Jump to content

[PC] Bernie: Hating the Haters


Flitskikker

Recommended Posts

Hating The Haters -- Mission Passed!

Beloning:

  • $6000,=

Savegame:

Installeren van deze savegame:

Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e00004997e048bd3 wat je kan vinden in:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. Op youtube het filmpje gekeken en op google gezocht, er zijn meer mensen met dit probleem en het ligt niet aan de patch of de illegale versie. Bij mij loop ik of te ver of te dichtbij net voordat hij bij de tunnel is waar hij aangevallen zou moeten worden, kan het dus niet goed doen.

*edit*

Ik denk dat het door de patch komt want ik kan opeens niet meer op computers inloggen. Damnit.

SGTA412.rar

Bewerkt: door gr8slayer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. Op youtube het filmpje gekeken en op google gezocht, er zijn meer mensen met dit probleem en het ligt niet aan de patch of de illegale versie. Bij mij loop ik of te ver of te dichtbij net voordat hij bij de tunnel is waar hij aangevallen zou moeten worden, kan het dus niet goed doen.

*edit*

Ik denk dat het door de patch komt want ik kan opeens niet meer op computers inloggen. Damnit.

Als je een savegame wilt laten spelen kan je dit beter in een zelf aangemaakt topic doen met een standaard lijstje, dat je hier kan vinden.

Daarnaast zijn we met de savegame zelf niets, je zal dus je savegame moeten wrappen. Meer info daarover vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...