Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

De M6 suckt op alles... ...Behalve accuraatheid. :duh: De wapens van BF2 schieten raar vind ik, te slap. En een heel irritant probleem met snipers is dat als je op het hoofd mikt, dan schiet hij naast?? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

De M6 suckt op alles... ...Behalve accuraatheid. :duh: De wapens van BF2 schieten raar vind ik, te slap. En een heel irritant probleem met snipers is dat als je op het hoofd mikt, dan schiet hij naast?? :cab:

nee hoor :7 maar vaak houd die gozer waar je op schiet gewoon nog 2 streepjes over,ook al schiet je op zijn hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

De M6 suckt op alles... ...Behalve accuraatheid. :duh: De wapens van BF2 schieten raar vind ik, te slap. En een heel irritant probleem met snipers is dat als je op het hoofd mikt, dan schiet hij naast?? :cab:

maffe hitreg en bugged tja, da's bf2

Link to comment
Delen op andere websites

tja, de ak is miss beter, maar er zijn meerdere wapens ( zoals rpk die ik veel beter vind dan die 100 kogeltjes van die rot mg van de chinezen ), dus in dat geval is dat ongeveer wel level.

by the way...

Delay to Use 1.2--------0.666

Max Deviation Added per Shot 2.3--------2

zoals je ziet is de ak-47, niet op alle gebieden een beter wapen, dus is et niet per definitie een beter wapen , jij vind et een beter wapen :7

Max Deviation per shot, heeft eigenlijk vrij weinig te maken met het wapen op zich.. het gaat er om hoe je schiet, hoe snel, en hoe accuraat maakt het wapen beter. ;) De support class van de Chinezen is opzich wel goed wapen, je moet er alleen mee weten om te gaan.

idd, ik vind de m16 trouwens ook lekker schieten, die is wat meer accuraat

ja maar die schiet maar 3 salvoos per keer dus voor dichtbij is dus voor dichtbij is het niet zo handig

Je moet weten waar de hitboxes zitten, heb je die onder de knie weet je alles wel te zitten..

Hier een uitleg..

Klikkerdeklik

De M6 suckt op alles... ...Behalve accuraatheid. :duh: De wapens van BF2 schieten raar vind ik, te slap. En een heel irritant probleem met snipers is dat als je op het hoofd mikt, dan schiet hij naast?? :cab:

De wapens schieten niet vreemd, maar de hitboxes van Battlefield 2 zijn vreemd. Bij sniper is dit helemaal vreemd maar goed. Nieuwe patch nieuwe kansen en nieuwe failures for EA.

Link to comment
Delen op andere websites

medic pwnt als je online bent. Het lukt me namelijk nooit om iemand gewoon te killen dus word ik gewoon medic en dan gaan de puntjes veel makkelijker ;)

Gewoon goed dekking zoeken,teamplay met een squad en op grotere afstanden gewoon semi-automatisch schieten. Daar bereik je ook al veel mee. Als je gericht schieten nogal moeilijk vind moet je er ook bij liggen. Trouwens welke servers spelen jullie? Ik op =ThC= 24/7 karkand infanterie only, en anders =eauk= wake island.

Link to comment
Delen op andere websites

medic pwnt als je online bent. Het lukt me namelijk nooit om iemand gewoon te killen dus word ik gewoon medic en dan gaan de puntjes veel makkelijker ;)

Gewoon goed dekking zoeken,teamplay met een squad en op grotere afstanden gewoon semi-automatisch schieten. Daar bereik je ook al veel mee. Als je gericht schieten nogal moeilijk vind moet je er ook bij liggen. Trouwens welke servers spelen jullie? Ik op =ThC= 24/7 karkand infanterie only, en anders =eauk= wake island.

Dat liggen had ik zelf ook al ontdekt :duh: . Server maakt me eigenlijk niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

medic pwnt als je online bent. Het lukt me namelijk nooit om iemand gewoon te killen dus word ik gewoon medic en dan gaan de puntjes veel makkelijker ;)

Gewoon goed dekking zoeken,teamplay met een squad en op grotere afstanden gewoon semi-automatisch schieten. Daar bereik je ook al veel mee. Als je gericht schieten nogal moeilijk vind moet je er ook bij liggen. Trouwens welke servers spelen jullie? Ik op =ThC= 24/7 karkand infanterie only, en anders =eauk= wake island.

ik speel ook vaak in ThC :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik zit ook regelmatig met een paar ander gozers van GAMERT op -=THC=- maar ben niet echt een ''fan'' van de server. Er word mij teveel genade. Daarnaast spelen we veel op onze eigen server en op Next-Waib en voor de rest gewoon Random :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

tja, de ak is miss beter, maar er zijn meerdere wapens ( zoals rpk die ik veel beter vind dan die 100 kogeltjes van die rot mg van de chinezen ), dus in dat geval is dat ongeveer wel level.

by the way...

Delay to Use 1.2--------0.666

Max Deviation Added per Shot 2.3--------2

zoals je ziet is de ak-47, niet op alle gebieden een beter wapen, dus is et niet per definitie een beter wapen , jij vind et een beter wapen :7

Max Deviation per shot, heeft eigenlijk vrij weinig te maken met het wapen op zich..

Klikkerdeklik

1. max deviation = max spreiding vd bullets, iets wat veel verschil maakt in full auto ( dit merk je vooral bij et verschil tussen rpk en m249 saw / chinese-mg )

maar idd die hitpoints goed kennen, en de manier van bf aiming ( niet te veel spray, en niet constant inzoomen zoals bij cod ) is idd de beste manier om bf2 te spelen :puh:

( leuk leesvoer overigens, onder klikkerdeklik :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...