Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat lees ik nou ?? dus als je het verhaal uitspeelt kun je niet meer bepaalde zijmissies doen ofwat ?? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Er gebeurt wat met het clubhuis waardoor je niet meer kunt kaarten tv kijken en armpje drukken.[/font] Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Zo, ik heb de add-on nu ook gedownload (een 1 uur lang bezig geweest!) en ik moet zeggen, die hoofdpersoon vind ik veel beter dan Niko. Veel stoerder en geen irritant accent Ik vind dat in formaties rijden ook best wel gaaf en handig voor je levens en zo. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Niko is een pussy in vergelijking met Johnny. Reageren
Xnow Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat lees ik nou ??dus als je het verhaal uitspeelt kun je niet meer bepaalde zijmissies doen ofwat ?? Nee, je kunt alle side-missions nog gewoon doen na het behalen van het laatste level. (Geldt zeker voor Stubbs, Bikes, Seagulls, Gangwars en Races.) maar: sommige activities helaas niet meer.[/font] Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat een verrot schijt einde zeg Dus nu heb ik alleenmaar nog maar dat verrotte stinkende kut huis waar ik nog niet eens aan de voorkant in kan ? want ik heb dus het verhaal uitgespeeld. [/font] Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat een verrot schijt einde zeg Dus nu heb ik alleenmaar nog maar dat verrotte stinkende kut huis waar ik nog niet eens aan de voorkant in kan ? want ik heb dus het verhaal uitgespeeld. [/font] Ja dat is het engiste wat je dus hebt. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ok ik hoor dus dat er een kut einde in zit. Ik ga geen spoilers lezen dus ik ben benieuwd... Reageren
rdesigntk Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Inderdaad een kut eind. Toen ik die aftiteling zag dacht ik echt van, okee, WTF. Ik dacht dus, nadat je je eigen huis in de brand stak, dat je nog wel proberen om die ouwe geit die naar de gevangenis moest na die Chinezenmissie uit de gevangenis te halen ofzo.. Viel tegen. Erg korte game. Jammer. [/font] Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Niko is een pussy in vergelijking met Johnny. Word. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Inderdaad een kut eind. Toen ik die aftiteling zag dacht ik echt van, okee, WTF. Ik dacht dus, nadat je je eigen huis in de brand stak, dat je nog wel proberen om die ouwe geit die naar de gevangenis moest na die Chinezenmissie uit de gevangenis te halen ofzo.. Viel tegen. Erg korte game. Jammer. [/font] Ik zelf vind hem ook aan de korte kant.Ben nu bezig om hem de 2de keer rustig uit te spelen. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hebben jullie al de 5 zijmissies van Stubbs gedaan ? zijn opzich best leuk Reageren
Nissan Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb ik even geluk dat ik geen Spoilers lees . Ik wacht eerst tot de uitslag van de GTAGames Lost and Damned competitie. Daarna haal ik hem gratis of koop ik alsnog een kaart en haal hem dan . Reageren
HA5H Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hooo mensen, ik wilde iig gewoon in-game screens posten Kwilde alleen een beetje met jullie dollen, sorry Maar mensen, hoe bevalt TLAD jullie tot nu toe? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Hooo mensen, ik wilde iig gewoon in-game screens posten Kwilde alleen een beetje met jullie dollen, sorry Maar mensen, hoe bevalt TLAD jullie tot nu toe? Ik vind het echt vet Heb het hoofdverhaal nu uitgespeeld en ben nu bezig met de gang wars die ook leuk zijn. Ik moest net een auto opblazen in Broker en die zat vol geld met de gangwars was dat Bewerkt: 19 februari 2009 door Only GrandTheftAuto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.