daffyviper Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 heyy, ik vroeg me af hoeveel geld jullie allemaal hebben en hoe jullie daaraan zijn gekomen? (als je geld codes heb gebruikt hoef je niet mee te doen) ik heb 999999999 dollar (je kan niet meer krijgen dan dat) het meeste van dat geld komt van de vigilante mission met de leger heli. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 heyy,ik vroeg me af hoeveel geld jullie allemaal hebben en hoe jullie daaraan zijn gekomen? (als je geld codes heb gebruikt hoef je niet mee te doen) ik heb 999999999 dollar (je kan niet meer krijgen dan dat) het meeste van dat geld komt van de vigilante mission met de leger heli. wat moet je dan doen met die missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 uhm ik 200 000 $ dollar (ongeveer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 heyy,ik vroeg me af hoeveel geld jullie allemaal hebben en hoe jullie daaraan zijn gekomen? (als je geld codes heb gebruikt hoef je niet mee te doen) ik heb 999999999 dollar (je kan niet meer krijgen dan dat) het meeste van dat geld komt van de vigilante mission met de leger heli. ik heb ongeveer op playstation 5013447859! ook via vigilante missie (Siender @ June 4 2004 nog wat)wat moet je dan doen met die missie? Je moet dieven killen die in auto's zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Ik heb 12034983 Dollar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Pff...ik zou niet wete hoeveel ik heb...iedergeval meer als 999999999....iets van 1502360478 ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Volgens mij hebben jullie daar erg lang over gedaan of niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Bof... Nadat ik GTA VC 100% heb uitgespeeld safe ik nog maar zelden... Dus mijn geld gaat ook niet meer omhoog... ik heb nu zo'n tien miljoen ofzo... precies zou ik het niet weten. Maar; Eerlijk; Wat moet je er ook mee? :lol: Je kunt het toch niet allemaal uitgeven. btw; kijk hier 's naar : ik heb 999999999 dollar (je kan niet meer krijgen dan dat) ik zou niet wete hoeveel ik heb...iedergeval meer als 999999999....iets van 1502360478 ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 (bewerkt) Ik heb 999996492 maar ik doe altijd met eeen politie voor een garage gaan staan waar je in ken rijden en dan doe ik vigilante missie aanzetten dan zet ik hem in me garage laat ik hem ontploffen met bigbang dan staat er dat je het gehaald heb en dan ga ik weer in de garage ga ik er in en meteen er weer uit ( want er staat dan dat je 30 seconden heb om in een ander politie voertuig te gaan ) en dat heel vaak ik zat een keer op vigilante missie 256 Bewerkt: 7 juni 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 En een woute is een politie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 Ik heb iets van 10000 dollar ofso.. En een woutekar is brabants voor politie auto, eigenlijk is het woutenbak.. MAar petersmurfje heeft de rare gewoonte om hier op het forum erg plat te praten, niet meer doen aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 (bewerkt) Ik heb 701564 dollar, maar dat was het spel dat ik met cheats heb uitgespeeld, inmiddels ben ik een nieuw spel gestart zonder cheats en ik zit op 18% en heb 80693 dollar. Bewerkt: 6 juni 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 Ik zit nu ongeveer rond de 1.500.000 $ Meeste via ook de Vigilante missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 is dat zeker allemaal met cheats gedaan heel saai vind ik met cheats is het spel ook niet meer realistisch stel noudat iedereen op de wereld zo'n trukje heeft om geld te krijge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 Op de PS2 kan je geen cheats voor geld gebruiken, want die zijn er niet (toch?) Via Vigilante(de flikken-missies dus) kan je aardig wat zakcentjes verdienen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.