Jump to content

missie


vercruysse

Recommended Posts

http://nl.wikigta.org/wiki/Boomshine_Blowo...e_City_Stories)

Kijk daar eens, daar staat erg veel informatie over deze missie. Verder heb ik nog een paar tips: veel oefenen, en de missie niet een paar keer achterelkaar door doen. Hiervan raak je alleen maar opgefokt, en dan wil het helemaal niet meer ;) .

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me helpen.... ik kan de missie niet waar het brand en je moet dozen pakken help a.u.b

:N:N:N

Allereerst welkom op het Forum vercruysse! Zou je de volgende keer wat duidelijker willen zijn in het formuleren van je vraag? Missienaam en opdrachtgever en dergelijke zijn handig om je te helpen met lastige missies ;)

In dit geval denk ik dat je het hebt over de missie Boomshine Blowout van Phil Cassidy. Ikzelf heb helaas geen Vice City Stories en kan je dus geen persoonlijke tips geven, maar op onze walkthrough WikiGTA vind je heel wat info over de betreffende opdracht: *KLIK*.

Succes! :)

Edit >> Veel te laat...nou ja, 2 x dezelfde goede informatie is nooit verkeerd natuurlijk.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me helpen.... ik kan de missie niet waar het brand en je moet dozen pakken help a.u.b

:N:N:N

Allereerst welkom op het Forum vercruysse! Zou je de volgende keer wat duidelijker willen zijn in het formuleren van je vraag? Missienaam en opdrachtgever en dergelijke zijn handig om je te helpen met lastige missies ;)

In dit geval denk ik dat je het hebt over de missie Boomshine Blowout van Phil Cassidy. Ikzelf heb helaas geen Vice City Stories en kan je dus geen persoonlijke tips geven, maar op onze walkthrough WikiGTA vind je heel wat info over de betreffende opdracht: *KLIK*.

Succes! :)

Edit >> Veel te laat...nou ja, 2 x dezelfde goede informatie is nooit verkeerd natuurlijk.

het is nooit te laat voor goede info

maar voor de poster idd handig als je de naam van de missie er bij zet

en nog welkom op het forum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...