Jump to content

Nieuwe videokaart


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    9

  • TaartJJ~!

    9

  • Sprunk

    8

  • .Senne

    7

ik heb nu de 8800GTS 640MB Edition 2 weekjes terug gekocht voor 75 euro en die speelt GTA4 op medium settings en Fallout3 op High.

Die word niet eens meer nieuw verkocht.

is ook niet nieuw van een verwende vriend die hem niet gebruikt had, zat nog compleet in doos in seal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu de 8800GTS 640MB Edition 2 weekjes terug gekocht voor 75 euro en die speelt GTA4 op medium settings en Fallout3 op High.

Die word niet eens meer nieuw verkocht.

is ook niet nieuw van een verwende vriend die hem niet gebruikt had, zat nog compleet in doos in seal.

Dan zou je net zo goed een 9800GT of een HD4830 kunnen kopen, beide presteren hetzelfde als de 8800GTS 640MB, aangezien deze nog beschikt over een G80 gpu.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu de 8800GTS 640MB Edition 2 weekjes terug gekocht voor 75 euro en die speelt GTA4 op medium settings en Fallout3 op High.

Die word niet eens meer nieuw verkocht.

is ook niet nieuw van een verwende vriend die hem niet gebruikt had, zat nog compleet in doos in seal.

Dan zou je net zo goed een 9800GT of een HD4830 kunnen kopen, beide presteren hetzelfde als de 8800GTS 640MB, aangezien deze nog beschikt over een G80 gpu.

dat had ik kunnen doen ja, alleen toen kostte de 9800GT nog geen 75 euro geloof ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...