Jump to content

hoeveel geld hebben jullie in GTA Vice City?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had in één savegame heel vaal geld maar daar heb ik per ongeluk een andere overheen gesaved :( :angry:

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

4

• Pete-R

3

• Tim14

3

• Thabit

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst:
:puh: ik had ontzettend veel geld toen ben gestopt met het geld "inzamellen" en heb het uit gegeven aan wapens om voor een keer eerlijk te spelen met hier en daar een health cheat
Geplaatst:

Ha!

Ik ben pas net begonnen en heb iets van $2000 (hahahahahahahaha!!!!!) en El Swanko Casa, maar ik speel het ook pas sinds gisteren!

Geplaatst:

Persoonlijk vraagje; Behalve hoeveel geld je hebt, wat doen jullie ermee? :D Ik bedoel, zodra je account in de miljoenen loopt, waarom zou je dan je geld nog ophalen? :huh:

Geplaatst:

ik koop bij phil's place zo veel mogelijk

* bazooka's , om de haitanen een beetje af te leren of die bom op afstand waarbij ik een bom vlakbij mijn auto leg en als dan een haitaan of een andere gast komt ..

Kaboem!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Geplaatst:

Als je honderd 100% hebt hoeft dat niet meer, dan heb je oneindig munitie :D

Ik koop trouwens bijna nooit wapens, ik gebruik altijd die wapens van de packages.

Geplaatst:

Ik gebruik het meestal voor wapens, zo werd bijv. ''Keep your friends close'''een eitje door een Minigun te kopen met 3000 kogels!.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...