BoerTijger Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Laaste foto; wat een fucking verneuking van de natuur zeg.. Reageren
moechy Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Laaste foto; wat een fucking verneuking van de natuur zeg.. Je beseft toch dat dat waterdamp is dat eruit komt? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Ja dat besef ik , maar het bederft gewoon de uitzicht alles. Reageren
moechy Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Ja dat besef ik , maar het bederft gewoon de uitzicht alles. Momentje. Had deze genomen ter vergelijking. Ik laat even de 2 foto's zien . Met de brommer paar jaar terug. Nu met de motor op ongeveer dezelfde plaats Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Momentje. Had deze genomen ter vergelijking. Ik laat even de 2 foto's zien . Met de brommer paar jaar terug. Nu met de motor op ongeveer dezelfde plaats Prachtig, twee stoomtorens naast elkaar, dat zie je niet veel. En zie ik dat nou goed? Uit gewapend beton gehakken in een oven in het Dormagen, Duitsland? Wat een vakwerk, ongelooflijk. En kijk die elektriciteitsmasten, indrukwekkend hoor, zo'n ding uit R-38 type 4 roestvrij staal. En dat gras, echt mooi hoe je dat op de gevoelige plaat hebt vast weten te leggen. Zo sensueel... ongelooflijk. Deze foto krijgt van mij een dikke 9! KUTGW! Reageren
moechy Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 @hierboven. Roflmao Dit is btw aan Doel getrokken. Geen idee of er iemand hier al eens van gehoord heeft Reageren
commando Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Foto's met een huis, tuin en keukentoestelletje van Canon. doet me denken aan die oude politiemotoren die cb 250 Reageren
moechy Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Foto's met een huis, tuin en keukentoestelletje van Canon. doet me denken aan die oude politiemotoren die cb 250 Enkel nog een zwaailicht erop . Maar dat waren vooral motoguzzi's btw. Reageren
GYZIE Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Nou, even de stilte opschudden in dit topic met twee foto's. "Autumn's Silence" "Parto" © Gijs Oortgiese Reageren
jellemuis Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 die camera van sergio muuuje ding, en mooie foto's evenals altijd het wachten is op de echte herfst Reageren
commando Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 © Gijs Oortgiese Armed with a camera, leuk origineel bedacht... En natuurlijk subliem uitgevoerd mag ik wel zeggen Reageren
jellemuis Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Jawel hoor, mijn vakantie zit er weer op, wel zit ik met een paar mooie resultaatjes uit de camera die ik dus even met jullie wil delen: Amsterdam Autumn Thunder Under Construction Reageren
GYZIE Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 (bewerkt) Helaas te druk met school en werk om nog echt shoots te doen, hopelijk binnenkort weer. Maar helaas nu dus ook weinig werk, behalve werk dat ik maak voor school. Dus hierbij nog wat foto's die ik in de heb gemaakt. Het zijn wel foto's "waar je van moet houden" denk ik. Dit is trouwens allemaal analoog gefotografeerd met een Leitz Leica R4 Mot Electronic met Leitz Summicron-R 50mm f/2.0 en ingescand met een Epson Perfection V500 Photo. Welke film gebruikt is zal ik vermelden bij de titel van de foto. "Rachelle" Kodak Portra 400nc (Meer dan 5 jaar over de datum) "Sergio" Ilford Delta 400 (vier jaar over de datum) "Reflection" Ilford Delta 400 (vier jaar over de datum) © Gijs Oortgiese Hopelijk binnenkort weer het "gewoonlijke" portret werk. Bewerkt: 9 november 2012 door GYZIE Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 @hierboven. Roflmao Dit is btw aan Doel getrokken. Geen idee of er iemand hier al eens van gehoord heeft Jup, ik woon er zo'n 40 à 60 km vandaan Ben er nog langs gefietst, toen ik eens fietste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.