Jump to content

XBOX 360 of PS3 ?


-Arnetjeuh-

Recommended Posts

Ligt aan welke games je beter vindt, Ik denk dat als je graag Racegames speelt je beter voor de PS3 kan gaan. En LittleBigPlanet valt tegen hoor (review PU), Als je bijvoorbeeld een level maakt met plaatjes van bijvoorbeeld een band, Wordt hij meteen verwijderd wegens Copyrights. Ik zit nu al te wachten op de eerste die zegt : "De XBOX 360 heeft krassen, Niet kopen.'' Als je een nieuwe XBOX 360 koopt, Zal je een Xbox hebben die geen krassen maakt.

dat laatste had ik al verteld (dat dikgedrukte)

Overigens zie ik net dat de topic starter zijn PSN ID is vergeten

Heb jij al eerder een PS3 gehad?

Met een PSP kun je ook een PSN ID krijgen :) , zo ben ik aan de mijne gekomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Arnetjeuh-

    10

  • Hayte

    6

  • FerryN

    5

  • Dvt

    4

Ligt aan welke games je beter vindt, Ik denk dat als je graag Racegames speelt je beter voor de PS3 kan gaan. En LittleBigPlanet valt tegen hoor (review PU), Als je bijvoorbeeld een level maakt met plaatjes van bijvoorbeeld een band, Wordt hij meteen verwijderd wegens Copyrights. Ik zit nu al te wachten op de eerste die zegt : "De XBOX 360 heeft krassen, Niet kopen.'' Als je een nieuwe XBOX 360 koopt, Zal je een Xbox hebben die geen krassen maakt.

dat laatste had ik al verteld (dat dikgedrukte)

Overigens zie ik net dat de topic starter zijn PSN ID is vergeten

Heb jij al eerder een PS3 gehad?

Met een PSP kun je ook een PSN ID krijgen :) , zo ben ik aan de mijne gekomen :puh:

idd. Ik zal ff opzoeken 'neemt psp' :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • - Bij de Xbox 360 moet je betalen voor online gamen
  • + PS3 online gaming is gratis

  • - Xbox 360 heeft geen Blu-Ray, Bluetooth
  • + PS3 heeft dat wel

  • - PS3 heeft weinig spelers online
  • + Xbox 360 heeft 17 miljoen Xbox Livers en een prima service (dat is waarom je er voor betaald)

  • - PS3 is niet backwards compatible (PS2 games spelen)
  • + De Xbox 360 is dat wel met veel Xbox spellen

  • - Bij de PS3 kun je in de store alleen met creditcard betalen
  • + Bij de Xbox 360 heb je ook pre-paid cards.

  • - PS3 demo's en sommige games moeten geïnstalleerd worden (na downloaden)
  • + Xbox 360 demo's en alle games = gelijk spelen!

  • - PS3 trekt veel stof aan
  • - Xbox 360 maakt veel lawaai

  • Die verhalen over krassen op discs van de 360 zijn nu voorbij dus dat klopt niet meer. De oude Xboxen hadden verkeerde DVD drives die krassen maakten, nieuwe Xbox 360's krijgen uiteraard nieuwe DVD drives. ;)
  • Graphics zijn niet mooier op een bepaalde console, dit ligt aan de games. Dit is een belangrijk aspect.
    Als jij die vette add-on voor GTA IV wil spelen (The Lost and Damned), of Halo 3 of Gears heel leuk vindt, koop een 360.
    Maar vind je Uncharted en Ratchet & Clank of bijv. LittleBigPlanet leuk, koop een PS3.

  • Heb je niet zo veel geld en wil je een 360? Wat doe je hier dan nog!? Koop dat ding!
  • Heb je niet zo veel geld en wil je een PS3? Tja, dan heb je pech... Je snapt toch wel wat ik hiermee bedoel?
    Het is een groot nadeel van de PS3 en een prijsverlaging zit er niet in voor Sony, omdat ze al verlies maken op elke PS3

De PS3 heeft meer extra's zoals die Blu-Ray speler en ingebouwd draadloos internet en bluetooth en een internetbrowser.

