Jump to content

BunnyHops


MrCosie

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Hier is een filmpje van wat bunnyhoppen is, het is wel GTA 3 maar ik kon geen filmpje van VCS vinden.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

@SWAT: Je moet rijden om te kunnen hoppen, bij mij wekrt het nooit als ik stil sta.

Bunnyhoppen is eigenlijk wel handig, Als je in een taxi zit en je wilt even wat stunten kan je met bunnyhoppen een extra beedje hoogte krijgen, of je krijgt meteen een salto. Het is ook erg handig als er veel verkeer is kan je soms even over een auto springen.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...