Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Fijne kerstdagen allemaal! En snel even een oproep aan al onze leden: doe mee aan het volgende IV Open Tournament! Het gaat deze zondag (27/12/09) door om half 8, dus schrijf je snel in! De volgende meeting gaat gewoon vanavond door, om 19u00.
Thundercover Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Oh, er was een meeting? Naja, ik was er dus niet in verband met Kerst.
Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Oh, er was een meeting? Naja, ik was er dus niet in verband met Kerst. Geen probleem, ik heb wat genoosed met Koe en nu zit ik toch al weer $75 000 dichter bij level 10. ^^
AeroCool (gast) Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 ey mag ik ook wat later inkomen bij IV Open Tournament? omdat we gaan koementen en ik denk dat het later word als het niet kan dan doe ik de volgende keer mee
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 we gaan koementenMoet ik nu op m'n tellen gaan passen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 we gaan koementenMoet ik nu op m'n tellen gaan passen. sorry ik weet niet hoe je dat spelt me spelling is niet altijd super goed
Thundercover Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Gourmetten, maar met Koe is dat vast ook gezellig.
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) sorry dat ik voor het begin van het toernooi weg moest me ouders wilde dat ik mee naar beneden kwam kijken sorry nog daarvoor ik doe de volgende keer zeker mee Bewerkt: 28 december 2009 door dennis313
GTA_MasterNL Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Hey iedereen, Ik heb begrepen dat er laatst weer Open Tournaments waren? Hoe was dat eigenlijk? Wel jammer dat ik niet kon, maarja, hier in venetië is het ook wel gezellig. Als het goed is ben ik vrijdag bij de meeting.
BV_1993 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Hey iedereen, Ik heb begrepen dat er laatst weer Open Tournaments waren? Hoe was dat eigenlijk? Wel jammer dat ik niet kon, maarja, hier in venetië is het ook wel gezellig. Als het goed is ben ik vrijdag bij de meeting. Die zijn afgelast omdat niemand kon joinen Vraagje, ik zou wel willen joinen, maar ik ben slecht in DM
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) ow vreemd ik kon wel joinen maar ik moest na 1 min moest ik afsluiten van me ouders Bewerkt: 29 december 2009 door dennis313
AeroCool (gast) Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) filmpje verwijdert Bewerkt: 31 december 2009 door dennis313
AeroCool (gast) Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) zullen we vrijdag bij ons eerste meeting in 2010 een filmpje maken van onse meeting en aan het einde happy 2010 met de namen van de leden die mee hebben gewerkt aan het filmpje en ik heb net gemerkt dat ik de meeting niet bij kan zijn ik ben nu bij me stief opa en weet niet hoelaat ik thuis bent Bewerkt: 2 januari 2010 door dennis313
Hanneswasco Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Beste leden van KiWi United, Na overleg binnen de crew hebben wij besloten om te stoppen met KiWi United. We draaien nu al bijna een jaartje mee op het forum en we hebben vaak fun gehad op onze meetings en zijn ook erg blij dat we vrienden hebben gemaakt op het forum via de clan. Maar aangezien er al enkele maanden zowat geen kat te zien is op de wekelijkse meetings en _KoE_Mzungu en ik onze interesses wat verloren zijn in de online functie van GTA IV hebben we besloten om te stoppen met de clan. Ik wil alle leden danken die lid zijn van deze clan en die op één of meerdere meetings aanwezig waren, want jullie zijn diegene die het gezellig hebben gemaakt, want dat was het altijd wel! Bedankt!
Jarno91 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Jammer zeg maar ik snap het wel Na een tijdje gaat GTA IV gewoon vervelen en daarom wordt het ook steeds minder met de wekelijkse meeting. Ik heb het toch leuk gehad bij de meetings dat ik aanwezig was. Vaarwel KiWi United
Recommended Posts