Dvt Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Het huis van Niko en het bedrijf van Roman staan tegelijkertijd in brand met het clubhuis van de Lost[/font]Niet lezen als je een van beide nog niet hebt uitgespeeld;) Ja dat dacht ik ook maar dat is niet waar, want andere mensen hebben het nieuwsbericht van Weazel News dat 'een taxi bedrijf' is afgebrand, al eerder gehoord in The Lost and Damned. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb een vraag is het de moeite waard als je tlad hebt gewonnen om daar speciaal een xbox 360 voor te kopen met gta of kan ik hem beter weggeven. Ik zou graag wat meningen willen hoor over hoe TLAD is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb een vraag is het de moeite waard als je tlad hebt gewonnen om daar speciaal een xbox 360 voor te kopen met gta of kan ik hem beter weggeven. Ik zou graag wat meningen willen hoor over hoe TLAD is.Het is sowieso de moeite waard om een X-Box 360 te kopen met GTA IV...dat je dan TLAD er ook nog bij kunt krijgen is alleen maar mooi meegenomen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Trouwens wel vergeten te zeggen ik heb gta al voor de ps3. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Om te voorkomen dat ik voor iemand hier de storyline van The Lost and Damned zit te ruïneren, heb ik de video zelf niet in dit topic geplaatst. Wel is deze terug te vinden in het GTA IV screens stickie. Of anders, mik wat hieronder in de spoilertags staat in de zoekbalk van youtube! De eerste hit is de juiste video, een ingame cutscene die ik even heb vastgelegd voor het nageslacht... The lost and damned cutscene featuring Niko, Eliza[/font] Reageren
Dvt Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Trouwens wel vergeten te zeggen ik heb gta al voor de ps3. Je moet ook nog GTA IV kopen voor de 360 als je een 360 koopt. Daarnaast komt er natuurlijk wel nog een episode, dus... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ik heb een vraag is het de moeite waard als je tlad hebt gewonnen om daar speciaal een xbox 360 voor te kopen met gta of kan ik hem beter weggeven. Ik zou graag wat meningen willen hoor over hoe TLAD is.Het is sowieso de moeite waard om een X-Box 360 te kopen met GTA IV...dat je dan TLAD er ook nog bij kunt krijgen is alleen maar mooi meegenomen.Trouwens wel vergeten te zeggen ik heb gta al voor de ps3.Dan zou ik het toch afraden, want dan wordt 't wel een heel duur verhaal. Maar mocht je er financieel gezien warmpjes bijzitten en het geld toch niet missen, dan is 't qua verhaal en sfeer zeker wel de moeite waard. Het hangt dus eigenlijk volledig van je budget af. Reageren
haaima Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 hebben jullie dat ook dat het beeld van lost and dammend minder mooi dan het normale spel met niko. ik vind dat het een beetje sneeuwerig is maar verder is het spel top Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) hebben jullie dat ook dat het beeld van lost and dammend minder mooi dan het normale spel met niko.ik vind dat het een beetje sneeuwerig is maar verder is het spel top Dat is het Noise effect.Dat is simpel uit te zetten om naar options te gaan en dan noise effect op off te zetten. Bewerkt: 26 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
reflax Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 vroeg me af, is het ongeveer even veel missies als de normale gta iv? ofzijn erm aar 10 / 20 missies ? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) vroeg me af,is het ongeveer even veel missies als de normale gta iv? ofzijn erm aar 10 / 20 missies ? Nee het zijn er minder.Er zijn in totaal 23 missie's. Bewerkt: 26 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
reflax Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 vroeg me af,is het ongeveer even veel missies als de normale gta iv? ofzijn erm aar 10 / 20 missies ? Nee het zijn er minder.Er zijn in totaal 23 missies's. k, ene zijn grote missies ? dus waar je ongeveer 20 minute over doet of af wisselend:P? dus dan weer makkelijke missie en dan hele moeilijke of zijn ze allemaal moeilijk ? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 vroeg me af,is het ongeveer even veel missies als de normale gta iv? ofzijn erm aar 10 / 20 missies ? Nee het zijn er minder.Er zijn in totaal 23 missies's. k, ene zijn grote missies ? dus waar je ongeveer 20 minute over doet of af wisselend:P? dus dan weer makkelijke missie en dan hele moeilijke of zijn ze allemaal moeilijk ? Het ligt eraan wat jij moeilijk vind.Ik vind sommige missie's pittig maar sommige zijn dan wel weer erg simpel. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb even een vraagje. Om op XBox Live te kunnen gaan (downloaden, gamen) moet je dan gewoon je internet kabel in je 360 aansluiten en vervolgens een account aanmaken? Nu zag ik vandaag in een winkel 1600 Microsoft Points voor The Lost and Damned. Dus moet ik dan alleen die punten kopen zodat je hem kunt downloaden? Ik zou graag een goede uitleg willen hebben aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb even een vraagje. Om op XBox Live te kunnen gaan (downloaden, gamen) moet je dan gewoon je internet kabel in je 360 aansluiten en vervolgens een account aanmaken? Nu zag ik vandaag in een winkel 1600 Microsoft Points voor The Lost and Damned. Dus moet ik dan alleen die punten kopen zodat je hem kunt downloaden? Ik zou graag een goede uitleg willen hebben aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Het is best eenvoudig. Achteraan de Xbox 360 vind je een ethernet aansluiting. Sluit een ethernetkabel aan en maak connectie met Xbox Live. Eenmaal geconnecteerd heb je de mogelijk je account te linken aan Xbox Live als je al een bestaande account hebt staan op je Xbox Hij vraagt informatie zoals bv. Je emailadress, wachtwoord van het emailadress, geboortedatum, … Als je minderjarig bent vraagt Xbox Live om een van de emailadressen van je ouders te geven samen met hun wachtwoord. Vraag dit indien dit het geval is even aan je ouders of maak zelf een account aan en voer de gegevens in. Eenmaal je de accountgegevens hebt toegewezen krijg je bij de eerste 3 keer van het maken van een account 1 maand gratis Xbox Live Gold. Je krijgt dus gratis toegang tot de online mogelijkheid van de Xbox 360. Als je de speciale DLC product van Grand Theft Auto: The Lost and the Damned bevat deze een code. Deze code is uniek en kan maar 1 keer gebruikt worden. Wanneer je aanwezig bent in het dashboard, kan je door middel van de guide-knop in te duwen switchen tussen de tabbladen. Ga naar het eerste tabblad links en vervolgens zie je ergens iets met “… code” staan. Wanneer je deze aanklikt kan je de code invoeren. Zodra je de code correct hebt ingevuld staat deze content op je account opgeslagen. Ben je de download kwijt op een of andere manier, dan hoef je deze niet een tweede keer aan te schaffen. Via download history kan je altijd terecht bij de DLC. Eveneens als je gewoon op Marketplace bij de DLC kijkt, staat deze aangeduid als aangekocht. Veel plezier (: -N Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.