Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Is er al een lijst waar ze te vinden zijn? Zou wel wat handiger zoeken zijn! We hebben in ieder geval een plattegrond op WikiGTA: *KLIK* Zozo, hoe hebben jullie/WikiGTA dat zo snel gedaan? Reageren
jobator Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 maar waarom staat er dus bij mij bij de rusian shop wel een clothesshop logo??? ik kan er dus niet in Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Als je ergens in gaat wordt het logo meteen aan je radar toegvoegd.Bij de meeste eet tenten en kleren winkels gebeurdt dat als je er in bent gegaan.Bij de russian shop is dat buiten waardoor hij bij johhny op zijn radar staat.Het is gewoon een foutje wat Rockstar er niet uit heeft gehaaldt. Reageren
jobator Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Als je ergens in gaat wordt het logo meteen aan je radar toegvoegd.Bij de meeste eet tenten en kleren winkels gebeurdt dat als je er in bent gegaan.Bij de russian shop is dat buiten waardoor hij bij johhny op zijn radar staat.Het is gewoon een foutje wat Rockstar er niet uit heeft gehaaldt. ok,bedankt,je bent de eerste die met een zinnig antwoord komt Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Sorry voor de dubbelpost maar hier zijn wat nieuwe cheats voor de mensen die dat willen (moet hier een spoiler op?).# 826-555-0150 - Burrito # 245-555-0125 - Double T # 245-555-0199 - Hakuchou # 245-555-0150 - Hexer # 245-555-0100 - Innovation # 826-555-0100 - Slamvan slamvan en burrito doen het heb getest . had de verhaalijn binnen 2 dagen uitgespeeld. het was best wel raar niko naar je heen te zien lopen en ik moest ook een keer roman ontvoeren ¬¬ Ja natuurlijk doen die het, ik zuig het niet uit m'n duim... Reageren
reflax Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 enige informatie over waneer het uit komt voor de pc Reageren
Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 enige informatie over waneer het uit komt voor de pc Daar is helemaal geen info over, tot nu toe alleen geruchten omdat GTA IV voor de PC ook Games for Windows Live heeft... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar hier zijn wat nieuwe cheats voor de mensen die dat willen (moet hier een spoiler op?).# 826-555-0150 - Burrito # 245-555-0125 - Double T # 245-555-0199 - Hakuchou # 245-555-0150 - Hexer # 245-555-0100 - Innovation # 826-555-0100 - Slamvan Ook op WikiGTA staan alle cheats al hoor, kijk hier maar eens. Alle cheats die je in Grand Theft Auto IV kon gebruiken zouden nu ook moeten te gebruiken zijn, en er zijn nog enkele nieuwe cheats. Ook zouden alle first aid kits, armor en wapens op dezelfde plaats moeten liggen, dan in GTA IV, dus als jullie wat zoeken, kijk dan op WikiGTA. Edit @ lexus123: M'n excuses dan. Bewerkt: 24 februari 2009 door Hanneswasco Reageren
reflax Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 enige informatie over waneer het uit komt voor de pc Daar is helemaal geen info over, tot nu toe alleen geruchten omdat GTA IV voor de PC ook Games for Windows Live heeft... ok ^.^ Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ook op WikiGTA staan alle cheats al hoor, kijk hier maar eens. Alle cheats die je in Grand Theft Auto IV kon gebruiken zouden nu ook moeten te gebruiken zijn, en er zijn nog enkele nieuwe cheats.Ook zouden alle first aid kits, armor en wapens op dezelfde plaats moeten liggen, dan in GTA IV, dus als jullie wat zoeken, kijk dan op WikiGTA. Dat 'hoor' gedeelte had je net zo goed weg kunnen laten want onder aan de pagina van wikigta staat dat die gisteren pas geupdate is en dus gisteren zijn die cheats dus toegevoegd. Mijn post kwam eerder... Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Vond het mooi dat je in de credits een paar missies van Niko langs ziet komen. Zo zie je Ivan uit de missie Ivan the not so terrible hangen aan de ladder en zie je hoe Niko Vlad vermoord. Geweldige Game, good job Rockstar! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Vond het mooi dat je in de credits een paar missies van Niko langs ziet komen. Zo zie je Ivan uit de missie Ivan the not so terrible hangen aan de ladder en zie je hoe Niko Vlad vermoord. Geweldige Game, good job Rockstar! zie je dat allemaal?, ik wil ook DLAD Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Vond het mooi dat je in de credits een paar missies van Niko langs ziet komen. Zo zie je Ivan uit de missie Ivan the not so terrible hangen aan de ladder en zie je hoe Niko Vlad vermoord. Geweldige Game, good job Rockstar!Serieus? Heb ik die credits lekker laten lopen omdat 't altijd zo belachelijk lang duurt...nou ja, ik speel 'm toch nog een keer, volgende keer even goed opletten dus. Reageren
Dvt Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Vond het mooi dat je in de credits een paar missies van Niko langs ziet komen. Zo zie je Ivan uit de missie Ivan the not so terrible hangen aan de ladder en zie je hoe Niko Vlad vermoord. Geweldige Game, good job Rockstar!Serieus? Heb ik die credits lekker laten lopen omdat 't altijd zo belachelijk lang duurt...nou ja, ik speel 'm toch nog een keer, volgende keer even goed opletten dus. Hehe dat heb ik meer mensen zien doen. Maar idd je ziet dan Niko en Roman in Roman's Taxi naar het taxibedrijf rijden en dan zien ze dat het in de fik staat. En dan zie je ook Ivan idd die achterna gelopen wordt oor Niko. En aan het eind ook Vlad die vermoord wordt, met op de achtergrond een paar bikers die voorbij rijden. Bewerkt: 24 februari 2009 door Dvt Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Het huis van Niko en het bedrijf van Roman staan tegelijkertijd in brand met het clubhuis van de Lost[/font] Niet lezen als je een van beide nog niet hebt uitgespeeld;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.