Jump to content

Foto's


chopperboy

Recommended Posts

  • Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GYZIE

    41

  • jellemuis

    34

  • Amfetamientje

    30

  • Wesley

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

nette foto's gyzie :D

jullie hebben er misschien al wel van gehoord, er was een rampenoefening op camping bakkum, de grootste camping van nederland.

mogen jullie raden wie er was uitgenodigd om daar wat foto's te komen maken

unled2vf.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gister/vandaag voor het eerst geprobeerd 'Star Trails' te fotograferen. Ik

vond het voor een eerste keer nog wel aardig gelukt. :) Ik heb ook de losse

foto's samen gevoegd tot een time-laps wat er ook wel leuk uit ziet.

Hier het resultaat:

Foto en video onder een Creative Commons Attribution 3.0 License.

Sorry voor de slechte kwaliteit, heb deze foto niet op een hoge kwaliteit host staan.

309819_127722894003101_100002961727870_156959_1659903627_n.jpg

De sterren in de video zijn het beste zichtbaar op 1080p in fullscreen. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EYxgKrrrRcs

Link to comment
Delen op andere websites

IMG

Heb je deze in 1920*1240?

Heb hem niet precies in 1920×1240, maar hier is het volledig bestand zodat je hem zelf

kan aanpassen naar een gewenste grote ;) : http://sta.sh/0zmifghg5t

Tevens even leuk om te melden: Ik had het laats weer geprobeerd met een beter resultaat allen

werd het vrij snel mistig waardoor ik niet hele lange startrails kon krijgen.

star_trails_by_gyzie-d4g6kl2.jpg

Download Foto onder het Creative Commons Attribution 3.0 License.

Bewerkt: door GYZIE
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat mag gewoon. Over het algemeen mag je alles met mijn foto's doen want de meeste

staan onder een Creative Commons Attribution 3.0 License.

Dit betekend kort gezegd dat je de foto mag gebruik voor privé en commercieel doeleinde zolang er maar naamsvermelding is.

Je mag het werk ook volledig aanpassen en gebruiken in je eigen werk. ;)

Sommige bij sommige foto's van mij mag commercieel gebruik niet. Dit zijn over het algemeen foto's waar mensen op staan,

maar als dat het geval is staat het er gewoon bij vermeld. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

IMG

Heb je deze in 1920*1240?

Heb hem niet precies in 1920×1240, maar hier is het volledig bestand zodat je hem zelf

kan aanpassen naar een gewenste grote ;) : http://sta.sh/0zmifghg5t

Tevens even leuk om te melden: Ik had het laats weer geprobeerd met een beter resultaat allen

werd het vrij snel mistig waardoor ik niet hele lange startrails kon krijgen.

...

erg mooi hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

WAKE UP PEOPLE,

het is te stil in dit topic, nou begrijp ik best dat we niet elke dag foto's maken, maar het is wel zonde.

Hier nog wat moois van mij toen er sneeuw en ijs was:

6816246105_51c648b5bf_b.jpg

6816244495_dc3f18522a_b.jpg

En wat moois van een feestje waar ik vrijdag was.

6856427523_a98fe36746_b.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

mooie foto's Jelle :tu: welke camera heb je trouwens?

Dankjewel

Canon eos 500D + Sigma 18-200mm OS HSM + Tamron 70-300 + Canon 18-55mm IS II + Canon Speedlight 430EX II

Volgend jaar als ik fotografie opleiding ga doen ga ik met me opa en oma praten, die hebben 12 000 euro op een speciale rekening voor me staan, en dan even kijken of ik zo'n 6000 euro mag uitgeven aan Canon 5D mark II + 2 L lenzen (:

Link to comment
Delen op andere websites

Long time, no see.

Helaas heb ik niet zo heel veel bijzonder, maar

hier wat foto's van de afgelopen tijd. ;)

Alle foto's onder een Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 License tenzij anders vermeld.

