Jump to content

Savedgames Werken Niet Meer/Savedgame Request


nappa

Recommended Posts

Hallo, mn eerst post op dit forum :)

Het is alweer een jaar ofzo geleden dat ik vice city voor het laatst heb gespeeld en nu kreeg ik er dus wel weer zin in.. gelukkug had ik mijn oude saved games nog (zoals ik ze van elk spel ze altijd bewaar), maar kwam ik erachter dat ze niet meer werkte..

Bij de meeste spellen is dat niet zo erg, maar bij dit spel dus wel! egt een RAMP :'( want bij iedereen is het weer anders.. :(

Als ik mijn savedgames dus plaats in "GTA Vice City User Files" en ik start vice city, crasht het spel na de intro "Unhandled exception".

Eerst dacht ik dus dat het gewoon aan het spel lag, maar zonder savedgames of savedgames van het inet gedownload werkt het spel wel gewoon.

Zijn mijn saved games dus gewoon fucked up? zoja heeft iemand dan mischien een savedgame in de buurt van die race missie van de malibu club, moet je zon heel irri gassie verslaan met autoracen en dan wil hij je driver zijn ofzo.. want dan kan ik nog een beetje verder spelen zoals het was :)

Dit zijn overigens mijn oude savedgames die bij niet niet werken: download

Alvast bedankt mense!

Link to comment
Delen op andere websites

Een mede GTAfan in nood! 's Kijken wat ik kan doen...

Ik heb je savegames geprobeerd, en ze werken inderdaad niet. Op een paar na, maar die geven aan dat er geen savegame achter zit... (uit mijn hoofd savegame 1 en 7, kan dat kloppen?)

Nu zit ik zelf niet in de buurt van die missie, vrees ik, mijn savegames zitten rond:

MARTHAS MUG SHOT

HIT THE COURIER

BOOMSHINE SAIGON

STUNT BOAT CHALLENGE

DEMOLITION MAN

Maar begrijp ik goed dat gedownloade savegames ook niet werken? In dat geval is er weinig hoop, vrees ik...

[EDIT] Oh wacht! MARTHAS MUG SHOT zit misschien wel aardig in de buurt, daar heb ik THE DRIVER net gehaald! Maar ik weet niet hoe het met de andere missies staat... dat zal niet kloppen met jouw savegame, dat zou wel heel erg toevallig moeten zijn ;)

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Maar begrijp ik goed dat gedownloade savegames ook niet werken? In dat geval is er weinig hoop, vrees ik...

jahwel, die werken wel hoor

Oh wacht! MARTHAS MUG SHOT zit misschien wel aardig in de buurt, daar heb ik THE DRIVER net gehaald! Maar ik weet niet hoe het met de andere missies staat... dat zal niet kloppen met jouw savegame, dat zou wel heel erg toevallig moeten zijn ;)

Zou je hem niet ffies online willen zetten? :) das tenminste beter dan niets ;)

HIT THE COURIER

STUNT BOAT CHALLENGE

DEMOLITION MAN

die 3 klinke me trouwens ook bekend in de oren, weet het niet zeker..

Bewerkt: door nappa
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm... Online zetten gaat niet zo makkelijk vrees ik... :unsure:

Geen webspace..?

zou je me me mischien op msn wille toevoege en dan ff die savegame sturen ? :unsure: mn msn adres heb ik je ge pm't

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...