Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

weet iemand een tip voor mij want ik heb vaak een probleem:ik zit vaak als co-piloot in een heli maar als ik die raket afwil vuren op een heli dan ms ik negen van de tien keer want dat ding om te richten(je weet wel,dat kruisje)is de zelfde kleur als de lucht en dan zie ik dat ding niet dus als ik schiet dan aat hij scheef en ik kan hem dan ook niet zo goed bewegen :N tips?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Hier word voor een deel voorgedaan hoe je de Tv missile het best kan gebruiken.

nou dara heb ik dus niks aan maar bedankt.

ik weet wel hoe ik er een moet gebruiken maar ik kan niet goed richten want ik zie dat kruisje niet zo goed door de lucht.(heb ik meestal in dragon valley)want dat ding is zowat de zelfde kleur als de lucht.is er een manier om dat kruisje van kleur te laten veranderen?dat zou het probleem oplossen.

edit@ik bedoel niet de lucht maar mist ofzo,als je in de verte kijkt is het toch wit?nou dan zie ik dat dingetje niet :N nogal moeilijk richten

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Hier word voor een deel voorgedaan hoe je de Tv missile het best kan gebruiken.

nou dara heb ik dus niks aan maar bedankt.

ik weet wel hoe ik er een moet gebruiken maar ik kan niet goed richten want ik zie dat kruisje niet zo goed door de lucht.(heb ik meestal in dragon valley)want dat ding is zowat de zelfde kleur als de lucht.is er een manier om dat kruisje van kleur te laten veranderen?dat zou het probleem oplossen.

edit@ik bedoel niet de lucht maar mist ofzo,als je in de verte kijkt is het toch wit?nou dan zie ik dat dingetje niet :N nogal moeilijk richten

ik heb daar ook altijd last van bij Dragon vally, vooral in die linebackers en type 95 AA.

is er geen mogelijkheid om die kleur te veranderen ofzo, zoals je wel bij je crosshairs ( infantry ) kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik precies met TV-Missle een heli vernietigd. Jammer genoeg heb ik het niet opgenomen

eh mevin.. ik weet dat je pas bf2 speelt maar een heli vernietigen met een tv-missel is niet zo heel bijzonder :7

enne commander:dat heb ik andersom,bij vrachthelies heb ik soms dat de raket tegen de staart komt maar dat deze er gewoon doorheen gaat :ch:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik precies met TV-Missle een heli vernietigd. Jammer genoeg heb ik het niet opgenomen

eh mevin.. ik weet dat je pas bf2 speelt maar een heli vernietigen met een tv-missel is niet zo heel bijzonder :7

enne commander:dat heb ik andersom,bij vrachthelies heb ik soms dat de raket tegen de staart komt maar dat deze er gewoon doorheen gaat :ch:

ja idd, dat ook ja :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol die TV-missle's van die choppers zijn wel geinig, ik had eens een keer dat ik een andere heli uit de lucht wou schieten met zo'n TV-Missle xD Net toen ik dat ding afvuurde, vloog er precies een straaljager op het goeie moment voor de missle langs.. in andere woorden ik raakte die straaljager xD Daarna heb ik natuurlijk nog die heli uit de lucht gehaald, oftewel.. Jackpot!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol die TV-missle's van die choppers zijn wel geinig, ik had eens een keer dat ik een andere heli uit de lucht wou schieten met zo'n TV-Missle xD Net toen ik dat ding afvuurde, vloog er precies een straaljager op het goeie moment voor de missle langs.. in andere woorden ik raakte die straaljager xD Daarna heb ik natuurlijk nog die heli uit de lucht gehaald, oftewel.. Jackpot!

lol net had ik ook zoiets,ik zag een heli dus ik schoot die raket hoorde ik een knal en stond er:je hebt ... gedood en die heli vloog lekker verder,maar ik weet niet wat het was,denk een straal jager of een andere heli. :puh: en ik vind die dingen ook wel grappig behalve als ik ermee ben vermoord dan vind ik het kut dingen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging net ook wel lekker met de chopper op wake island 63 om 9

d'r gaat niets boven een direct inpact tv-missle op een infantry poppetje :D

wat je zegt :D

maar kan je dat ding nou van kleur varanderen ofniet????

zover ik weet niet... helaas

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...