Hannes82 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb hem ook besteld http://www.gamehubs.com/gta-iv-the-lost-and-damned.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thedutchrocks Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Hoe lang is het spel? Aan uren in de storyline? En hoe groot is die op je hard schrijf? Bewerkt: 17 februari 2009 door thedutchrocks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xnow Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Storyline: tussen de 8 en 12 uur. (hangt van je speelsnelheid af) Totaal: Een grove 20 uur. Ruimte: 1.78 Gig. (Bron speeltijd: previews/handson etc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 God God God.. Ik helemaal verheugt op nieuw Gta 4 : The Lost And Damned.. ik internet op aangesloten.. 9954G punten.. kan ik hem niet downloaden! Dat is je Gamerscore, niet je Microsoft punten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Echt cool mensen Jmmr dat ik alleen geen 360 heb Hoop iig wel dat de 360 bezitters hier veel plezier van zullen hebben De screens die ik oa van Only GTAMaster heb gezien zien er zo ongelooflijk vet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Hoe start je hem op? Start je GTA IV op of klik je in de Game library op Lost and Damned?Ik heb hem namelijk nog niet en ben wel benieuwd. Toen ik gta iv normaal starte kreeg ik een bericht dat er een update was.Daarna was hij de update aan het instaleren.Toen hij opnieuw was opgestart starte the lost and damned automatisch. Ik kreeg ook een update. Ik kan nu het clubhuis van The Lost zien. Ik hoop dat ik mijn 1600 punten nog nageleverd krijg. Anders moet ik wachten tot morgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 stats. van je brothers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 stats. van je brothers Wat bedoel je daarmee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 dit bedoelde ik .. sorry foutje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 dit bedoelde ik .. sorry foutje Wow! 0.o Hoe krijg je dat scherm dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 dit bedoelde ik .. sorry foutje Wow! 0.o Hoe krijg je dat scherm dan? Wanner je een gangwar start of als je een missie aan het doen bent kun je deze bekijken door 2x op de pijltjes toets naar ondere te drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Hier een paar in-game screentjes gemaakt door mij Terwijl ik geen 360 heb, maar wel de PS3 versie van GTA IV Sorry dat het niet HD screentjes zijn Daar ben ik nog aan bezig Bewerkt: 17 februari 2009 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Johnny heeft echt een vette telefoon heb ik gezien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 De DLC is niet gratis is denk ik download hem gelijk, maar hij kost 1600 Points en je betaald voor 2100 €29,95Best wel jammer vind ik... Mocht je geen geld hebben dan kan je hem ook winnen! http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...anddamned-actie Ik ga binnenkort een xbox halen, mag ik dan ook meedoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 De DLC is niet gratis is denk ik download hem gelijk, maar hij kost 1600 Points en je betaald voor 2100 €29,95Best wel jammer vind ik... Mocht je geen geld hebben dan kan je hem ook winnen! http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...anddamned-actie Ik ga binnenkort een xbox halen, mag ik dan ook meedoen? Iedereen mag mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.