Scarface92 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 * tekst* Oké bedankt. Maar kun je dan ook met Silver The Lost and Damned downloaden? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 * tekst* Oké bedankt. Maar kun je dan ook met Silver The Lost and Damned downloaden? Ja met Silver kan je gewoon TLAD downloaden, Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Nou, ik heb in dit topic gelezen dat als je hem uitgespeeld hebt (met missies heb ik het over) Dat je een aftiteling krijgt. Ik heb dit dus nog niet gekregen, en heb ook geen missie's meer. Betekent dit dat ik nog missie's moet doen ? [/font] Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Nou, ik heb in dit topic gelezen dat als je hem uitgespeeld hebt (met missies heb ik het over) Dat je een aftiteling krijgt. Ik heb dit dus nog niet gekregen, en heb ook geen missie's meer. Betekent dit dat ik nog missie's moet doen ? [/font] Dan moet je waarschijnlijk nog één of meerdere opdrachten voltooien inderdaad. Enig idee welke missie je als laatste hebt gedaan? Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Het huis van Niko en het bedrijf van Roman staan tegelijkertijd in brand met het clubhuis van de Lost[/font]Niet lezen als je een van beide nog niet hebt uitgespeeld;) Ja dat dacht ik ook maar dat is niet waar, want andere mensen hebben het nieuwsbericht van Weazel News dat 'een taxi bedrijf' is afgebrand, al eerder gehoord in The Lost and Damned. Ik reed de missies voordat het club huis afbrande langs romans taxibedrijf en toen was die nog heel dus het zou best kunne ik ga morge gelijk kijke xD Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar het 'clubhuis' van the Lost zich bevind? Graag via de snapmap. Bewerkt: 5 maart 2009 door GrandTheftTwanO Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Kan iemand mij vertellen waar het 'clubhuis' van the Lost zich bevind? Graag via de snapmap. *KLIK* Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Kan iemand mij vertellen waar het 'clubhuis' van the Lost zich bevind? Graag via de snapmap. *KLIK* Bedankt. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Is het 'The Lost' Clubhuis ook te vinden in de gewone versie van IV? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Is het 'The Lost' Clubhuis ook te vinden in de gewone versie van IV? Ja maar in de DLC is het clubhuis totaal anders. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Is het 'The Lost' Clubhuis ook te vinden in de gewone versie van IV? Ja maar in de DLC is het clubhuis totaal anders. Ik had net even gekeken bij het clubhuis en zag alleen een paar leden van 'the lost' maar van het clubhuis kon ik helemaal niets herkennen. Of is hij bij het originele gta iv al afgebrand[/font]? Bewerkt: 5 maart 2009 door GrandTheftTwanO Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Is het 'The Lost' Clubhuis ook te vinden in de gewone versie van IV? Ja maar in de DLC is het clubhuis totaal anders. Ik had net even gekeken bij het clubhuis en zag alleen een paar leden van 'the lost' maar van het clubhuis kon ik helemaal niets herkennen. Of is hij bij het originele gta iv al afgebrand[/font]? Volgens mij is hij nog niet afgebrand[/font]in de orginele. Reageren
ra-vds Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ach ik en mijn playstation gaan nog wel verder met de storyline van gta IV te spelen *5e keer :')* weet iemand eigenlijk of TLAD met enige kans toch heel stiekem voor de ps3 gaat komen ? zal wel niet *bitches* :'( have fun allemaal Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ach ik en mijn playstation gaan nog wel verder met de storyline van gta IV te spelen *5e keer :')* weet iemand eigenlijk of TLAD met enige kans toch heel stiekem voor de ps3 gaat komen ? zal wel niet *bitches* :'( have fun allemaal neej srry xD denk niet dat microsoft er 50 miljoen heeft betaalt om sony mee te laten genieten Reageren
SkyChat Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Get Good Wood unlocked dat was fun! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.