Dvt Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Get Good Wood unlocked dat was fun! Ja ik ook gisteren. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ach ik en mijn playstation gaan nog wel verder met de storyline van gta IV te spelen *5e keer :')* weet iemand eigenlijk of TLAD met enige kans toch heel stiekem voor de ps3 gaat komen ? zal wel niet *bitches* :'( have fun allemaal neej srry xD denk niet dat microsoft er 50 miljoen heeft betaalt om sony mee te laten genieten Kan best dat hij op de PS3 komt over een paar maanden. Zoals Sony met San Andreas, betaalde er veel voor en had een voorsprong van +/- een half jaar. Daarnaast: Klikker. Eigenlijk plaats ik hem op de verkeerde plek maargoed. Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Ach ik en mijn playstation gaan nog wel verder met de storyline van gta IV te spelen *5e keer :')* weet iemand eigenlijk of TLAD met enige kans toch heel stiekem voor de ps3 gaat komen ? zal wel niet *bitches* :'( have fun allemaal neej srry xD denk niet dat microsoft er 50 miljoen heeft betaalt om sony mee te laten genieten Kan best dat hij op de PS3 komt over een paar maanden. Zoals Sony met San Andreas, betaalde er veel voor en had een voorsprong van +/- een half jaar. Daarnaast: Klikker. Eigenlijk plaats ik hem op de verkeerde plek maargoed. moet je die tweede reactie daarop is lezen.. zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Bewerkt: 7 maart 2009 door Michael Hilgen Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Get Good Wood unlocked dat was fun! Ja ik ook gisteren. Ik had een zwaar mooie actie toen ik ''Get Good Wood'' ging doen. Ik sloeg namelijk een Biker van z'n motor, de motor rolde door over een paar banden, in een Vliko bak. Die Biker ging weer naar z'n motor toe en ging er weer opzitten maar kwam er nooit meer uit. Ik kon door de Vliko bak heen slaan en zo heb ik een groot deel van ''Get Good Wood'' gedaan. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ach ik en mijn playstation gaan nog wel verder met de storyline van gta IV te spelen *5e keer :')* weet iemand eigenlijk of TLAD met enige kans toch heel stiekem voor de ps3 gaat komen ? zal wel niet *bitches* :'( have fun allemaal neej srry xD denk niet dat microsoft er 50 miljoen heeft betaalt om sony mee te laten genieten Kan best dat hij op de PS3 komt over een paar maanden. Zoals Sony met San Andreas, betaalde er veel voor en had een voorsprong van +/- een half jaar. Daarnaast: Klikker. Eigenlijk plaats ik hem op de verkeerde plek maargoed. Nu maar hopen voor ons PS3 bezitters Get Good Wood unlocked dat was fun! Ja ik ook gisteren. Ik had een zwaar mooie actie toen ik ''Get Good Wood'' ging doen. Ik sloeg namelijk een Biker van z'n motor, de motor rolde door over een paar banden, in een Vliko bak. Die Biker ging weer naar z'n motor toe en ging er weer opzitten maar kwam er nooit meer uit. Ik kon door de Vliko bak heen slaan en zo heb ik een groot deel van ''Get Good Wood'' gedaan. Maar bedoel je met Vliko niet Kliko? Reageren
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Bewerkt: 8 maart 2009 door Forumrunner Reageren
Dvt Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Je bedoeld met prissen natuurlijk prison (gevangenis)? Nou als je het echt wilt weten: Je gaat met al je maten naar de Alderney gevangenis en knalt daar na veel politie afgerost te hebben Billy neer. That's it...[/font] Bewerkt: 8 maart 2009 door Dvt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Je bedoeld met prissen natuurlijk prison (gevangenis)? Nou als je het echt wilt weten: Je gaat met al je maten naar de Alderney gevangenis en knalt daar na veel politie afgerost te hebben Billy neer. That's it...[/font] Ja dat bedoelde ik. IK heb ook net de laatste missie gehaald. Ik vind het alleen wel jammer dat ze hun eigen clubhuis in de brand steken. Want nu zit je in een oud krot. Waar naast het bed een bouwlamp staat.[/font] Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Maar bedoel je met Vliko niet Kliko? Een Vliko bak is een container die je ook wel eens voor huizen ziet staan die verbouwt worden, dit is dus een grote. In tegenstelling tot de Kliko bak, hier dump je al je groen afval in en is klein en staat op 2 wielen. Bewerkt: 9 maart 2009 door lexus123 Reageren
FerryN Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Ben ik een fanboy dan? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 @ FerryN: Ja, van beide consoles! Reageren
Dvt Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) @ FerryN:Ja, van beide consoles! Nee van de PS3. Hij haat de Xbox omdat hij de pech heeft gehad dat 3 Xbox 360's bij hem kapot zijn gegaan. Kan ik me voorstellen dat je dat ding dan gaat haten... Bewerkt: 21 maart 2009 door Dvt Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Ben ik een fanboy dan? neej in mijn post zeg ik dat je de 2e reactie erop moet lezen maar das een fanboy had ik niet gezien xD Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Je bedoeld met prissen natuurlijk prison (gevangenis)? Nou als je het echt wilt weten: Je gaat met al je maten naar de Alderney gevangenis en knalt daar na veel politie afgerost te hebben Billy neer. That's it...[/font] Ja dat bedoelde ik. IK heb ook net de laatste missie gehaald. Ik vind het alleen wel jammer dat ze hun eigen clubhuis in de brand steken. Want nu zit je in een oud krot. Waar naast het bed een bouwlamp staat.[/font] en als je wilt saven het huis wel ineens heel erg ver weg is... (vooral als je vaak op het eerste eiland bent...) Bewerkt: 15 maart 2009 door Michael Hilgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.