vercruysse Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 kan iemand me helpen.... ik kan de missie niet waar het brand en je moet dozen pakken help a.u.b Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/wiki/Boomshine_Blowo...e_City_Stories) Kijk daar eens, daar staat erg veel informatie over deze missie. Verder heb ik nog een paar tips: veel oefenen, en de missie niet een paar keer achterelkaar door doen. Hiervan raak je alleen maar opgefokt, en dan wil het helemaal niet meer . Bewerkt: 20 februari 2009 door KillerZero86 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) kan iemand me helpen.... ik kan de missie niet waar het brand en je moet dozen pakken help a.u.b Allereerst welkom op het Forum vercruysse! Zou je de volgende keer wat duidelijker willen zijn in het formuleren van je vraag? Missienaam en opdrachtgever en dergelijke zijn handig om je te helpen met lastige missies In dit geval denk ik dat je het hebt over de missie Boomshine Blowout van Phil Cassidy. Ikzelf heb helaas geen Vice City Stories en kan je dus geen persoonlijke tips geven, maar op onze walkthrough WikiGTA vind je heel wat info over de betreffende opdracht: *KLIK*. Succes! Edit >> Veel te laat...nou ja, 2 x dezelfde goede informatie is nooit verkeerd natuurlijk. Bewerkt: 20 februari 2009 door NandroDavids Reageren
ditmar154 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 kan iemand me helpen.... ik kan de missie niet waar het brand en je moet dozen pakken help a.u.b Allereerst welkom op het Forum vercruysse! Zou je de volgende keer wat duidelijker willen zijn in het formuleren van je vraag? Missienaam en opdrachtgever en dergelijke zijn handig om je te helpen met lastige missies In dit geval denk ik dat je het hebt over de missie Boomshine Blowout van Phil Cassidy. Ikzelf heb helaas geen Vice City Stories en kan je dus geen persoonlijke tips geven, maar op onze walkthrough WikiGTA vind je heel wat info over de betreffende opdracht: *KLIK*. Succes! Edit >> Veel te laat...nou ja, 2 x dezelfde goede informatie is nooit verkeerd natuurlijk. het is nooit te laat voor goede info maar voor de poster idd handig als je de naam van de missie er bij zet en nog welkom op het forum Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ten eerste: welkom op het forum Ten tweede: de missie die je bedoeld is zeker boomshine blowout. En ten derde: ik denk dat je het antwoord al weet. Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Probeer gewoon goed en rustig te rijden als je er niet uitkomt kan je altijd op WikiGTA kijken of iemand anders hem laten doen. Reageren
ThunderGTA Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb dit vroeger ook nog gehad. Ik heb 5 keer opnieuw moeten proberen maar daarna is het me toch gelukt... Het is simpel blijf gewoon rustig en onthoud de wegjes die je volgt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.