Jump to content

Het grote ''The Lost & Damned'' topic !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat is het nut van die races ? ik heb ze allemaal gedaan en niks je kan gewoon die laatste herspelen en thats it

Bewerkt: door Primitive-Roots
  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

34

• Danoontje_nl

18

• Only GrandTheftAuto

15

• HA5H

12

Geplaatst:
wat is het nut van die races ? ik heb ze allemaal gedaan en niks je kan gewoon die laatste herspelen en thats it

Als je ze allemaal hebt gedaan krijg je volgens mij iets.

Geplaatst:
Jongens,weet iemand hoe je in TLAD de honkbalknuppel kan gebruiken op de motor?
Als ik me dat goed voor de geest kan halen gebruik je daarvoor de 'X' op je controller...als je 'm langer inhoudt heb je kans dat je de ander in één keer van de motor slaat.
Geplaatst:

Als je ze allemaal hebt gedaan krijg je volgens mij iets.

hmm je meent het ik zei juist ik heb ze alle twaalf gedaan en het enigste dat ik nu heb is dat ik de laatste race kan herdoen

Kan alleen in races en dat doe je met X of B. Langer inhouden zorgt idd voor een krachtigere slag.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
Als ik me dat goed voor de geest kan halen gebruik je daarvoor de 'X' op je controller...als je 'm langer inhoudt heb je kans dat je de ander in één keer van de motor slaat.
Kan alleen in races en dat doe je met X of B. Langer inhouden zorgt idd voor een krachtigere slag.
Was ik de 'B' vergeten...voor de volledigheid dan maar: Met 'X' sla je de linkerkant op en met 'B' de rechterkant.
Ja klopt, je bent zo'n 6 uur onderweg met het verhaallijn. (Zelf 7 over gedaan, maar heb nog wat sidemissions gedaan, zoals Gangwars, bikes ophalen en "Laundry" voor Stubbs.)

Reactie op het eind van het verhaal: SPOILER,

je kan het geen leuk einde vinden, maar het einde sluit wel perfect aan op het verhaal![/font]

woooooooooow ik heb TLAD uitgespeeld ben voor 16 uur zoet geweest met cruisen missies gangwars, racen, zijmissies, cruisen en ben nog niet helemaal klaar

enja Xnow je hebt gelijk het einde past echt helemaal aan het verhaal en de credits waren ook zalig et verwerken van de bikers in in keymoment van niko

het is mss kort er is mss wat minder dan gta4

maar er zijn nieuwe dingen en voor de rockers/metalhead en aanverwante genre's is et echt een heerlijk spel (alloewel et biker milieu niet correct word voorgesteld)

owowow en rod stewart met every picture tells a story is :tu:

Bewerkt: door Primitive-Roots

DVT waar zag je het clubhuis want ik heb ook die update gehad terwijl ik TLAD nog niet heb.

Sorry voor de iets te late reactie, maar:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

En BTW over dat einde hè: Is the Lost MC nou opgeheven? En ik snap nog steeds niet hoe het komt dat het clubhuis helemaal is gemold. Wie heeft dat dan gedaan? Vriendjes van Billy ofzo?[/font]

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
Was ik de 'B' vergeten...voor de volledigheid dan maar: Met 'X' sla je de linkerkant op en met 'B' de rechterkant.

ok,bedankt jullie 2 :),en ik heb nog een vraag,waarom staat er een icoontje van kledingwinkel bij de rusian shop??want ik kan er niet in :S

Geplaatst:

Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb de uitbreiding wel. Maar ik ben bang dat ik daar aan begin dat ik niet meer aan het verhaal van GTA IV toekom. Ik heb nu net het 3e vrij, maar LOD kriebelt toch wel heel erg. Wat is het beste? Eerst uitspelen, of meteen beginnen aan LOD?

Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb de uitbreiding wel. Maar ik ben bang dat ik daar aan begin dat ik niet meer aan het verhaal van GTA IV toekom. Ik heb nu net het 3e vrij, maar LOD kriebelt toch wel heel erg. Wat is het beste? Eerst uitspelen, of meteen beginnen aan LOD?

Ik heb zelf eerst de verhaallijn van GTA IV uitgespeeld. Het verhaal in The Lost is beter te volgen als je de storyline van Niko al klaar hebt, anders wordt het óf verwarrend voor je, óf snap je er echt helemaal niets meer van! Dus ik zou zeggen, maak voor vanavond vast een savegame van The Lost aan voor de multiplayer, maar blijf er verder nog even vanaf! :tu:

@ DVT:

Waarheid dat je in de Niko storyline het The Lost and Damned clubhuis kan vinden, onwaarheid dat het is gekomen sinds de update van het netwerk.

Al enige weken vóórdat de DLC zou uitkomen, hebben Iscariah en ik al enige "key-locations" uit de Johnny storyline kunnen vinden in Liberty City, aan de hand van de door R* uitgegeven screenshots! ^_^

Dus voor iedereen met GTA IV, update of niet, het clubhuis van The Lost and Damned staat zeker wel op je map! Wel is het zo, dat het clubhuis wat je in Niko's storyline ziet weinig overeenkomsten overhoudt vergeleken met de uiteindelijke versie: Gevelstenen en vensters zijn totaal anders namelijk, echter het pand is hetzelfde en enkele bordjes (waaronder die op de voordeur, "Property of The Lost MC") hangen nog wel op precies dezelfde plek.

Bewerkt: door Jacky-2007

waaarom kan ik niet in de rusian shop kome?

er staat wel kleding logo

Bewerkt: door jobator

@ hierboven, geen idee, maar zal het binnenkort even testen.

Mijn vraag: Ik weet dat de prison bus[/font] alleen in één missie voorkomt, maar weet iemand ook of je de "Regina" (Stationwagon, oldskool ongeveer '70) ooit nog ergens terugziet? Je ziet deze stationwagon in de missie waarbij je de tolhuisjes als vangnet gebruikt. Twee wagens rijden er dan voor de Slamvan, wat je doelwit is, en één erachter en fungeren als bewaking voor de Slamvan. Deze drie wagens zijn alledrie hetzlefde; Namelijk, de Regina![/font] Vind trouwens de Rhapsody echt té gek, kleine hatchback die doet denken aan de ouwe renaultjes e.d.! _O_

Maar weet iemand dus te bevestigen of je deze Regina's alléén in de missies ziet, of dat deze ook later op de map worden gespawnt? I want it! :schater:

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:
@ hierboven, geen idee, maar zal het binnenkort even testen.

Mijn vraag: Ik weet dat de prison bus[/font] alleen in één missie voorkomt, maar weet iemand ook of je de "Regina" (Stationwagon, oldskool ongeveer '70) ooit nog ergens terugziet? Je ziet deze stationwagon in de missie waarbij je de tolhuisjes als vangnet gebruikt. Twee wagens rijden er dan voor de Slamvan, wat je doelwit is, en één erachter en fungeren als bewaking voor de Slamvan. Deze drie wagens zijn alledrie hetzlefde; Namelijk, de Regina![/font] Vind trouwens de Rhapsody echt té gek, kleine hatchback die doet denken aan de ouwe renaultjes e.d.! _O_

Maar weet iemand dus te bevestigen of je deze Regina's alléén in de missies ziet, of dat deze ook later op de map worden gespawnt? I want it! :schater:

Ja ik probeerde in die missie ook ff die auto te testen maar ik werd teveel beschoten dus toen stapte ik maar gauw in die Slamvan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...