.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 moet je die tweede reactie daarop is lezen..zegt helemaal niks namelijk geeft alleen een klein beetje hoop voor ps3 bezitters, als het op de ps3 komt is het mooi anders is het gewoon pech... Das het grappige, HET IS EEN X360 FANBOY!!!! Over fanboys gesproken . Maar ik heb net Brian vermoord[/font], Nu heb ik Zijn krotje.[/font] Komt Billy ook nog uit de prissen?[/font] Je bedoeld met prissen natuurlijk prison (gevangenis)? Nou als je het echt wilt weten: Je gaat met al je maten naar de Alderney gevangenis en knalt daar na veel politie afgerost te hebben Billy neer. That's it...[/font] Ja dat bedoelde ik. IK heb ook net de laatste missie gehaald. Ik vind het alleen wel jammer dat ze hun eigen clubhuis in de brand steken. Want nu zit je in een oud krot. Waar naast het bed een bouwlamp staat.[/font] Damn, dat is nog niet bij mij gebeurd. De laatste missie die ik gedaan heb is : Collectors Item. Heb geen missie's meer. Ben alleen gangwars aan het doen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik heb hem Eerste indruk is super,, je kan echt veel dingen al meteen in het begin. kaartspellen, arm drukken, wapens kopens, uitgaan met je brothers er is ook een nieuwe game en dat is Air Hockey Het clubhuis is ook mooi met een echt goed sfeertje verder heb ik een nieuwe auto gezien die niet was vermeld dat die er zou zijn, nieuwe peds, en hier en daar ook wat kleine veranderingen van billboards en reclame volgens mij. Cool, en heb je ook de oude mini games nog zoals Bowlen en Poolen? Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik heb hem Eerste indruk is super,, je kan echt veel dingen al meteen in het begin. kaartspellen, arm drukken, wapens kopens, uitgaan met je brothers er is ook een nieuwe game en dat is Air Hockey Het clubhuis is ook mooi met een echt goed sfeertje verder heb ik een nieuwe auto gezien die niet was vermeld dat die er zou zijn, nieuwe peds, en hier en daar ook wat kleine veranderingen van billboards en reclame volgens mij. Cool, en heb je ook de oude mini games nog zoals Bowlen en Poolen? Poolen wel, bowlen weet ik niet. Enne weet iemand vanaf wanneer je GangWars kan doen en hoe je ze moet starten? Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik heb hem Eerste indruk is super,, je kan echt veel dingen al meteen in het begin. kaartspellen, arm drukken, wapens kopens, uitgaan met je brothers er is ook een nieuwe game en dat is Air Hockey Het clubhuis is ook mooi met een echt goed sfeertje verder heb ik een nieuwe auto gezien die niet was vermeld dat die er zou zijn, nieuwe peds, en hier en daar ook wat kleine veranderingen van billboards en reclame volgens mij. Cool, en heb je ook de oude mini games nog zoals Bowlen en Poolen? Poolen wel, bowlen weet ik niet. Enne weet iemand vanaf wanneer je GangWars kan doen en hoe je ze moet starten? Je kan ook Handje Drukken, kaart spelen, een rondje toeren met je gang! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Ik heb hem Eerste indruk is super,, je kan echt veel dingen al meteen in het begin. kaartspellen, arm drukken, wapens kopens, uitgaan met je brothers er is ook een nieuwe game en dat is Air Hockey Het clubhuis is ook mooi met een echt goed sfeertje verder heb ik een nieuwe auto gezien die niet was vermeld dat die er zou zijn, nieuwe peds, en hier en daar ook wat kleine veranderingen van billboards en reclame volgens mij. Cool, en heb je ook de oude mini games nog zoals Bowlen en Poolen? Poolen wel, bowlen weet ik niet. Enne weet iemand vanaf wanneer je GangWars kan doen en hoe je ze moet starten? Je kan ook Handje Drukken, kaart spelen, een rondje toeren met je gang! Lol als ik jullie was zou ik even kijken bij die bowling baan dichtbij het strand Wie weet is die nog open Als dat zo zou zijn, heb je alle mini games in 1 game "Drinken" is zeker niet mer mogelijk of wel? En Cabaret of de stripclub? Bewerkt: 21 maart 2009 door frankyyguy Reageren
Thomasdbz Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Vinden jullie het niet raar dat Johnny in de DLC andere kleren aanheeft dan dat hij in de gewone story van Niko.. Ik heb geen beeldmateriaal maar als iemand het kan vinden... Reageren
Dvt Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Vinden jullie het niet raar dat Johnny in de DLC andere kleren aanheeft dan dat hij in de gewone story van Niko..Ik heb geen beeldmateriaal maar als iemand het kan vinden... Ik denk dat we allemaal weten hoe hij eruitzag en ziet. Lijkt me dat ze gewoon dingen veranderd hebben omdat het dan beter in het spel past. Of dat ze nog niet wisten hoe het er uit zou gaan zien. Ook Jim Fitz is heel anders dan in TLAD: GTA IV (links): En Jimmy zoals we hem kennen van TLAD: Maar zeg nou zelf, Johnny is toch een afwijking in dat grijze pak, vergeleken met al die zwarte jacks van de mede-bikers? Ik denk dat ze hem daarom meer 'biker' hebben gemaakt. Reageren
