jobator Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 waaarom kan ik niet in de rusian shop kome?er staat wel kleding logo weet iemand het Reageren
Dvt Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 waaarom kan ik niet in de rusian shop kome?er staat wel kleding logo weet iemand het Omdat je in The Lost and Damned niet van kleding kan veranderen en het dus ook geen zin heeft die winkels binnen te gaan. Maarja de Perseus is wel open dus dat is dan weer raar... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik ben ondertussen weer verder gegaan met GTA IV. Ik heb gehoord dat je maar saaie beloningen krijgt als je dingen hebt gedaan in TLAD. bijvoorbeeld sea gulls krijg je iets wapen oneindig veel munitie en als je 100% haalt krijg je een bike jeeeej niks boeiend dus ga ik maar weeer GTA IV doen Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik ben ondertussen weer verder gegaan met GTA IV.Ik heb gehoord dat je maar saaie beloningen krijgt als je dingen hebt gedaan in TLAD. bijvoorbeeld sea gulls krijg je iets wapen oneindig veel munitie en als je 100% haalt krijg je een bike jeeeej niks boeiend dus ga ik maar weeer GTA IV doen Mischien een beetje dom maar wat zijn Sea gulls? Reageren
Dvt Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik ben ondertussen weer verder gegaan met GTA IV.Ik heb gehoord dat je maar saaie beloningen krijgt als je dingen hebt gedaan in TLAD. bijvoorbeeld sea gulls krijg je iets wapen oneindig veel munitie en als je 100% haalt krijg je een bike jeeeej niks boeiend dus ga ik maar weeer GTA IV doen Mischien een beetje dom maar wat zijn Sea gulls? Zeemeeuwen. Is hetzelfde als de pigeons (duiven), maar dan zijn het zeemeeuwen en is het aantal verminderd naar 50. Reageren
jobator Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 waaarom kan ik niet in de rusian shop kome?er staat wel kleding logo weet iemand het Omdat je in The Lost and Damned niet van kleding kan veranderen en het dus ook geen zin heeft die winkels binnen te gaan. Maarja de Perseus is wel open dus dat is dan weer raar... maar het logo staat er wel op de minimap en op de grote.... Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Zeemeeuwen. Is hetzelfde als de pigeons (duiven), maar dan zijn het zeemeeuwen en is het aantal verminderd naar 50. Waar kan ik die vinden. Ik bedoel, heeft iemand een Snapmap? En ik heb TLAD nu ook uit, storyline en alle achievements. Storyline gedaan in 5 uur, alle achievements in 7 uur en 55 minuten Ik heb alle races en 10/25 Gangwars gedaan. EDIT: Oja, ik heb een foutje gevonden tijdens een missie. Als je drugs moet gaan helen voor Elizabeth en je rijd weer terug met haar op een motor, kan ze niet van die motor afvallen. Ik heb alles geprobeerd maar niks helpt Bewerkt: 22 februari 2009 door lexus123 Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Sorry voor de dubbelpost maar hier zijn wat nieuwe cheats voor de mensen die dat willen (moet hier een spoiler op?). # 826-555-0150 - Burrito # 245-555-0125 - Double T # 245-555-0199 - Hakuchou # 245-555-0150 - Hexer # 245-555-0100 - Innovation # 826-555-0100 - Slamvan Reageren
mrtuning Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Sorry voor de dubbelpost maar hier zijn wat nieuwe cheats voor de mensen die dat willen (moet hier een spoiler op?).# 826-555-0150 - Burrito # 245-555-0125 - Double T # 245-555-0199 - Hakuchou # 245-555-0150 - Hexer # 245-555-0100 - Innovation # 826-555-0100 - Slamvan slamvan en burrito doen het heb getest . had de verhaalijn binnen 2 dagen uitgespeeld. het was best wel raar niko naar je heen te zien lopen en ik moest ook een keer roman ontvoeren Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik ben ondertussen weer verder gegaan met GTA IV.Ik heb gehoord dat je maar saaie beloningen krijgt als je dingen hebt gedaan in TLAD. bijvoorbeeld sea gulls krijg je iets wapen oneindig veel munitie en als je 100% haalt krijg je een bike jeeeej niks boeiend dus ga ik maar weeer GTA IV doen Mischien een beetje dom maar wat zijn Sea gulls? Zeemeeuwen. Is hetzelfde als de pigeons (duiven), maar dan zijn het zeemeeuwen en is het aantal verminderd naar 50. Is er al een lijst waar ze te vinden zijn? Zou wel wat handiger zoeken zijn! Reageren
Tha-Niels Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Weet iemand waar ik die schoolbus kan vinden ?. Je moest er een keer gevangenen mee bevrijden in een missie ...[/font] Reageren
Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weet iemand waar ik die schoolbus kan vinden ?. Je moest er een keer gevangenen mee bevrijden in een missie ...[/font] Niet te vinden. Hij is exclusief voor die missie. En er is nog geen map voor de seagulls. Ze moeten nog allemaal gezocht worden... Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Weet iemand waar ik die schoolbus kan vinden ?. Je moest er een keer gevangenen mee bevrijden in een missie ...[/font] Wat ik heb gedaan is de schoolbus naar de parkeerplaats van playboy x gereden.Je kan alle parkeerplaatsen gebruiken die Niko ook kon gebruiken,dus rij naar de parkeerplaats die het meest dichtbij is.Het is wel mission failed maar je heb hem wel! Bewerkt: 23 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
jobator Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Wat ik heb gedaan is de schoolbus naar de parkeerplaats van playboy x gereden.Je kan alle parkeerplaatsen gebruiken die Niko ook kon gebruiken,dus rij naar de parkeerplaats die het meest dichtbij is.Het is wel mission failed maar je heb hem wel! Dan heb ik voor niks mooie auto's verknald -_-" Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Is er al een lijst waar ze te vinden zijn? Zou wel wat handiger zoeken zijn! We hebben in ieder geval een plattegrond op WikiGTA: *KLIK* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.