Jump to content

About:blank


Robienske

Recommended Posts

Ik heb een portalvirus dat About:blank heet. Als je het verwijderd, komt het altijd terug. Zeer onhandig want dan heb je die stomme startpagina. Misschien kunnen jullie helpen

Link to comment
Delen op andere websites

euh.

Dit lijkt me geen virus.

Dat is gewoon je standaard startpagina.

Je ziet als het goed is gewoon een wit scherm.

Wil je een andere startpagina hebben dan kan je dat in Internet Explorer bij Extra --> Internet-Opties en dan bij startpagina instellen.

Zie je toch iets anders dan een witte pagina bij About:blank dan heb je toch een of ander spyware ding.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik wel maar als ik een andere startpagina instel dan staat die andere daar weer. Een startpagina die je niet weg kan krijgen heet een portal-virus. Meestal kan je die vinden in je program files. Ik kan hem niet verwijderen want hij komt altijd terug. De naam die in de adresbalk staat is ablout:blank. Op de startpagina staat vanalles. Tweede hands auto's, video's om te kopen, ... Als ik de Ad-aware scan doe vind ie altijd het object coolwebsearch. Ik selecteer het, en druk next. Dan delete hij de selection. Als ik het internet open staat die start pagina er weer. Dan doe ik weer mijn Ad-aware scan, dan heeft hij weer coolwebsearch gevonden. Dan delete ik hem enz. Dan start ik mijn internet op en daar staat die irritante startpagina weer. Zo kan ik blijven door gaan. Ik heb wel al 20 keer geprobeerd. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou het niet wagen om in mijn register te kijken. Ik zal dat programmatje wel downen. Dit is een screen ervan... En wat zeg je over die veilige modus ? En kan het zijn dat je dat programmatje moet kopen ?

post-28-1086715045.jpg

Bewerkt: door robienske
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...