Ik ben zelfs niet eens zo zeker of Blu-Ray het 'wordt'. Apple doet er niet aan mee, Bose ook niet. Dat zegt al heel veel.

Maarja ik zit vlakbij mijn computer met Blu-Ray brander en ik heb een Bluetooth dongle op mijn computer dus ik heb die extra's niet nodig. Daarnaast heb ik een bedraad netwerk dus draadloos heb ik ook niet nodig.

Het ligt dus ook aan je thuissituatie. Denk goed na! Succes met kiezen. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 heeft meer extra's zoals die Blu-Ray speler en ingebouwd draadloos internet en bluetooth en een internetbrowser.

Ik ben zelfs niet eens zo zeker of Blu-Ray het 'wordt'. Apple doet er niet aan mee, Bose ook niet. Dat zegt al heel veel.

Maarja ik zit vlakbij mijn computer met Blu-Ray brander en ik heb een Bluetooth dongle op mijn computer dus ik heb die extra's niet nodig. Daarnaast heb ik een bedraad netwerk dus draadloos heb ik ook niet nodig.

Het ligt dus ook aan je thuissituatie. Denk goed na! Succes met kiezen. ;)

En draadloos gamen sucked, dus pak kabel(Bij mijn X360 krijg ik er een ethernetkabel zelfs bij, netzoals die headset)

Maar die headset sucked ook, volgens mij kwalitatief brak(misschien dat MS nieuwe heeft, maar de ouwe sucked).

Bluetooth kan wel handig zijn met onder ander headsets, maar dat is het zo vrijwel ook weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • - Bij de Xbox 360 moet je betalen voor online gamen
  • + PS3 online gaming is gratis

  • - Xbox 360 heeft geen Blu-Ray, Bluetooth
  • + PS3 heeft dat wel

  • - PS3 heeft weinig spelers online
  • + Xbox 360 heeft 17 miljoen Xbox Livers en een prima service (dat is waarom je er voor betaald)

  • - PS3 is niet backwards compatible (PS2 games spelen)
  • + De Xbox 360 is dat wel met veel Xbox spellen

  • - Bij de PS3 kun je in de store alleen met creditcard betalen
  • + Bij de Xbox 360 heb je ook pre-paid cards.

  • - PS3 demo's en sommige games moeten geïnstalleerd worden (na downloaden)
  • + Xbox 360 demo's en alle games = gelijk spelen!

  • - PS3 trekt veel stof aan
  • - Xbox 360 maakt veel lawaai

  • Die verhalen over krassen op discs van de 360 zijn nu voorbij dus dat klopt niet meer. De oude Xboxen hadden verkeerde DVD drives die krassen maakten, nieuwe Xbox 360's krijgen uiteraard nieuwe DVD drives. ;)
  • Graphics zijn niet mooier op een bepaalde console, dit ligt aan de games. Dit is een belangrijk aspect.
    Als jij die vette add-on voor GTA IV wil spelen (The Lost and Damned), of Halo 3 of Gears heel leuk vindt, koop een 360.
    Maar vind je Uncharted en Ratchet & Clank of bijv. LittleBigPlanet leuk, koop een PS3.