SamMii ,, Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb sinds gister eindelijk The lost and damned gekocht, en de eerste keer dat ik GTA IV opstartte kwam er keurig netjes de vraag of ik TLAD wilde spelen, ja of nee. Ik natuurlijk ja gedaan, en werkte prima! Nou wilde ik vanochtend nog ff spelen, maar nu wordt me helemaal niet meer gevraagd of ik TLAD wil spelen..... dus ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hiermee moet doen.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb sinds gister eindelijk The lost and damned gekocht, en de eerste keer dat ik GTA IV opstartte kwam er keurig netjes de vraag of ik TLAD wilde spelen, ja of nee. Ik natuurlijk ja gedaan, en werkte prima! Nou wilde ik vanochtend nog ff spelen, maar nu wordt me helemaal niet meer gevraagd of ik TLAD wil spelen..... dus ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hiermee moet doen.. Volgens mij kun je 'm dan gewoon handmatig laden; Tenminste, als je 'm gisteren hebt gesaved. Dan staat 'ie gewoon in de lijst van savegames met TLAD als voorvoegsel. Mocht je een New Game willen beginnen, dan kun je dat gewoon selecteren en dan kiezen voor The Lost & Damned. Reageren
Dvt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb sinds gister eindelijk The lost and damned gekocht, en de eerste keer dat ik GTA IV opstartte kwam er keurig netjes de vraag of ik TLAD wilde spelen, ja of nee. Ik natuurlijk ja gedaan, en werkte prima! Nou wilde ik vanochtend nog ff spelen, maar nu wordt me helemaal niet meer gevraagd of ik TLAD wil spelen..... dus ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hiermee moet doen.. Volgens mij kun je 'm dan gewoon handmatig laden; Tenminste, als je 'm gisteren hebt gesaved. Dan staat 'ie gewoon in de lijst van savegames met TLAD als voorvoegsel. Mocht je een New Game willen beginnen, dan kun je dat gewoon selecteren en dan kiezen voor The Lost & Damned. Ja precies. Als je GTA IV wil spelen laadt je je oude savegame, wil je TLAD spelen dan laadt je je TLAD savegame of doe je New Game » TLAD. Reageren
SamMii ,, Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Okee bedankt, savegame heb ik niet, maar new game moet idd wel lukken! Reageren
LordSm0ke Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb een vraagje. Weet iemand hoe het zit met de nieuwe auto's en motoren van gta tlad online? Er rijden niet de nieuwe auto's en motoren rond ik freemode, deathmatch enzovoort.. Alleen bij de races kan je de nieuwe motoren kiezen. Is er iemand die wel al die nieuwe voertuigen zijn tegengekome?? Reageren
bvl3 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hey gasten ik wil tlad gaan kopen. Maar geef me effe paar goede redenen waarom ik hem zou moeten kopen Dan weet ik waar ik me op kan verheugen Reageren
Dvt Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hey gasten ik wil tlad gaan kopen.Maar geef me effe paar goede redenen waarom ik hem zou moeten kopen Dan weet ik waar ik me op kan verheugen 17 hele vette nieuwe motoren - Klik hier voor de volledige lijst 5 nieuwe auto's, waaronder een gang-burrito en een Towtruck (echter, deze Towtruck is helaas niet functioneel) - Zie de lijst hierboven 5 nieuwe wapens, waaronder grenade launcher en jawel: een sawn-off shotgun! - Klik hier voor de volledige lijst Heel stuk nieuw verhaal (best wel lang voor DLC) met hele toffe personages, zoals Billy - Jijzelf speelt met een nieuw personage: Jonnhy Klebitz - Echte bikersfeer met een clubhuis met nieuwe minigames en in formatie rijden naar een bepaalde locatie En als je nog niet genoeg hebt gezien, heb je hier de volledige Lost and Damned website. Reageren
bvl3 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hey gasten ik wil tlad gaan kopen.Maar geef me effe paar goede redenen waarom ik hem zou moeten kopen Dan weet ik waar ik me op kan verheugen 17 hele vette nieuwe motoren - Klik hier voor de volledige lijst 5 nieuwe auto's, waaronder een gang-burrito en een Towtruck (echter, deze Towtruck is helaas niet functioneel) - Zie de lijst hierboven 5 nieuwe wapens, waaronder grenade launcher en jawel: een sawn-off shotgun! - Klik hier voor de volledige lijst Heel stuk nieuw verhaal (best wel lang voor DLC) met hele toffe personages, zoals Billy - Jijzelf speelt met een nieuw personage: Jonnhy Klebitz - Echte bikersfeer met een clubhuis met nieuwe minigames en in formatie rijden naar een bepaalde locatie En als je nog niet genoeg hebt gezien, heb je hier de volledige Lost and Damned website. Thanks man je hebt me overtuigd om het te kopen ^.^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.