Dieko Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Hier een paar in-game screentjes gemaakt door mij Terwijl ik geen 360 heb, maar wel de PS3 versie van GTA IV Sorry dat het niet HD screentjes zijn Daar ben ik nog aan bezig Hoe heb je dan de TLAD? Of heb je die foto's bij een vriend gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 1 tip speel niet te snel.Ik had hem in 6 uurtjes de verhaallijn uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 1 tip speel niet te snel.Ik had hem in 6 uurtjes de verhaallijn uitgespeeld. GTA IV kan je ook in 11 uur uitspelen. Dus voor een DLC is dat wel lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ringo Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Vette nieuwe nummers @ Liberty Rock Radio: Deep Purple - Highway Star Bon Jovi - Wanted Dead or Alive AC/DC - Touch Too Much The Doors - Five to One Alice Cooper - Go To Hell Iron Maiden - Run to the Hills Aerosmith - Lord of the Thighs[/font] Bewerkt: 17 februari 2009 door Ringo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik wil ook TLAD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Ik wil ook TLAD Als ik geld gebeurt heb meteen naar Games 4us En de 360 kopen. Bewerkt: 17 februari 2009 door BESTPLAYEROFGTA!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Die nieuwe GSM en wapens zien er wel vet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 1 tip speel niet te snel.Ik had hem in 6 uurtjes de verhaallijn uitgespeeld. Je moet ook geen 6 uur onafgebroken zitten gamen. Ik vind dan altijd de lol eraf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) TLAD is Bewerkt: 17 februari 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Hier een paar in-game screentjes gemaakt door mij Terwijl ik geen 360 heb, maar wel de PS3 versie van GTA IV Sorry dat het niet HD screentjes zijn Daar ben ik nog aan bezig Hoe heb je dan de TLAD? Of heb je die foto's bij een vriend gemaakt? Nop Hier komen wat meer screentjes van mij Deze keer in-game HD screens (er zijn 3 ofzo die ik perongeluk geresized heb door een toetscombi -.-'): Ik weet dat er een [LB} teken staan, maar dat komt doordat wat ik heb gedaan de icoontjes allemaal niet zijn veranderd Ook zie je bij de 3 na laatste screen ofzo, een screenie van de cutscene van Buyers Market @ dieko: zoek via google en gij zult vinden! Zeg dan gewoon dat je ze van google hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ben echt zeer tevreden over de DLC + sterk verhaal ( heb nog niet uitgespeelt ) + leuke missies + gang wars + nieuwe auto's, wapens, muziek, internet & TV - Nieuwe muziek is vooral HARDrock - Is sommige missies te veel vijanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ben echt zeer tevreden over de DLC + sterk verhaal ( heb nog niet uitgespeelt ) + leuke missies + gang wars + nieuwe auto's, wapens, muziek, internet & TV - Nieuwe muziek is vooral HARDrock - Is sommige missies te veel vijanden Ik wil hem eigenlijk ook wel hebben. Na de filmpjes die ik zag op ign.com en nu dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 nieuw filmpje en pics op TLAD website Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 hee mensen ik heb een vraag hoe duur is de nieuwe the lost an damned ? en hoeveel geheugen heb je nodig ? m.v.g Thugie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.