  • Heb je niet zo veel geld en wil je een 360? Wat doe je hier dan nog!? Koop dat ding!
  • Heb je niet zo veel geld en wil je een PS3? Tja, dan heb je pech... Je snapt toch wel wat ik hiermee bedoel?
    Het is een groot nadeel van de PS3 en een prijsverlaging zit er niet in voor Sony, omdat ze al verlies maken op elke PS3

Ik moet zeggen dat je antwoord heel erg fanboy was, ook omdat er sommige dingen niet kloppen :puh:

punt 1. op de PS3 zijn er helemaal niet weinig mensen online, er zijn juist meer mensen op de PS3 dan op de XBox 360 :puh:

punt 2. De PS3 trekt helemaal geen stof aan

punt 3. installatie duurt niet heel lang

Ik vind het ook wel grappig dat je 2 hele goede XBox 360 exclusives opnoemt, en 3 slechtere PS3 exclusives :puh:

PlayStation 3 heeft: Motorstorm en Killzone 2 (kom wel op meer later)

Link to comment
Delen op andere websites

  • - Bij de Xbox 360 moet je betalen voor online gamen
  • + PS3 online gaming is gratis

  • - Xbox 360 heeft geen Blu-Ray, Bluetooth
  • + PS3 heeft dat wel

  • - PS3 heeft weinig spelers online
  • + Xbox 360 heeft 17 miljoen Xbox Livers en een prima service (dat is waarom je er voor betaald)

  • - PS3 is niet backwards compatible (PS2 games spelen)
  • + De Xbox 360 is dat wel met veel Xbox spellen

  • - Bij de PS3 kun je in de store alleen met creditcard betalen
  • + Bij de Xbox 360 heb je ook pre-paid cards.

  • - PS3 demo's en sommige games moeten geïnstalleerd worden (na downloaden)
  • + Xbox 360 demo's en alle games = gelijk spelen!

  • - PS3 trekt veel stof aan
  • - Xbox 360 maakt veel lawaai

  • Die verhalen over krassen op discs van de 360 zijn nu voorbij dus dat klopt niet meer. De oude Xboxen hadden verkeerde DVD drives die krassen maakten, nieuwe Xbox 360's krijgen uiteraard nieuwe DVD drives. ;)
  • Graphics zijn niet mooier op een bepaalde console, dit ligt aan de games. Dit is een belangrijk aspect.
    Als jij die vette add-on voor GTA IV wil spelen (The Lost and Damned), of Halo 3 of Gears heel leuk vindt, koop een 360.
    Maar vind je Uncharted en Ratchet & Clank of bijv. LittleBigPlanet leuk, koop een PS3.

  • Heb je niet zo veel geld en wil je een 360? Wat doe je hier dan nog!? Koop dat ding!
  • Heb je niet zo veel geld en wil je een PS3? Tja, dan heb je pech... Je snapt toch wel wat ik hiermee bedoel?
    Het is een groot nadeel van de PS3 en een prijsverlaging zit er niet in voor Sony, omdat ze al verlies maken op elke PS3

Ik moet zeggen dat je antwoord heel erg fanboy was, ook omdat er sommige dingen niet kloppen :puh:

punt 1. op de PS3 zijn er helemaal niet weinig mensen online, er zijn juist meer mensen op de PS3 dan op de XBox 360 :puh:

punt 2. De PS3 trekt helemaal geen stof aan

punt 3. installatie duurt niet heel lang

Ik vind het ook wel grappig dat je 2 hele goede XBox 360 exclusives opnoemt, en 3 slechtere PS3 exclusives :puh:

PlayStation 3 heeft: Motorstorm en Killzone 2 (kom wel op meer later)

Little big planet en Uncharted zijn wel vet hoor! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: De PS3 trekt wel veel stof aan, dat heb ik zelf gezien bij mijn neef (80GB) en ook nog een vriend (40GB).

Punt 2: En mijn neef zei dat er weinig mensen online waren en ik had het ook op internet gelezen dus ik dacht dat dat zo was. Maar als jij zegt dat er wel veel mensen zijn, geloof ik dat. ;)

Punt 3: Het gaat er niet om hoe lang het duurt (ja ok bijv. 2 seconden dan maakt het niet uit), maar het gaat erom dát je moet installeren.

Ik weet zelf hoe lang een spel installeren duurt (tenzij de PS3 het sneller kan :puh: ) dus dat lijkt me wel irritant als je net GTA IV hebt en dan moet je hem nog installeren. Daarvoor heb je toch ook een console?

