Jump to content

Het grote ''The Lost & Damned'' topic !

Recommended Posts

• Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

34

• Danoontje_nl

18

• Only GrandTheftAuto

15

• HA5H

12

Geplaatst: (bewerkt)

Heerlijk zo'n uitbreiding! Snap alleen niet dat iemand al na 6 uur klaar was. Ik zit op 8 uur (in stats). Werkelijkheid dus meer. Zit nu op 40%.

Heeft hij de races gedaan? En de gang wars? 50 seagulls doodgeschoten? Bijzondere motoren gezocht en gesafed?

ik bedoel maar. Veel plezier!

Bewerkt: door Sluisje
Geplaatst:
Heerlijk zo'n uitbreiding! Snap alleen niet dat iemand al na 6 uur klaar was. Ik zit op 8 uur (in stats). Werkelijkheid dus meer. Zit nu op 40%.

Heeft hij de races gedaan? En de gang wars? 50 seagulls doodgeschoten? Bijzondere motoren gezocht en gesafed?

ik bedoel maar. Veel plezier!

Het was ook een foutje van me om hem zo snel te spelen. :puh: Ik ben nu bezig met de gangwars enzo en die motoren ben ik aan het zoeken.Maar het is een top uitbreiding! :tu:

50 seagulls doodgeschoten?

verklaar je nader

Ja precies, al die extra dingen ken ik helemaal niet (collectables, "hidden packages" etc)

Kan iemand daar niet een lijstje van maken? ^_^

Wel leuk dat dat er ook inzit ik vond t eigenlijk al een beetje snel gaan en begon me

een klein beetje, een heel klein beetje te vervelen.

Kan ook aan mij liggen hoor!

Zijn dr ook nog easter eggs? (nieuwe dan)

Bewerkt: door deserteaglenick
Geplaatst:

Is er eigenlijk een TLAD spel te koop in de winkel zeg maar met een doosje en boekje.

Ik weet alleen dat er 1600 microsoft points zijn met doosje en TLAD erop maar geen boekje of iets deregelijks

te bekennen?

Geplaatst:

zat ik ff op andere fora en ik leesde en kreeg et gevoel dat het einde een grote afknapper word -_- het heeft met het clubhuis te maken maar je dacht toch echt niet dat ik het ging vertellen XD[/font]

Hoe lang duurd het verhaal ong?

ik probeer hem namelijk te rushen heb net SPOILER: Brian gekilled [/font]SPOILER en ben bij elizabeta's missies

ben ik al ver of heb ik nog wel wat te spelen?

Bewerkt: door StrongBongSmoke

Jongens, is er al iemand achter gekomen hoe de Towtruck werkt? Het zou toch belachelijk zijn als hij niet werkt of alleen in een bepaalde missie! :duh:

Ik heb al vanalles geprobeerd: A, LB, linker stick naar boven en beneden, rechter stick bewegen... Niets helpt.

Bewerkt: door Dvt
Hoe lang duurd het verhaal ong?

ik probeer hem namelijk te rushen heb net SPOILER: Brian gekilled [/font]SPOILER en ben bij elizabeta's missies

ben ik al ver of heb ik nog wel wat te spelen?

ik zit daar ook ongeveer anyway iets vroeger op het forum haddek gelezen van iemand die er 6 uur overdeed met alleen maar hoofdmissies

Bewerkt: door Primitive-Roots
Geplaatst:

Ja klopt, je bent zo'n 6 uur onderweg met het verhaallijn. (Zelf 7 over gedaan, maar heb nog wat sidemissions gedaan, zoals Gangwars, bikes ophalen en "Laundry" voor Stubbs.)

Reactie op het eind van het verhaal: SPOILER,

je kan het geen leuk einde vinden, maar het einde sluit wel perfect aan op het verhaal![/font]

Geplaatst:
Ja klopt, je bent zo'n 6 uur onderweg met het verhaallijn. (Zelf 7 over gedaan, maar heb nog wat sidemissions gedaan, zoals Gangwars, bikes ophalen en "Laundry" voor Stubbs.)

Reactie op het eind van het verhaal: SPOILER,

je kan het geen leuk einde vinden, maar het einde sluit wel perfect aan op het verhaal![/font]

waarschijnlijk wel maar sommige dingen dat je nietmeer kan doen is wel jammer maar we zien wel :puh:

Geplaatst:

verklaar je nader

er zitten in plaats van duiven nu 50 zeemeeuwen in. Ik heb er trouwens nog maar 1 gevonden. Ze maken ook wer een gek geluid als je ze neerknalt.

Geplaatst:

verklaar je nader

er zitten in plaats van duiven nu 50 zeemeeuwen in. Ik heb er trouwens nog maar 1 gevonden. Ze maken ook wer een gek geluid als je ze neerknalt.

zou wel leuk zijn om te weten want het teweeg brengt als je ze alle 50 hebt

en knallen ze weer zo uit elkaar in een wolk van pluimen ? ^_^ de enigste reden wrm ik me ermee bezig hou

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...