Jump to content

Het grote ''The Lost & Damned'' topic !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik heb dit spel sinds gisteren in huis.En vind hem tof.Maar ja dat vind ik van alle GTA spellen.

Alleen jammer dat je niet veel kleren kunt kopen.Hopelijk is dat in het volgende deel wel zo

Kun je dan wel kleren kopen? Heb nog niet gezocht naar de kledingswinkels in TLAD, doordat ik teveel met de 100% bezig ben.

Volgens mij niet.Dat vind ik het enige nadeel eigenlijk.Alleen bij TLAD liggen er een paar kleren in je kledingkast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    34

  • Danoontje_nl

    18

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • HA5H

    12

In TLAD heb je helemaal geen andere kleding dan de kleding die je aan hebt. Dit is een bewuste keuze van Rockstar; het past in het verhaal van een motorbende.

Zo kan je in IV naar gelang je status in de stad eerst alleen sloeberkleding kopen, en later wat mooiere pakken en dergelijke.

In TBOGT kan je ook geen kleding kopen, maar speel je vanaf het begin een succesvol personage, dus heb je in je safehouse een kast vol met kleding. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In TLAD heb je helemaal geen andere kleding dan de kleding die je aan hebt. Dit is een bewuste keuze van Rockstar; het past in het verhaal van een motorbende.

Zo kan je in IV naar gelang je status in de stad eerst alleen sloeberkleding kopen, en later wat mooiere pakken en dergelijke.

In TBOGT kan je ook geen kleding kopen, maar speel je vanaf het begin een succesvol personage, dus heb je in je safehouse een kast vol met kleding. ;)

Dit klopt helemaal.Vind het wel jammer.Dat je geen kleren kunt kopen misschien in het volgende deel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb verleden week EFLC gekocht met de 2 DLC's omdat ik wist dat ik een X box ging krijgen in het weekend. Het spel op zich is zeer geestig, je vliegt direct in de actie. Het enigste wat ik opmerkte was het verschil tussen PS3 en X BOX 360 qua kwaliteit. Ik heb GTA IV op PS3 en als ik dan ik liberty city speel in EFLC dan merk ik wel heel erg het verschil. Ik heb constant last van pop-ups. Texturen die plotseling tevoorschijn floepen. Dat is echt lelijk vergeleken met PS3. Ik rij met de moto richting een gebouw waarvan de voorkant niet eens te zien is en als je er voor staat floept het tevoorschijn. De gameplayis wel uitstekend maar het verschil tussen PS en X BOX vind ik toch storend.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb verleden week EFLC gekocht met de 2 DLC's omdat ik wist dat ik een X box ging krijgen in het weekend. Het spel op zich is zeer geestig, je vliegt direct in de actie. Het enigste wat ik opmerkte was het verschil tussen PS3 en X BOX 360 qua kwaliteit. Ik heb GTA IV op PS3 en als ik dan ik liberty city speel in EFLC dan merk ik wel heel erg het verschil. Ik heb constant last van pop-ups. Texturen die plotseling tevoorschijn floepen. Dat is echt lelijk vergeleken met PS3. Ik rij met de moto richting een gebouw waarvan de voorkant niet eens te zien is en als je er voor staat floept het tevoorschijn. De gameplayis wel uitstekend maar het verschil tussen PS en X BOX vind ik toch storend.

Dit merk ik ook wel, het komt geregeld (maar niet steeds) voor. Op zich is het niet erg, maar het kan natuurlijk wel storen (je botst tegen iets onzichtbaars aan).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...