Jump to content

Pc bouwen


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nick_Kerkwijk

    54

  • TaartJJ~!

    22

  • Sprunk

    19

  • Limbolander

    6

In de benchmarks van mijn vorige post staat jouw CPU er ook in. Dus dan kan je een beetje de prestaties van die van jou vergelijken met de i7.. :)

Ah, oke :)

Is wel leuk om te zien, maar die Core i7 is echt vet.

Iemand die ik ken heeft een processor van 1400 euro, zo'n extreme ding van Intel. Kan ik een beetje vergelijken, als ik mijn pc heb , met die van hem xD :schater:

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de 6000+ is een van de beste dual cores. Daar kan je voorlopig nog wel mee vooruit.

:):D

Kun je die vergelijken met de Intel e8000 ofzo?

Weet niet zo veel van vergelijkingen :puh:

Nee, Phenoms ( dus de quadcores van AMD, en ik bedoel nog de Phenoms en NIET de phenom II's ) kun je vergelijken met de core2duo's van intel. Tussen core2duo en dualcore zit ook weer verschil ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de 6000+ is een van de beste dual cores. Daar kan je voorlopig nog wel mee vooruit.

:):D

Kun je die vergelijken met de Intel e8000 ofzo?

Weet niet zo veel van vergelijkingen :puh:

Nee, Phenoms ( dus de quadcores van AMD, en ik bedoel nog de Phenoms en NIET de phenom II's ) kun je vergelijken met de core2duo's van intel. Tussen core2duo en dualcore zit ook weer verschil ja.

Naja, oke.

De PC heb ik wss zaterdag of zondag, die kerel komt hem brengen _O_:dans:

Ik zal jullie laten weten als ik GTAIV heb of ie lekker draait, en ook als ik ooit die ATI HD 4870 koop :tu:

EDIT:

Ik had ook nog gevraagd of alles een beetje nieuw was, niet zo verrot oud.. :puh: Maar alles was ongeveer in 2008 gekocht zei die :D is best goed toch?

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je iets nou oneveer in 2008 kopen? Je bent toch ook niet ongeveer zwanger?

Maar 2008 is redelijk nieuw, al gaat het met computers wel snel. Vroeger, en daarmee bedoel ik 5 jaar terug, was de Pentium 4 nog helemaal up2date. En iedereen uit mijn buurt wilde bij ons op de computer komen spelen, omdat hij, toen, zó snel was. Maar goed deze info is verder niet echt relevant.

Maar veel plezier ermee, en controleer zeker alles op juistheid. En bewaar altijd kopieen van de advertentie hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je iets nou oneveer in 2008 kopen? Je bent toch ook niet ongeveer zwanger?

Maar 2008 is redelijk nieuw, al gaat het met computers wel snel. Vroeger, en daarmee bedoel ik 5 jaar terug, was de Pentium 4 nog helemaal up2date. En iedereen uit mijn buurt wilde bij ons op de computer komen spelen, omdat hij, toen, zó snel was. Maar goed deze info is verder niet echt relevant.

Maar veel plezier ermee, en controleer zeker alles op juistheid. En bewaar altijd kopieen van de advertentie hé.

Nee, maar je kunt wel bv in ongeveer 13maart bevallen :puh:

Met ongeveer 2008 bedoel ik dat er dingen in 2008 zijn gekocht en 2009 ;)

Gemiddeld is alles 2008 :puh:

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

'n Ijselijke bump :puh:

Kheb mn nieuwe pc pas over ong 2 weken thuis, moest namelijk nog ff geld verdienen door de net nieuw geboekte vakantie... :duh: Maar die kerel had daar geen problemen mee _O_

Dus nog 2 weekjes en dan post ik screens/ films van de PC en GTAIV :D:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Niet op high, eerder op medium

De HD3870 staat ongv. gelijk aan de NVIDIA 9600GT.

:ch:

Jammer :puh:

Ach, dan koop ik denk ik de HD4870 die een maat van mij verkoopt...

Heb mijn PC nog niet binnen, is nog niet echt een goede datum uitgekomen voor ons beide :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...