Dvt Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Thanks man je hebt me overtuigd om het te kopen ^.^ Ik was nog vergeten dat er nieuwe multiplayer modes in zitten. Maarja succes en veel plezier met TLAD! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik ben er nu al op uitgekeken, ik heb de storyline uitgespeeld. En een aantal gangwars gedaan, maar geen Full Chat trophy. Ik was opnieuw begonnen om die trophy wel te halen, maar ik heb er gewoon geen zin in. Hetzelfde met die 50 motorrijders van hun moter slaan. Ook totaal geen zin in. De multiplayer biedt mij ook niet veel moet ik zeggen. Ik wacht op de nieuwe uitbreiding, rockstar?? Reageren
Dvt Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik ben er nu al op uitgekeken, ik heb de storyline uitgespeeld. En een aantal gangwars gedaan, maar geen Full Chat trophy. Ik was opnieuw begonnen om die trophy wel te halen, maar ik heb er gewoon geen zin in. Hetzelfde met die 50 motorrijders van hun moter slaan. Ook totaal geen zin in. De multiplayer biedt mij ook niet veel moet ik zeggen. Ik wacht op de nieuwe uitbreiding, rockstar?? Ik ben er nog niet op uitgekeken. Ik ben nu voor de tweede keer TLAD aan het doen (vooral voor de Regina ). En die 69 bikers slaan is zo gedaan. Je doet een paar races en slaat flink wat mensen van hun bike af, en je hebt het! Reageren
Dieko Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Bump GTA DLC naar de PlayStation 3? [update]Geschreven door sider inc. op donderdag 20-08-2009 23:41 Lost and Damned binnenkort ook beschikbaar voor PS3 bezitters? Wij bij GameParty hadden dit nieuws al eigenlijk verwacht. Misschien niet op dit tijdstip, misschien niet deze beurs, maar hoe dan ook zou het gebeuren. De GTA DLC Lost and Damned krijgt waarschijnlijk nieuw onderdak bij Sony. Het gaat hier nog allemaal om een gerucht, maar er schijnt een klein 18+ kamertje te zijn op de Gamescom. Nu staat dit kamertje schijnbaar bij Rockstar en wordt er volop GTA op de PlayStation 3 gespeeld. Nu kunnen we er van uit gaan dat het hier om Grand Theft Auto 4 gaat maar dat zou de drukte rond deze kamer niet verklaren. De reden van dit gerucht is een topic op het PlayStation forum. Nu blijkt een of andere "Yaster" het volgende gepost te hebben: "And they were certainly showing some PS3 love - Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue - but those inside looked pretty excited." Het topic dat hij heeft aangemaakt is alweer verwijderd door de Sony moderators waardoor het allemaal net iets te verdacht is. Of we binnenkort op onze motoren kunnen stappen op de PlayStation 3 is niet geheeld duidelijk, maar het zou ons in ieder geval niks verbazen. Update Volgens de gamestore EB Games komt de strategy guide van The Ballad of Gay Tony uit in drie verschillende smaken, Xbox 360 groen, PC Grijs en PlayStation 3 zwart. Langzaam komen we meer te weten over dit gerucht. Bron klik hier Reageren
Dvt Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Bump GTA DLC naar de PlayStation 3? [update]Geschreven door sider inc. op donderdag 20-08-2009 23:41 Lost and Damned binnenkort ook beschikbaar voor PS3 bezitters? Wij bij GameParty hadden dit nieuws al eigenlijk verwacht. Misschien niet op dit tijdstip, misschien niet deze beurs, maar hoe dan ook zou het gebeuren. De GTA DLC Lost and Damned krijgt waarschijnlijk nieuw onderdak bij Sony. Het gaat hier nog allemaal om een gerucht, maar er schijnt een klein 18+ kamertje te zijn op de Gamescom. Nu staat dit kamertje schijnbaar bij Rockstar en wordt er volop GTA op de PlayStation 3 gespeeld. Nu kunnen we er van uit gaan dat het hier om Grand Theft Auto 4 gaat maar dat zou de drukte rond deze kamer niet verklaren. De reden van dit gerucht is een topic op het PlayStation forum. Nu blijkt een of andere "Yaster" het volgende gepost te hebben: "And they were certainly showing some PS3 love - Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue - but those inside looked pretty excited." Het topic dat hij heeft aangemaakt is alweer verwijderd door de Sony moderators waardoor het allemaal net iets te verdacht is. Of we binnenkort op onze motoren kunnen stappen op de PlayStation 3 is niet geheeld duidelijk, maar het zou ons in ieder geval niks verbazen. Update Volgens de gamestore EB Games komt de strategy guide van The Ballad of Gay Tony uit in drie verschillende smaken, Xbox 360 groen, PC Grijs en PlayStation 3 zwart. Langzaam komen we meer te weten over dit gerucht. Bron klik hier Alsjeblieft zeg, niet weer! PS3 PARTY... denk even na... Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Of een niewe gta. (ik blijf dromen ) Bewerkt: 21 augustus 2009 door redfire18 Reageren
Dr WarHead Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Bump GTA DLC naar de PlayStation 3? [update]Geschreven door sider inc. op donderdag 20-08-2009 23:41 Lost and Damned binnenkort ook beschikbaar voor PS3 bezitters? Wij bij GameParty hadden dit nieuws al eigenlijk verwacht. Misschien niet op dit tijdstip, misschien niet deze beurs, maar hoe dan ook zou het gebeuren. De GTA DLC Lost and Damned krijgt waarschijnlijk nieuw onderdak bij Sony. Het gaat hier nog allemaal om een gerucht, maar er schijnt een klein 18+ kamertje te zijn op de Gamescom. Nu staat dit kamertje schijnbaar bij Rockstar en wordt er volop GTA op de PlayStation 3 gespeeld. Nu kunnen we er van uit gaan dat het hier om Grand Theft Auto 4 gaat maar dat zou de drukte rond deze kamer niet verklaren. De reden van dit gerucht is een topic op het PlayStation forum. Nu blijkt een of andere "Yaster" het volgende gepost te hebben: "And they were certainly showing some PS3 love - Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue - but those inside looked pretty excited." Het topic dat hij heeft aangemaakt is alweer verwijderd door de Sony moderators waardoor het allemaal net iets te verdacht is. Of we binnenkort op onze motoren kunnen stappen op de PlayStation 3 is niet geheeld duidelijk, maar het zou ons in ieder geval niks verbazen. Update Volgens de gamestore EB Games komt de strategy guide van The Ballad of Gay Tony uit in drie verschillende smaken, Xbox 360 groen, PC Grijs en PlayStation 3 zwart. Langzaam komen we meer te weten over dit gerucht. Bron klik hier Alsjeblieft zeg, niet weer! PS3 PARTY... denk even na... Kijk eens even op de PEGI site Lost And The Damned trailers voor gamecom?... beetje raar naar een halfjaar!!! Vandaag is het ook de beurt van Rockstar op de Gamecom. 18.00X2000000X2=72000000Wins ongeveer op de PS3 72Miljoen 12Miljoen meer dan M$ heeft betaalt Dus eigelijk is M$ keihard genaait Reageren
Dieko Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 GTAIV DLC toch niet naar PS3?Geschreven door sider inc. op vrijdag 21-08-2009 15:55 Gerucht word tegen gesproken door Rockstar. Gisteren ging het gerucht rond dat de veel besproken Grand theft Auto IV DLC The Lost and Damned gespot was voor de PlayStation 3. Dit nadat Microsoft enkele jaren terug 50 miljoen dollar neer telde voor exclusiviteit. Vandaag heeft Rockstar een uitspraak gedaan dat wij het bij het verkeerde eind hebben. The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony are both exclusive to Xbox 360. Toch verwachten wij dat de DLC wel degelijk naar de PlayStation 3 komt, exclusief is tegenwoordig meer een verkooptruc en er wordt maar weinig waarde aan de betekenis van het woord gehecht. Voor moeten PlayStation 3 bezitters het dus doen met Nico. Reageren
Dr WarHead Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) GTAIV DLC toch niet naar PS3?Geschreven door sider inc. op vrijdag 21-08-2009 15:55 Gerucht word tegen gesproken door Rockstar. Gisteren ging het gerucht rond dat de veel besproken Grand theft Auto IV DLC The Lost and Damned gespot was voor de PlayStation 3. Dit nadat Microsoft enkele jaren terug 50 miljoen dollar neer telde voor exclusiviteit. Vandaag heeft Rockstar een uitspraak gedaan dat wij het bij het verkeerde eind hebben. The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony are both exclusive to Xbox 360. Toch verwachten wij dat de DLC wel degelijk naar de PlayStation 3 komt, exclusief is tegenwoordig meer een verkooptruc en er wordt maar weinig waarde aan de betekenis van het woord gehecht. Voor moeten PlayStation 3 bezitters het dus doen met Nico. Zie je Rockstar heeft het al aangekondigt Ontkenning dat kennen we al `Ps3 Slim` keihard ontkent. PSP2 Sony nog nooit onkent. