Jump to content

Shakedown


Gast

Recommended Posts

Hele simpele reden dat ik de missie niet haal: Te weinig tijd. :puh:

Weet iemand een korte route in het verkeer of door het winkelcentrum en misschien andere tips?

Alvast bedankt,

Marty

http://nl.wikigta.org/wiki/Shakedown_%28GTA_Vice_City%29

Op deze pagina staat wat je het beste kunt doen :).Bijv eerst de Infenus pakken want die is sneller,en als het nodig is pak je een cop outfit in Gash in het winkelcentrum voor de politie af te schudden ;).Laat maar horen of je nog wat moet weten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hele simpele reden dat ik de missie niet haal: Te weinig tijd. :puh:

Weet iemand een korte route in het verkeer of door het winkelcentrum en misschien andere tips?

Alvast bedankt,

Marty

http://nl.wikigta.org/wiki/Shakedown_%28GTA_Vice_City%29

Op deze pagina staat wat je het beste kunt doen :) .Bijv eerst de Infenus pakken want die is sneller,en als het nodig is pak je een cop outfit in Gash in het winkelcentrum voor de politie af te schudden ;) .Laat maar horen of je nog wat moet weten :D

De politie is geen probleem,de tijd wel. :puh:

Wikigta heb ik al gekeken,daar staan geen tips om alles binnen de tijd te doen.

Weet iemand een handige route om naar het winkelcentrum te rijden? (Auto maakt geen moer uit,je kan toch niet hard rijden. ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft is dit de makkelijkste route: *KLIK*. Vanaf de Vercetti Estate de puntjes volgen en je komt binnen via de zuidelijke ingang van het winkelcentrum. Als je de missie al een paar keer hebt gespeeld weet je vanzelf welke ruiten je moet hebben en is het domweg schieten, bij voorkeur met een machinegeweer. Overigens zou ik de Infernus pakken, die staat er toch en is snel genoeg...want snelheid kun je echt wel maken op deze route.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft is dit de makkelijkste route: *KLIK*. Vanaf de Vercetti Estate de puntjes volgen en je komt binnen via de zuidelijke ingang van het winkelcentrum. Als je de missie al een paar keer hebt gespeeld weet je vanzelf welke ruiten je moet hebben en is het domweg schieten, bij voorkeur met een machinegeweer. Overigens zou ik de Infernus pakken, die staat er toch en is snel genoeg...want snelheid kun je echt wel maken op deze route.

Succes! :)

Deze route gebruik ik ook.

alleen rijd ik bij de Wel Stacked Pizza gewoon door en sla dan pas af.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft is dit de makkelijkste route: *KLIK*. Vanaf de Vercetti Estate de puntjes volgen en je komt binnen via de zuidelijke ingang van het winkelcentrum. Als je de missie al een paar keer hebt gespeeld weet je vanzelf welke ruiten je moet hebben en is het domweg schieten, bij voorkeur met een machinegeweer. Overigens zou ik de Infernus pakken, die staat er toch en is snel genoeg...want snelheid kun je echt wel maken op deze route.

Succes! :)

Deze route gebruik ik ook.

alleen rijd ik bij de Wel Stacked Pizza gewoon door en sla dan pas af.

dan lig het aan de wapen die je gebruikt

je moet een minigun gebruiken en dan verander je het snel naar pistool en ren je nar de volgende raam en verander dan terug naar minigun en schiet dan op de raam, herhaal dit tot dat het lukt(werk bij mij wel)

gr.kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

wat ook wel handig is dat je eerst heel veel minutie voor de uz-i verzamelt ( hij heeft genoeg vindplaatsen ).

en daarna als je heel veel hebt. dan ga je naar de Ammu in downtown en koop daar 1x een MP5 je behoudt je minutie maar je hebt een veel sterker wapen.

bij voorkeur gebruik je de rocket launcher die bij de Hooker Inn te vinden is.

je moet hem alleen bij de meerdere ruiten gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...