En toen ik nog een PS3 wilde had ik altijd Uncharted en Ratchet & Clank op het oog, dus die heb ik dan ook genoemd. Killzone 2 en Motorstorm heb ik niet aan gedacht. :7

BTW @RROD: Microsoft zegt dit erover.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 3: Het gaat er niet om hoe lang het duurt (ja ok bijv. 2 seconden dan maakt het niet uit), maar het gaat erom dát je moet installeren.

Ik weet zelf hoe lang een spel installeren duurt (tenzij de PS3 het sneller kan :puh: ) dus dat lijkt me wel irritant als je net GTA IV hebt en dan moet je hem nog installeren. Daarvoor heb je toch ook een console.

Serieus? Jij zou dus een console kopen om geen installatie te doorlopen, ROFL! En dat het maar twee seconden duurt maakt wél uit. Jij hebt er klaarblijkelijk geen, dus spreek je er niet over uit. Neen, ik heb er zelf geen, maar ik game soms op eentje(PS3) van een vriend van me. Trouwens is de Xbox360 véél langer uit dan de PS3, de PS3 zal sowieso de Xbox360 overleven. Wel lullig dat Sony een console op de markt kan brengen die werkt, en dat Microsoft met maanden voorsprong het nog niet kon. De PS3 is gewoon beter. Enja, die X-dozen zijn gewoon niet meer te vertrouwen met al die krassen, lul wat je wilt, maar vertrouwen heb ik er niet in. Later zullen de DVD-tjes uitsterven, dan heb je met de PS3 al direct een BlueRay-speler.

Link to comment
Delen op andere websites

BTW @RROD: Microsoft zegt dit erover.

Wat MS zegt moet je niet altijd even hard geloven(Zoals de eerdere nieuwsberichten met 'RROD is verleden tijd' en het was er nog steeds :7 ).

Het zou best kunnen dat de RROD nu echt weg is(Op de paar kleine gevallen na wat bij iedere console kan gebeuren).

Netzoals wat in de PU staat, wat een manager van MS heeft gezegd:

Rare Manager Mark Betteridge: "Het hele idee van de avatars kwam een jaar of vier terug boven drijven.

En iedereen vond het meteen een goed idee."

En waarop de PU zelf zei:

Wij vragens ons dan af waarom Microsoft het niet eerder heeft gebruikt

En dat doe ik dus ook, en ik heb maar 1 verklaring, na-aperij.

MS wilt toch ook zo'n motion achtig dinges, en wie heeft ze al? precies, hun concurrenten voornamelijk de Wii, omdat ze zien dat de Wii een grote hit is daardoor, en dat wilt MS ook natuurlijk.

Want MS wilt van iedere beetje snoepen, en dat willen ze zo gaan proberen.

En je punt 1, klopt helemaal, dat ding trekt stof aan door zijn laklaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: De PS3 trekt wel veel stof aan, dat heb ik zelf gezien bij mijn neef (80GB) en ook nog een vriend (40GB).

Dan ben ik eerlijk gezegd toch wel benieuwd wat jouw vriend en jou neef met de PS3 aan het doen zijn. Mijn PS3 trekt helemaal geen stof aan. Ik heb hem toch wel op een aardige plek staan ^^. Nog even over dat installeren. Dat maakt mij niks uit. Het is zo klaar, en de games kan je ook zo weer van de PS3 afgooien. De updates die er zijn kan je gewoon weg klikken, dus van 'MOETEN installeren' is geen sprake. Ik klik ze meestal gewoon weg. Behalve als het een belangrijke update is natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: De PS3 trekt wel veel stof aan, dat heb ik zelf gezien bij mijn neef (80GB) en ook nog een vriend (40GB).