"In The Snow"

in_the_snow_by_gyzie-d4onmii.jpg

"Looking up"

Foto geschoten op film met een Voigtländer VITO CL en 200 ISO Hema film.

looking_up_by_gyzie-d4o4074.jpg

"Stealth kitty got caught"

stealth_kitty_got_caught_by_gyzie-d4mckyr.jpg

"Kayleigh at the skate park"

kayleigh_at_the_skate_park_by_gyzie-d4lhm7k.jpg

"Silhouette"

silhouette_by_gyzie-d4ptnd3.jpg

Canon eos 500D + Sigma 18-200mm OS HSM + Tamron 70-300 + Canon 18-55mm IS II + Canon Speedlight 430EX II

Volgend jaar als ik fotografie opleiding ga doen ga ik met me opa en oma praten, die hebben 12 000 euro op een speciale rekening voor me staan, en dan even kijken of ik zo'n 6000 euro mag uitgeven aan Canon 5D mark II + 2 L lenzen (:

@jellemuis Als ik jou was zal ik niet al dat geld uitgeven aan een 5D Mark II. Om echt een full frame te kopen is overdreven de camera die je nu hebt is prima. De objectieven die je gebruikt zijn weliswaar niet echt bepaald geweldig te noemen, dus een L objectief zal nooit kwaad kunnen. Een 70 - 200 L is een heerlijk objectief en prefect voor portretten. De enige reden voor het kopen van een nieuwe body is dat je tegen de imitaties van je body aan loopt, maar ik kan je verzekeren dat je perfect met een consumenten DSLR kan werken. Zelf werk ik ook nog altijd met mijn oude vertrouwde Nikon D5000.

Dus wat ik je aanraad is koop de 70 - 200mm L en nog een 50mm (L zal leuk zijn, hoeft niet) van Canon. Dan ben je goed voorzien. Het is niet belangrijk dat je goed spul hebt, het is belangrijk dat je met de goedkopere spullen goede kwaltijd kan leveren en een nieuwe body kopen is overdreven, een goed objectief echter is zeer interessant van wegen de kwaltijd dat het bied.

Link to comment
Delen op andere websites

Canon eos 500D + Sigma 18-200mm OS HSM + Tamron 70-300 + Canon 18-55mm IS II + Cano Speedlight 430EX II

Volgend jaar als ik fotografie opleiding ga doen ga ik met me opa en oma praten, die hebben 12 000 euro op een speciale rekening voor me staan, en dan even kijken of ik zo'n 6000 euro mag uitgeven aan Canon 5D mark II + 2 L lenzen (:

@jellemuis Als ik jou was zal ik niet al dat geld uitgeven aan een 5D Mark II. Om echt een full frame te kopen is overdreven de camera die je nu hebt is prima. De objectieven die je gebruikt zijn weliswaar niet echt bepaald geweldig te noemen, dus een L objectief zal nooit kwaad kunnen. Een 70 - 200 L is een heerlijk objectief en prefect voor portretten. De enige reden voor het kopen van een nieuwe body is dat je tegen de imitaties van je body aan loopt, maar ik kan je verzekeren dat je perfect met een consumenten DSLR kan werken. Zelf werk ik ook nog altijd met mijn oude vertrouwde Nikon D5000.

Dus wat ik je aanraad is koop de 70 - 200mm L en nog een 50mm (L zal leuk zijn, hoeft niet) van Canon. Dan ben je goed voorzien. Het is niet belangrijk dat je goed spul hebt, het is belangrijk dat je met de goedkopere spullen goede kwaltijd kan leveren en een nieuwe body kopen is overdreven, een goed objectief echter is zeer interessant van wegen de kwaltijd dat het bied.

maar je zit wel weer met een cropfactor hea, eos 500D is niet fullframe, dus dan kom ik uit op 100-3**mm en die 50mm zal ook geen 50mm zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...