Mesprit Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Waar is dat kleine scootertje te vinden?? ik wil de trophy Wheely Rider halen ;] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 In Chinatown, Algonquin. Ook met Stevie's Car Theft moet je er een halen in Chinatown. Gewoon even rondrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Op een motor is het ook doodsimpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Er staat er ook een op Happiness Island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Er staat er ook een op Happiness Island. op happyness island krijg je het denk ik niet voor mekaar om 500 meter lang in een bocht die archiefment/trophy te halen lukt het je niet op een nrg 500/900 dan dat is ook niet zo moeilijk en motor's kom je vaak tegen als het mooi weer is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Dit is misschien meer iets voor dit topic. Maar goed het antwoord is al gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Er staat er ook een op Happiness Island. op happyness island krijg je het denk ik niet voor mekaar om 500 meter lang in een bocht die archiefment/trophy te halen lukt het je niet op een nrg 500/900 dan dat is ook niet zo moeilijk en motor's kom je vaak tegen als het mooi weer is Dan ben jij vast nog nooit echt op Happiness Island geweest. Volgens mij kan dat makkelijk. Als je vanaf het Blijheidsbeeld start, en je wheelied richting het noorden, dan lukt dat wel denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.