Jump to content

tofste plek!


roppie

wat vind jij de aller tofste plek?  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij de aller tofste plek?

    • strand
      13
    • klein haïti
      7
    • stad
      36
    • het water
      6
    • de lucht
      17


Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Damos

    4

  • Arjen

    2

  • Robienske

    2

  • MightyDuck

    2

ik vind hele stad leukste om met een coach (ik heb vervanger => MarcoPolo Viale III met mijn zelfgemaakte texturen van "De Lijn" en zo voel ik me alsof een echte lijnbuschauffeur enja ik heb ook die sunshine auto's veranderd naar "De lijn garage" :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel niet meer zo vaak Vice City, maar de leukste plek vond ik toch wel het strand, vooral met Oranje luchten, het geeft je echt een heel mooi sfeertje. :D

Verder was ik vaak te zien in de 1e stad, die vond ik wat meer sfeer hebben dan dat 2e grote eiland.

Koos. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
little haiti echte ghetto

leuk stadje _O_

Wel niet zo leuk als die Haïtiens op je zitten te schieten naar het einde van het spel toe.

Tofste plek voor mij is Washington beach, ocean beach.

Lekker zonnetje, mooie babes. :puh:8)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt hoe je je tofste plek kunt omschrijven, een plek die je er het mooiste uit vind zien? De plek waar je het liefst bent, maar het lijkt mij niet dat je er dan ook hooguit twee minuten blijft? De plek met de mooiste auto's? De plek waar het meeste te vechten/schieten valt? In ieder geval ben ik het liefste in Ocean Beach, een lange weg, handig voor de wheelies, staan mooie hotels, restaurants, lopen mooie mensen, geen gangsters o.i.d., komen mooie auto's langs en vlak in de buurt van twee heli's + een aantal boten. Vandaar mijn lievelingsplek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...