Punt 2: En mijn neef zei dat er weinig mensen online waren en ik had het ook op internet gelezen dus ik dacht dat dat zo was. Maar als jij zegt dat er wel veel mensen zijn, geloof ik dat. ;)

Misschien heeft jou neef NAT type 3 :Y

Daardoor kan je weinig mensen zien op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: De PS3 trekt wel veel stof aan, dat heb ik zelf gezien bij mijn neef (80GB) en ook nog een vriend (40GB).

Dan ben ik eerlijk gezegd toch wel benieuwd wat jouw vriend en jou neef met de PS3 aan het doen zijn. Mijn PS3 trekt helemaal geen stof aan. Ik heb hem toch wel op een aardige plek staan ^^. Nog even over dat installeren. Dat maakt mij niks uit. Het is zo klaar, en de games kan je ook zo weer van de PS3 afgooien. De updates die er zijn kan je gewoon weg klikken, dus van 'MOETEN installeren' is geen sprake. Ik klik ze meestal gewoon weg. Behalve als het een belangrijke update is natuurlijk.

Yep en als je de 40GB versie heb kan hem laten 'blazen en dan komt er ook stof uit

ik deed het en er kwam een laag stof uit de blue ray en dat is dus effectief

NIET VOOR ANDERE VERSIES VAN PS3 dit BRENGT SCHADE AAN IN PS3!!!

Zoek maar op

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 3: Het gaat er niet om hoe lang het duurt (ja ok bijv. 2 seconden dan maakt het niet uit), maar het gaat erom dát je moet installeren.

Ik weet zelf hoe lang een spel installeren duurt (tenzij de PS3 het sneller kan :puh: ) dus dat lijkt me wel irritant als je net GTA IV hebt en dan moet je hem nog installeren. Daarvoor heb je toch ook een console.

Serieus? Jij zou dus een console kopen om geen installatie te doorlopen, ROFL! En dat het maar twee seconden duurt maakt wél uit. Jij hebt er klaarblijkelijk geen, dus spreek je er niet over uit. Neen, ik heb er zelf geen, maar ik game soms op eentje(PS3) van een vriend van me. Trouwens is de Xbox360 véél langer uit dan de PS3, de PS3 zal sowieso de Xbox360 overleven. Wel lullig dat Sony een console op de markt kan brengen die werkt, en dat Microsoft met maanden voorsprong het nog niet kon. De PS3 is gewoon beter. Enja, die X-dozen zijn gewoon niet meer te vertrouwen met al die krassen, lul wat je wilt, maar vertrouwen heb ik er niet in. Later zullen de DVD-tjes uitsterven, dan heb je met de PS3 al direct een Blue-Ray speler.

Jij snapt mij niet helemaal en ik vindt jouw post ook een beetje onduidelijk.

Jij zou dus een console kopen om geen installatie te doorlopen

Nee. Moet ik er nou per se onder andere bij zetten? Het is een mooi meegenomen eigenschap van een console.

En dat het maar twee seconden duurt maakt wél uit

In dat geval maakt het juist niet uit...

Jij hebt er klaarblijkelijk geen, dus spreek je er niet over uit

Wat heb ik niet? Een PC? Ja die heb ik. Een PS3? Zoals gezegd mijn neef (woont weliswaar in Schiedam) heeft een 360 en PS3.

Die vriend met PS3 woont dichtbij mij en daar kom ik vrij vaak, dus ik snap jou hier ook niet.

Jij bent degene die geen 360 heeft (of PS3).

Enja, die X-dozen zijn gewoon niet meer te vertrouwen met al die krassen

De waarheid hierover is al meerdere keren gesproken. Je weet zelf best hoe het wel zit en dat het opgelost is.

RROD is ook opgelost maar niet iedereen heeft een nieuwe 360 dus komt het nog voor. En dat is kut.

De PS3 kan meer en heeft meer, maar ik ga toch liever voor de games. En die liggen voor mij meer bij de 360. Punt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...