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Dr WarHead Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) GTAIV DLC toch niet naar PS3?Geschreven door sider inc. op vrijdag 21-08-2009 15:55 Gerucht word tegen gesproken door Rockstar. Gisteren ging het gerucht rond dat de veel besproken Grand theft Auto IV DLC The Lost and Damned gespot was voor de PlayStation 3. Dit nadat Microsoft enkele jaren terug 50 miljoen dollar neer telde voor exclusiviteit. Vandaag heeft Rockstar een uitspraak gedaan dat wij het bij het verkeerde eind hebben. The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony are both exclusive to Xbox 360. Toch verwachten wij dat de DLC wel degelijk naar de PlayStation 3 komt, exclusief is tegenwoordig meer een verkooptruc en er wordt maar weinig waarde aan de betekenis van het woord gehecht. Voor moeten PlayStation 3 bezitters het dus doen met Nico. Zie je Rockstar heeft het al aangekondigt Ontkenning dat kennen we al `Ps3 Slim` keihard ontkent. PSP2 Sony nog nooit onkent. Ja, tuurlijk . Waarom zijn het altijd Ps3 bronnen die altijd met dit nieuws komen? Waarom niet de PU? simpelweg omdat er geen harde bewijzen zijn dat hij naar de Ps3 komt. Als het wel zo is, komt de PU ook met zulke berichten. Maar als het van de Ps3 sites blijft komen . Bewerkt: 21 augustus 2009 door Danoontje_nl Reageren
Dvt Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Xbox'ers, ik moet jullie toch echt gaan teleurstellen... Dit bericht is namelijk WEL betrouwbaar. Het eerste gedeelte is niet echt interessant (dat een moderator wat beweert, ach...), maar het tweede gedeelte met de screenshot zegt heel veel. Het lijkt er dus op dat Episodes of Liberty City toch naar de PS3 gaat komen! Volgens Yaster, een moderator op het officiële forum van PlayStation, is The Lost and Damned speelbaar op de PlayStation 3. Hij beweert dat hij de uitbreiding voor Grand Theft Auto IV op een afgesloten gedeelte van de Sony-stand heeft gespeeld. Het forumonderwerp wat hij had aangemaakt is inmiddels van de site verdwenen.Dat is op zijn minst vreemd te noemen. Want in juni 2007 werd bekend dat Microsoft maar liefst 50 miljoen dollar voor de exclusiviteit van de twee uitbreidingen zou hebben betaald. Wat de geruchten geloofwaardiger maken zijn de logo's van "Episodes From Liberty City" op de schermen van de Sony-stand. De "Episodes From Liberty City" zijn The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony op één schijfje. Zou dit betekenen dat we de uitbreidingen ook op de PlayStation 3 mogen verwelkomen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Graag weer even ontopic, anders metsel ik een muurtje eromheen... Met een heel groot slot. Het topic gaat over de eerste indrukken en ontdekkingen in TLaD. Dus voor iedereen die de game daadwerkelijk speelt. Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Zojuist TLAD voltooid. En héle goede DLC. Ik heb er echt van genoten. Heel fijn om het verhaal van Niko ook eens langs een andere kant te zien. Maar ik zit wel een beetje met het einde, het is echt totaal géén happy end. Reageren
gtagamer27 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb dit spel sinds gisteren in huis.En vind hem tof.Maar ja dat vind ik van alle GTA spellen. Alleen jammer dat je niet veel kleren kunt kopen.Hopelijk is dat in het volgende deel wel zo Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb dit spel sinds gisteren in huis.En vind hem tof.Maar ja dat vind ik van alle GTA spellen. Alleen jammer dat je niet veel kleren kunt kopen.Hopelijk is dat in het volgende deel wel zo Kun je dan wel kleren kopen? Heb nog niet gezocht naar de kledingswinkels in TLAD, doordat ik teveel met de 100% bezig ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.