Jump to content

[SA] DYOM Contest


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    6

  • Lymix

    6

  • Basssss

    5

  • Timske

    2

ik heb de "DYOM" files in: C:\Documents and Settings\Marcel\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files.

maar ik kan ze niet in de map(de map in het spel) zien :( moet daar voor een niewe carriere aan maken of..... werkt het gewoon niet bij mij?!?!?!?!? XD

thx

Bewerkt: door Lymix
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de "DYOM" files in: C:\Documents and Settings\Marcel\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files.

maar ik kan ze niet in de map(de map in het spel) zien :( moet daar voor een niewe carriere aan maken of..... werkt het gewoon niet bij mij?!?!?!?!? XD

thx

Je hebt Cleo3 nodig om een DYOM missie in Grand Theft Auto SA te zetten, CLEO3 is een programma dat script en main.smg kan veranderen en dus missie's kan toevoegen. Voor meer informatie over Cleo3 kan je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt Cleo3 nodig om een DYOM missie in Grand Theft Auto SA te zetten, CLEO3 is een programma dat script en main.smg kan veranderen en dus missie's kan toevoegen. Voor meer informatie over Cleo3 kan je hier vinden.

Het is Main.scm en Script.img. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt Cleo3 nodig om een DYOM missie in Grand Theft Auto SA te zetten, CLEO3 is een programma dat script en main.smg kan veranderen en dus missie's kan toevoegen. Voor meer informatie over Cleo3 kan je hier vinden.

Het is Main.scm en Script.img. :7

Ik ben een beetje door de war... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Onthoudt: vandaag is de laatste dag dat je missies in kan leveren voor deze contest! Dus heb je een missie en wil je dat die meetelt? Wil je een prominente plaats op de Design Your Own Mission site, die binnenkort helemaal vernieuwd wordt? Die elke dag veel mensen over de hele wereld trekt? Waar op dit moment al meer dan 300 missies op staan? Dan heb je nog een kleine 12 uur (tot 00.00 uur)!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb cleo3 en ik heb de DYOM file in gta user files gezet.....

maar ik kan nog steeds niks vinden in het spel :(

Dutchy3010 had het over Main.scm en Script.img maar ik snap niet wat je bedoelt.

is die aangespast om de missies te zien of.......?

please leg uit XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verbeterde GekkieJ01, dat was niet tegen jou bedoelt.

Je kunt hier een tutorial vinden over het installeren van CLEO. Daarna moet je de mod met de MPACK installeren. Pas daarna kan je de DYOMx.dat in SA User Files zetten. Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stemronde!



Aangezien er weinig inzendingen waren op het Nederlandse forum, hebben we besloten om de contest op de twee fora samen te voegen. Van alle ingestuurde missies op zowel GTAForums.com als GTAForum.nl hebben we 5 missies uitgekozen die naar ons idee het beste waren. Wij zullen hieronder melden welke missies dat zijn, en waarom wij vinden dat ze erbij horen. Dit staat niet op volgorde van welke wij het beste vonden!

Call of Duty: War at the beach

Deze missie is ingestuurd door Billy7877. Hij heeft briljant objecten samengevoegd zodat er hele nieuwe dingen ontstaan. Daarnaast is er een geweldige sfeer, en heeft hij veel oog voor details. Mooi gemaakt, en zeker ook geen makkelijke missie!

The Invasion

Deze missie is gemaakt door gtasearcher. Als deze contest zou gaan over welke missie de meeste humor heeft, zou deze missie absoluut winnen. Hij is briljant bedacht, en leuk uitgevoerd. Hoewel het qua spelen niet de moeilijkste missie van dit rijtje is, is hij zeker erg leuk om te proberen.

Get the G part 1 - part 2

Deze missie van Flitskikker is in tweeën gedeeld, wat erg jammer is natuurlijk. Maar storend, dat is het zeker niet! Erg knap gedaan. Het is een leuke missie, waarin veel technieken van DYOM worden gebruikt. Bijvoorbeeld interior teleport en cutscenes. Hij hoort gewoon in dit rijtje thuis.

Rest in Peace

Tony Resta heeft deze missie gemaakt. Hij blinkt uit in de cutscenes, waar alles perfect past. Bijna Rockstar-kwaliteit! Ook de missie spelen is de moeite waard, het is een moeilijke missie met een duidelijk doel. Zeker een missie die van ons in de etalage mag.

Food Wars

Last, maar dat is niet per definitie "least", is deze missie, gemaakt door Radicell. Het is een combi van lekker schieten en een gezonde dosis humor. Met een groot aantal cutscenes is deze missie leuk aangekleed. Het is zeker geen saai "alleen schieten" missie, want creativiteit van de maker komt duidelijk naar voren.

Wij willen jullie vragen om de missies te spelen en hieronder de top drie van je favo missies te plaatsen, liefst mét motivatie:

[b]1. Missienaam:[/b]
[b]2. Missienaam:[/b]
[b]3. Missienaam:[/b]
[b]Motivatie:[/b]



Je kunt stemmen tot 15 maart. In dit topic mag vanaf nu alleen gestemd worden! Let the game begin! :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Missienaam: The Invasion

2. Missienaam: Get the G

3. Missienaam: Foodwars

Motivatie:

The Invasion: Erg leuke missie, grappig gedaan. Alleen snapte ik het einde niet helemaal... (Zero dood laten gaan is Mission Passed?)

Get the G: Ook erg leuk, in The Butcher was het nogal moeilijk met die Rocket Launcher maar veel meer was er niet verkeerds aan. Alleen het einde vond ik wat kortaf.

Foodwars: Ook leuk, soms wat irritant i.v.m. healthtekort. Maar verder leuk.

Call of Duty: War at the Beach: Leuk, maar erg moeilijk. Vandaar de 4e plaats. Ik kreeg hem zelfs met cheats nauwlijks uitgespeelt.

Rest in Peace: Het verhaal was best leuk, alleen vond ik de missie zelf wat minder. Die gast uitschakelen was erg makkelijk (via de Hydra die een eindje verderop stond) en die agenten waren zo dood met m'n shotgun. Vandaar de 5e plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verbeterde GekkieJ01, dat was niet tegen jou bedoelt.

Je kunt hier een tutorial vinden over het installeren van CLEO. Daarna moet je de mod met de MPACK installeren. Pas daarna kan je de DYOMx.dat in SA User Files zetten. Succes. :)

misschien een beetje een laat andwoord maar bedankt nu weet ik meer:)

maar wil je dan ff "DYOMx.dat" door sturen of heb je er een link van dat ik het zo kan downloaden.

het zat namelijk niet in die mpack map

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verbeterde GekkieJ01, dat was niet tegen jou bedoelt.

Je kunt hier een tutorial vinden over het installeren van CLEO. Daarna moet je de mod met de MPACK installeren. Pas daarna kan je de DYOMx.dat in SA User Files zetten. Succes. :)

misschien een beetje een laat andwoord maar bedankt nu weet ik meer:)

maar wil je dan ff "DYOMx.dat" door sturen of heb je er een link van dat ik het zo kan downloaden.

het zat namelijk niet in die mpack map

De 'x' staat voor een cijfer tussen de 1 en de 8, dat kan dus bijvoorbeeld DYOM5.dat zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...