Jump to content

Model in SA zetten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb daarnet a.d.h.v. deze tutorial een model proberen ingame te zetten. Ik heb alle stappen gevolgd. De textures zijn allemaal netjes gecomprimeerd en voor GTASA, ik heb ze samen met de dff's en de col's in gta3.img gezet, ik heb de IDE gemaakt en vervolgens dmv Map Editor een IPL gemaakt. Maar als ik gtasa opstart (ik start een new game) crasht ie nog voordat de loading screens in beeld komen. Wat heb ik fout gaan/moet ik nog doen? Alvast bedankt :)

En ja ik heb gedowngrade.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik heb daarnet a.d.h.v. deze tutorial een model proberen ingame te zetten. Ik heb alle stappen gevolgd. De textures zijn allemaal netjes gecomprimeerd en voor GTASA, ik heb ze samen met de dff's en de col's in gta3.img gezet, ik heb de IDE gemaakt en vervolgens dmv Map Editor een IPL gemaakt. Maar als ik gtasa opstart (ik start een new game) crasht ie nog voordat de loading screens in beeld komen. Wat heb ik fout gaan/moet ik nog doen? Alvast bedankt :)

En ja ik heb gedowngrade.

Dan zou het aan de DATA map moeten liggen, aangezien sommige bestanden direct worden gecontroleerd. Dan zou dus het laadscherm wel komen, maar is ook zo snel weer weg voordat je ook maar wat kan zien. Kijk anders nog eens in GTA.DAT, die word namelijk 2 keer gecontroleerd volgens mij. Hier komen ook wel vaak fouten in voor. En probeer anders eens een vierkant blokje ingame te zetten, in een bestaande IPL.

Geplaatst:
Dan zou het aan de DATA map moeten liggen, aangezien sommige bestanden direct worden gecontroleerd. Dan zou dus het laadscherm wel komen, maar is ook zo snel weer weg voordat je ook maar wat kan zien. Kijk anders nog eens in GTA.DAT, die word namelijk 2 keer gecontroleerd volgens mij. Hier komen ook wel vaak fouten in voor. En probeer anders eens een vierkant blokje ingame te zetten, in een bestaande IPL.
Als het aan de data map lag, zou ik al een error in Map Editor hebben gekregen. Dan zou ik de bestanden niet eens hebben kunnen laden in MEd. Ieder model had de juiste texturese had je juiste naam. Dat wil zeggen dat gta.dat naar de juiste IDE verwijst, en dat de IDE ook correct is. Ook de IPL werd probleemloos door MEd gevonden.
Geplaatst: (bewerkt)
Als het aan de data map lag, zou ik al een error in Map Editor hebben gekregen. Dan zou ik de bestanden niet eens hebben kunnen laden in MEd. Ieder model had de juiste texturese had je juiste naam. Dat wil zeggen dat gta.dat naar de juiste IDE verwijst, en dat de IDE ook correct is. Ook de IPL werd probleemloos door MEd gevonden.

Ja, maar ik heb ook wel eens wat ingame geprobeerd te zetten in een aparte IPL enzovoort. MEd weergeeft de mod wel, maar zodra ik wil gaan laden, flop weg San Andreas. In een bestaande IPL en alles heb ik nog niet geprobeert, omdat mn SA naar de knoppe is..(backups en modded versies allebei) Alleen SAMP doet het nog :?

Maar het kan gewoon wat anders zijn, maar uit veel testen met de DATA map ben ik erachter gekomen dat die map direct word gecontroleerd, dus daarom mijn suggestie.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Met bestaande IPL werkt ook niet...

Ligt het er niet aan dat ik de map van deze GTASA installatie een andere naam heb gegeven?

Geplaatst:
Met bestaande IPL werkt ook niet...

Ligt het er niet aan dat ik de map van deze GTASA installatie een andere naam heb gegeven?

Lijkt me niet. Ik heb ook 13 verschillende mappen voor GTA, inclusief 3 Total conversions, die naar behoren werken, behalve 1. Verder werkt de rest ook gewoon.. Wel raar het probloeem, maar het gebeurt vaker. Ik heb ooit het probleem gehad dat ik niet kon modden in GTA3.IMG (voertuigen ED) En zomaar, zonder enige wijziging of verandering van werkwijze lukt het opeens wel. Misschien dat als je de procedure nog een keer herhaalt dat het lukt.

Ik denk van niet, maar dat dacht ik ook voor mijn GTA3.IMG probleem. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...