BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ok, ik heb er genoeg van, ik ga zo snel mogelijk een xbox kopen xd ik wil die shit nu zo graag spelen nadat ik op gametrailers heb gekeken. Wat is deze game vet zeg! _O_ :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 De DLC is niet gratis is denk ik download hem gelijk, maar hij kost 1600 Points en je betaald voor 2100 €29,95 Best wel jammer vind ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 De DLC is niet gratis is denk ik download hem gelijk, maar hij kost 1600 Points en je betaald voor 2100 €29,95Best wel jammer vind ik... Je kunt ook gewoon 2× 800 punten kopen als je slim bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) .. Bewerkt: 17 februari 2009 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Wat ik wel hoop is dat er later andere kleren beschikbaar komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xnow Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ben al de hele ochtend aant bellen met microsoft, omdat ik problemen heb met de lost and damned, en mijn volgende vraag: Kunnen jullie wisselen tussen GTA4 en GTA4: TLAD? En zoja hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Packie_ Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 God God God.. Ik helemaal verheugt op nieuw Gta 4 : The Lost And Damned.. ik internet op aangesloten.. 9954G punten.. kan ik hem niet downloaden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Map van The Lost & Damned nieuwe auto grenade launcher Bewerkt: 17 februari 2009 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ga hem nu ECHT wel halen joh. Na de kapper alles in orde gaan maken Erhm, kunnen jullie uitleggen hoe het moet? Ik heb nog nooit eerder wat van Marketplace gehaald :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 De DLC is niet gratis is denk ik download hem gelijk, maar hij kost 1600 Points en je betaald voor 2100 €29,95Best wel jammer vind ik... Mocht je geen geld hebben dan kan je hem ook winnen! http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...anddamned-actie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Heeft iemand nog antwoord op mijn vraag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Map van The Lost & Damnednieuwe auto grenade launcher Heey hoe heet die nieuwe auto? BTW Sorry voor double-post. Bewerkt: 17 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smeets Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Erhm, kunnen jullie uitleggen hoe het moet? Ongelofelijk makkelijk! In het menu van je xbox360 staat bij "Spotlight" het logo van the Lost and Damned, klik daarop. Dan heb je direct "Download now" daar staan, nog een keer klikken. Dan staat er weer direct "GTA IV: The Lost and Damned, Game Add-on", klik. En dan nog "Confirm Download". Bewerkt: 17 februari 2009 door Smeets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Hoe start je hem op? Start je GTA IV op of klik je in de Game library op Lost and Damned? Ik heb hem namelijk nog niet en ben wel benieuwd. Bewerkt: 17 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Hoe start je hem op? Start je GTA IV op of klik je in de Game library op Lost and Damned?Ik heb hem namelijk nog niet en ben wel benieuwd. Toen ik gta iv normaal starte kreeg ik een bericht dat er een update was.Daarna was hij de update aan het instaleren.Toen hij opnieuw was opgestart starte the lost and damned automatisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.