Jump to content

[TLAD]Wat deed je als eerste?


ikt

Wat deed je als eerste?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. En?

    • Oude plekken bezoeken uit GTA IV
      4
    • Rond zitten cruisen genietend van je bike
      7
    • Je nieuwe wapens uit zitten testen
      0
    • Cheaten!
      1
    • Vernieuwingen zitten zoeken
      2
    • Anders namelijk: .....
      2


Recommended Posts

Vertel hier wat je als eerste hebt zitten doen in TLAD na de verplichte beginmissie. :)

wat is TLAD :D

als je denkt dat hij hetfout geschreven heeft, hij heeft het goed geschreven hoor ;) .

Meer info: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...Lost_and_Damned

Ontopic: Zelf heb ik een ps3 dus kan ik hem (nog) niet spelen. Ben stiekem wel een beetje jaloers :$ .

Hopen dat hij ook naar de ps3 komt dan mag ik deze poll ook invullen, want daar doen we het natuurlijk voor :clown:

EDIT: Hannes was me voor...

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Vertel hier wat je als eerste hebt zitten doen in TLAD na de verplichte beginmissie. :)

wat is TLAD :D

als je denkt dat hij hetfout geschreven heeft, hij heeft het goed geschreven hoor ;) .

Meer info: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...Lost_and_Damned

Ontopic: Zelf heb ik een ps3 dus kan ik hem (nog) niet spelen. Ben stiekem wel een beetje jaloers :$ .

Hopen dat hij ook naar de ps3 komt dan mag ik deze poll ook invullen, want daar doen we het natuurlijk voor :clown:

EDIT: Hannes was me voor...

denkt niet dat Microsoft 50 miljoen heeft betaald om het later alsnog op ps3 te laten komen.

Kijken of je dat vreemde maar wel vette blur(ruis) beeld kon uitschakelen.. wat ik later niet heb gedaan:P

en van de filmpjes genieten. Daarna de multiplayer uitgetest!

is dit eigenlijk wel mogelijk, was het eerste wat mij eigenlijk opviel.



Ontopic: eerste wat ik deed was de 2de missie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat zitten cruisen op mijn Bike..

Ik werd zelf helemaal gek van die blur, toen het gevonden had, zette ik hem meteen uit.

Ik heb hem al uitgespeeld, ik zal niks spoilen.. Maar Het geeft veel meer duidelijkheid over het verhaal van deheer Niko Bellic.. :tu:

Zit nu de multiplayer te doen :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteravond gedownload... Om een uur of 5 had ik de download opgestart en rond half 10 s'avonds was hij klaar. Nu heb ik redelijk snel internet, dan is 4,5 uur downloaden toch niet normaal? (eerste x dat ik iets download op de xbox dus weet snelheden niet enzo)

Affijn daarna een half uurtje gespeeld. Waar ik vooral benieuwd naar was waren de verschillen ten op zichte van de opties/missies van niko.

Helaas hebben ze het normale spel geheel gescheiden van de uitbreiding. Dit betekent dus dat als je met Niko nog geen 100% hebt, je dit wel kan halen maar zonder de voordelen (auto's, wapens etc) van de uitbreiding.

Erg zonde

Verder zag het er wel erg netjes uit allemaal. Maar wat is dat blur waar jullie het precies over hebben? Het is mij wel opgevallen bij stats enzo dat daar een bepaalde achtergrond in zit wat een blur effect geeft maar hebben jullie het over het spel zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteravond gedownload... Om een uur of 5 had ik de download opgestart en rond half 10 s'avonds was hij klaar. Nu heb ik redelijk snel internet, dan is 4,5 uur downloaden toch niet normaal? (eerste x dat ik iets download op de xbox dus weet snelheden niet enzo)

Affijn daarna een half uurtje gespeeld. Waar ik vooral benieuwd naar was waren de verschillen ten op zichte van de opties/missies van niko.

Helaas hebben ze het normale spel geheel gescheiden van de uitbreiding. Dit betekent dus dat als je met Niko nog geen 100% hebt, je dit wel kan halen maar zonder de voordelen (auto's, wapens etc) van de uitbreiding.

Erg zonde

Verder zag het er wel erg netjes uit allemaal. Maar wat is dat blur waar jullie het precies over hebben? Het is mij wel opgevallen bij stats enzo dat daar een bepaalde achtergrond in zit wat een blur effect geeft maar hebben jullie het over het spel zelf?

Ja klopt dit is erg jammer.

Maar wat ze met die blur noemen, dit is Noise. Het is een soort korrel effect.

Maar je kunt het ook uitzetten. Start > Display > Noise » Off

:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben meteen aan het verhaal begonnen, vond het wel een vette intro!

En die noise vind ik wel wat hebben,, geeft Liberty City de grauwe indruk die Johny van de stad heeft.

ja da is het geeft et grauwe hardcore gevoel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...