Jump to content

hoeveel geld hebben jullie in GTA Vice City?


daffyviper

Recommended Posts

Ik heb 999996492 maar ik doe altijd met eeen politie voor een garage gaan staan waar je in ken rijden en dan doe ik vigilante missie aanzetten dan zet ik hem in me garage laat ik hem ontploffen met bigbang dan staat er dat je het gehaald heb en dan ga ik weer in de garage ga ik er in en meteen er weer uit ( want er staat dan dat je 30 seconden heb om in een ander politie voertuig te gaan ) en dat heel vaak ik zat een keer op vigilante missie 256 :D

Je moet die politie auto in je garage zettenen dan bigbang achter elkaar doen(heel vaak!) :D:D:D

Ik heb wat van$3.500.000,00 door met de tank vigelegante missies te doen! :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    4

  • Pete-R

    3

  • Tim14

    3

  • Thabit

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb 701564 dollar, maar dat was het spel dat ik met cheats heb uitgespeeld, inmiddels ben ik een nieuw spel gestart zonder cheats en ik zit op 18% en heb 80693 dollar.

ik heb 1332333 piek maar mijn game dee het niet en ben opnieuw begonen ik heb dan nu wat meer :ph34r: ik krijg het geld door wat misies te doen en dan wat tank misies niet moeilijk hoor kom je makkelijk in level B) 50 B) maar nu zal het wel weer meer zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 999996492 maar ik doe altijd met eeen politie voor een garage gaan staan waar je in ken rijden en dan doe ik vigilante missie aanzetten dan zet ik hem in me garage laat ik hem ontploffen met bigbang dan staat er dat je het gehaald heb en dan ga ik weer in de garage ga ik er in en meteen er weer uit ( want er staat dan dat je 30 seconden heb om in een ander politie voertuig te gaan ) en dat heel vaak ik zat een keer op vigilante missie 256 :D

Ik heb ondertussen al weer veel meer alleen maar 9 negens

Link to comment
Delen op andere websites

Vlak nadat ik het 100% heb uitgespeeld, speel ik het vaak weinig, of ik save het iig niet echt. Dus ik zit op iets van 1 miljoen ofzo, meer dan genoeg iig. Ik hoef geen wapens meer te kopen, ik ga ook niet telkens dood, ik bijna nooit opgepakt, enz. enz. Ik hoef er niets meer mee te doen. :puh:

Hey wat trouwens opvalt is dat je in gta 3 veel en veel sneller meer geld krijgt in vergelijking met vice city. Daar (gta 3)krijg je in het spel vooral veel meer geld voor missies. Je begint met 1000 of zo, in vc begin je met 100 <_<

Bewerkt: door metallicaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
heyy,

ik vroeg me af hoeveel geld jullie allemaal hebben en hoe jullie daaraan zijn gekomen?

(als je geld codes heb gebruikt hoef je niet mee te doen)

ik heb 999999999 dollar (je kan niet meer krijgen dan dat) het meeste van dat geld komt van de vigilante mission met de leger heli.

ik heb ook 99999999999 of zo ;)

het is nu wel saai geworden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Vlak nadat ik het 100% heb uitgespeeld, speel ik het vaak weinig, of ik save het iig niet echt. Dus ik zit op iets van 1 miljoen ofzo, meer dan genoeg iig. Ik hoef geen wapens meer te kopen, ik ga ook niet telkens dood, ik bijna nooit opgepakt, enz. enz. Ik hoef er niets meer mee te doen. :puh:

Hey wat trouwens opvalt is dat je in gta 3 veel en veel sneller meer geld krijgt in vergelijking met vice city. Daar (gta 3)krijg je in het spel vooral veel meer geld voor missies. Je begint met 1000 of zo, in vc begin je met 100 <_<

Ja, ik speelde laatst ook GTA3 (nog een keertje) en je krijgt inderdaad meer geld, na zo'n 7 missies had ik al $00092307.

Link to comment
Delen op andere websites

Vlak nadat ik het 100% heb uitgespeeld, speel ik het vaak weinig, of ik save het iig niet echt. Dus ik zit op iets van 1 miljoen ofzo, meer dan genoeg iig. Ik hoef geen wapens meer te kopen, ik ga ook niet telkens dood, ik bijna nooit opgepakt, enz. enz. Ik hoef er niets meer mee te doen. :puh:

Hey wat trouwens opvalt is dat je in gta 3 veel en veel sneller meer geld krijgt in vergelijking met vice city. Daar (gta 3)krijg je in het spel vooral veel meer geld voor missies. Je begint met 1000 of zo, in vc begin je met 100 <_<

Ja, ik speelde laatst ook GTA3 (nog een keertje) en je krijgt inderdaad meer geld, na zo'n 7 missies had ik al $00092307.

en in gta 3 kan je ook al byna niks met geld "D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...