie van GTAIV , maar enkel met een nocd progje , gewoon de launcher overgezet in m'n map ,

kan iemand me helpen ??

want ik wil verder in de story line !! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem opgelost , spel terug geinstalleerd, zonder de nocd prog , enkel text file gemaakt van commandline -usedirectinput en - norestrictions -nomemrestrict en probleem was opgelost , nu en dan loopt hij wel nog eens vast , maar ja , ligt aan het spel zelf denk ik , wel nie vergeten als je unistall doet de saved game map te laten staan , anders mag je opnieuw beginnen.

mag slotje op hier denk ik. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...