Jump to content

Voldoe ik aan de minimum systeemvereisten


Hein2009

Recommended Posts

Hey,

Voldoe ik aan de MINIMUM systeemvereisten?? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van. :tu:

Processor

Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz FSB, 4 MB cache)

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten

256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Monitor

23in S2309W WIDESCREEN European Black (1920 x 1080)

Betreft ook multiplayer :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Voldoe ik aan de MINIMUM systeemvereisten?? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van. :tu:

Processor

Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz FSB, 4 MB cache)

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten

256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Monitor

23in S2309W WIDESCREEN European Black (1920 x 1080)

Betreft ook multiplayer :Y

CanYouRunIt.com

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Voldoe ik aan de MINIMUM systeemvereisten?? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van. :tu:

Processor

Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz FSB, 4 MB cache)

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten

256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Monitor

23in S2309W WIDESCREEN European Black (1920 x 1080)

Betreft ook multiplayer :Y

CanYouRunIt.com

Je kunt hem spelen. Als je zin hebt ken je de processor nog ietsjes overclocken voor een leuker resultaat. :V Verder is de rest wel oke. Alleen de videokaart is wat zwakjes. Koop daar een 8800GT of beter voor. (een 8800GT als je echt cheap bent, de 8600GT is niets)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Voldoe ik aan de MINIMUM systeemvereisten?? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van. :tu:

Processor

Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz FSB, 4 MB cache)

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten

256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Monitor

23in S2309W WIDESCREEN European Black (1920 x 1080)

Betreft ook multiplayer :Y

CanYouRunIt.com

Je kunt hem spelen. Als je zin hebt ken je de processor nog ietsjes overclocken voor een leuker resultaat. :V Verder is de rest wel oke. Alleen de videokaart is wat zwakjes. Koop daar een 8800GT of beter voor. (een 8800GT als je echt cheap bent, de 8600GT is niets)

Tja cheap, ik wil efficient met mn geld omgaan. Dus wat kost zo'n 8800GT? :D Is dat dan 512mb??

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Voldoe ik aan de MINIMUM systeemvereisten?? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van. :tu:

Processor

Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz FSB, 4 MB cache)

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten

256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Monitor

23in S2309W WIDESCREEN European Black (1920 x 1080)

Betreft ook multiplayer :Y

CanYouRunIt.com

Je kunt hem spelen. Als je zin hebt ken je de processor nog ietsjes overclocken voor een leuker resultaat. :V Verder is de rest wel oke. Alleen de videokaart is wat zwakjes. Koop daar een 8800GT of beter voor. (een 8800GT als je echt cheap bent, de 8600GT is niets)

Tja cheap, ik wil efficient met mn geld omgaan. Dus wat kost zo'n 8800GT? :D Is dat dan 512mb??

ik schat zo'n 80 euro. :) Maar vertrouw me, met een 8600GT kun je niets. Je kunt ook nog wachten op hulp van iemand die iets over ATi's weet, daar zijn ook leuke kaarten voor een redelijke prijs. Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, can you run it werkt bij mij niet. Vreemd.

• AMD AthlonTM 64 x 2 7750 Dual Core processor (2.70gHZ)

• ATI Radeon HD 4350 grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, 1 x HDMI, 1 x DVI-I (HDCP ondersteuning), 1 x D-Sub VGA, Microsoft DirectX® 10 compatibel

• 640 GB harde schijf

• 4 GB werkgeheugen (4096 MB DDR 2 SDRAM met 667 MHz 64 Bit) met GreenpowerTM technologie (S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache) .

Ik ben van plan om de grafische kaart te veranderen. Hebben jullie tips? Kan ik met dit syteem GTA IV spelen? Hoeft natuurlijk niet op 'high'.

Ben benieuwd, ben er niet zo thuis mee namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, can you run it werkt bij mij niet. Vreemd.

• AMD AthlonTM 64 x 2 7750 Dual Core processor (2.70gHZ)

• ATI Radeon HD 4350 grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, 1 x HDMI, 1 x DVI-I (HDCP ondersteuning), 1 x D-Sub VGA, Microsoft DirectX® 10 compatibel

• 640 GB harde schijf

• 4 GB werkgeheugen (4096 MB DDR 2 SDRAM met 667 MHz 64 Bit) met GreenpowerTM technologie (S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache) .

Ik ben van plan om de grafische kaart te veranderen. Hebben jullie tips? Kan ik met dit syteem GTA IV spelen? Hoeft natuurlijk niet op 'high'.

Ben benieuwd, ben er niet zo thuis mee namelijk.

Volgens mij is je processor ietsjes aan de lage kant.

Je RAM geheugen is goed,

BTW Het helpt bij CanYouRunIt.com als je refresht als hij bij Downloading blijft steken, want dat heb ik ook. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog nooit van gehoord, klinkt niet echt een goede.

Als je er geen verstand van hebt, en er zelfs nog nooit van gehoord hebt, waarom reageer je dan?

De ATI Radeon HD 4870 is zeker een aanrader, daar zal je GTA IV zeker op hoog mee kunnen spelen, en de prijs valt nog redelijk mee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit moet zeggen maar: Je bent een idioot. Deze Aldi-PC van 500 euro is te duur. Een andere computer van 500 euro, zelf samengesteld kan veel beter zijn dan deze crap, en als je 600 euro kunt uitgeven heb je een erg goede computer. :)

Maargoed, de HD4870 is wel een mooi kaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit moet zeggen maar: Je bent een idioot. Deze Aldi-PC van 500 euro is te duur. Een andere computer van 500 euro, zelf samengesteld kan veel beter zijn dan deze crap, en als je 600 euro kunt uitgeven heb je een erg goede computer. :)

Maargoed, de HD4870 is wel een mooi kaartje.

Pardon? Ik ben een idioot? Nou, leuke binnenkomer dan. Ik zal je vertellen, zelfs met de huidige kaart kan ik GTA IV prima spelen, geen haperingen of wat. Natuurlijk niet op z'n hoogst haalbare natuurlijk.

Ik ben niet zo'n gamer, maar een enkel spel lijkt me mooi. De kaart inmiddels besteld.

Nog even over deze computer: Geen negatieve punten te noemen, draait prima! Zelfs Call of Duty: World of War draait er goed op. Misschien moet jij meer zien dan 100FPS? Ik vind 30 al genoeg.

Ook een fijne avond toegewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...