Jump to content

Pc bouwen

Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej beste mensen :tu:

Ik ben van plan een andere pc te kopen die GTA:IV 'net' aan moet kunnen.

Dus hoeft absoluut geen super game pc te zijn(kan ik niet eens betalen :7 )

MAaar als iemand zin heeft, kan die dan een pc(tje) samenstellen? Heb er namelijk zelf geen bal verstand van.. :puh:

Hoeft ook niet zo veel GB te hebben, doe toch alleen maar internetten, en als het nog kan af en toe GTA:IV :)

Budget:

Rond de 400? (weet het, is niet veel :schater: )

Mvg,

Nick :cya:

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nick_Kerkwijk

54

• TaartJJ~!

22

• Sprunk

19

• Limbolander

6

Geplaatst: (bewerkt)

Voor 400 euro gaat het lastig worden, maar ik ga mijn best doen om wat in elkaar te flansen. ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Voor 400 euro gaat het lastig worden, maar ik ga mijn best doen om wat in elkaar te flansen. ^_^

Dankje man!

Ik weet het, moet nog met maten op vakantie, dus hou niet zo veel meer over :schater:

Maar als ik mijn ps2 nou eens snel verkocht :schater: had ik meer geld :schater:

Geplaatst:

ik heb wel wat gevonden:

computer.jpg

Handig he? computer én opbergvak in een!

Ok, nu even serieus: ik denk niet dat je gauw wat zult vinden.

PC is wel over je budget, maar goedkoper kan gewoon niet. Dan krijg je echt crap in huis.

Ik heb al gekozen voor een Minitower en een microATX moederbord, om wat in de kosten te besparen. Verder heb je een redelijke videokaart en processor. Een HDD van 160 GB, anders werd het te duur.

GTA IV gaat op LOW.

Geplaatst:
PC is wel over je budget, maar goedkoper kan gewoon niet. Dan krijg je echt crap in huis.

Ik heb al gekozen voor een Minitower en een microATX moederbord, om wat in de kosten te besparen. Verder heb je een redelijke videokaart en processor. Een HDD van 160 GB, anders werd het te duur.

GTA IV gaat op LOW.

Oke , bedankt voor de moeite :D

Geplaatst:

GTA IV gaat op LOW.

Ga voor een goedkopere dvd speler/brander

waarom ingodsnaam die 160gbhdd als je voor 4-5 euro meer al een 500gb hdd hebt? minder is vaak geeneens goedkoper bij hdd's dus ff beter opletten ;)

Met dit budget ga je gewoon niet veel halen, dus dat wordt een lage resolutie en lage settings, niet echt mooi, maargoed als je zo graag een spel als gta IV wilt spelen, dat is je eigen keus.

Geplaatst:

GTA IV gaat op LOW.

Ga voor een goedkopere dvd speler/brander

waarom ingodsnaam die 160gbhdd als je voor 4-5 euro meer al een 500gb hdd hebt? minder is vaak geeneens goedkoper bij hdd's dus ff beter opletten ;)

Met dit budget ga je gewoon niet veel halen, dus dat wordt een lage resolutie en lage settings, niet echt mooi, maargoed als je zo graag een spel als gta IV wilt spelen, dat is je eigen keus.

Ik zei al, het is om te internetten, en AF en TOE eens GTA te doen. Ben niet zo´n graphics junk :7

Geplaatst:

Scrtz, je moet denk ik zelf even beter opletten. Als je de beginpost namelijk wel had gelezen, had je geweten dat hij zelf aangeeft dat hij niet veel GB nodig heeft. 160GB is dan zat.

En die 15 euro die je kunt besparen op een DVD is echt geen botlenech voor hem.

Kijk gewoon je pa lief aan en vraag om 50 euro. ^_^

Geplaatst:

ik zou echt voor een ATI gaan, Nvidia vraagt echt achterlijke prijzen voor hun spul.

Als je een HD2900 neemt ben je 30 euro goedkoper uit en de vga kan gta4 gewoon aan

Geplaatst:

AMD Athlon64 X2 5600+ <--- is dit een goede processor? Hij kost maar 75 euro, dus ik verrtrouwde het niet :7

Heb ook een samenstelling gemaakt, in bepaalde opzichten beter dan die Sprunk heeft samengesteld

- Sterkere voeding

- Betere processor

- Sterkere videokaart

- 250GB HDD

En binnen je budget :)

Dit is trouwens bij http://www.azerty.nl

De specs:

AMD Athlon X2 BE 2,7GHz 2MB L3-Cache

HD3870

250 GB HDD

500W Voeding van OCZ.

2GB DDR2-6400 Geheugen @ 800MHz.

Bewerkt: door TaartJJ~!

Die processor is goed genoeg voor Internet en GTA IV. Intel is beter, maar die kun jij je niet veroorloven. Maar AMD is ook een goed en betrouwbaar merk.

@ hierboven. Fijn, ik kan namelijk echt niet overweg met Azerty maar die is vaak inderdaad goedkoper. Alleen vind ik die kast erg goedkoop. En goedkoop is duurkoop.

En nick, houd er wel rekening mee dat er nog verzendkosten bij komen. Dat zal nog eens een euro of 10 gaan kosten.

Ik heb zelf ook iets geprobeerd..

Grafische kaarten ATI PCIe ATI Radeon HD4670, 512 MB, 128 Bit, PCIe x16 2.0 € 75,-

CPUs Socket AM2 Athlon X2 AMD Athlon64 X2 5600+ € 75,-

Voedingen tot 600 Watt Chieftec CTP-450-12G € 65,-

Behuizingen Midi Tower Asus TA-B31 4 x, 5 x, ATX, µATX € 28,-

Moederborden Socket AM2 -- ASRock ALiveDual-eSATA2 NVIDIA nForce3 250, 2.000 MT/s, AGP 8x, 1x PCIe x16, Socket AM2€ 65,-

Harddisks 3,5 inch SATA

ExcelStor J8160SR 160 GB 160 GB, 8,5 / 8 / 7200, € 0,24*, Serial ATA/300 € 39,-

Geheugen DDR2-800

Corsair 2 GB DDR2-800 Kit 2048 MB, CL5 5-5-18, 2 stuk(s), PC2 6400 € 29,-

DVD-drives IDE

Samsung SH-D162D 16 / 48 speed, Ultra DMA/33, 100 / 90 ms € 15,-

TOTAAL : 396 euro

Dit misschien?

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...