Jump to content

Pc bouwen


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Oke, bedankt iedereen!

Kheb een email gehad van iemand waarvan ik dit pakket voor 295 euro kan kopen.. Lijkt mij een koopje toch? :

Mainboard: MSI K9A Platinum (Crosfire X)

Processor: AMD x2 6000+ (2x 3 Ghz)

Grafische kaart: 2 stuks Diamond Radeon HD 3650 512 mb (totaal 1 gb geheugen)

Intern geheugen: 4GB Corsair XMS2 (4x 1 GB 800 Mhz DDR2)

Harde schijf: Maxtor 300 GB

CD/DVD: 1x DVD reader + 1x CD/DVD Reader/Writer Voeding: 600 Watt Xilence voeding (crossfire/sli ready)

Inclusief Legitieme Windows XP Pro

Inclusief Lexmark P6250 all in one printer

Koopje voor 295 euro?

Kan evt een andere kaart ervoor kopen...

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nick_Kerkwijk

    54

  • TaartJJ~!

    22

  • Sprunk

    19

  • Limbolander

    6

Tuurlijk hangt het ervan af of een programma is gemaakt voor dual of quad core. Maar aangezien je wel 10 pagina's kan schrijven over processoren heb ik het beperkt gehouden. Hij kan zelf gaan kijken op de zeer uitgebreide pagina's van Intel en AMD op wikipedia.

En voor 300 euro is het zeker een koopje. Ik zou dan wel die 2 HD3650 kaarten verkopen en een HD4850/4870 ervoor kopen. Ook omdat IV geen CrossFire ondersteund, heb je aan 2 kaarten niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk hangt het ervan af of een programma is gemaakt voor dual of quad core. Maar aangezien je wel 10 pagina's kan schrijven over processoren heb ik het beperkt gehouden. Hij kan zelf gaan kijken op de zeer uitgebreide pagina's van Intel en AMD op wikipedia.

En voor 300 euro is het zeker een koopje. Ik zou dan wel die 2 HD3650 kaarten verkopen en een HD4850/4870 ervoor kopen. Ook omdat IV geen CrossFire ondersteund, heb je aan 2 kaarten niks.

Dus dit kan allemaal met die andere kaart dan?

Alleen een kaartje kopen, en dan GTAIV? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de HD4870 is denk ik de beste prijs/kwalitiet kaart van dit moment. Een HD4870X2 zou ik echter niet iverwegen, daarvoor schiet die AMD net iets tekort.

Nou, oke dan.

Hartstikke bedankt Sprunk, Taart, Scrtz, en alle andere voor de moeite :tu:_O_

Dus alles is aardig goed, behalve de videokaart? Dus dan koop ik die HD4850 en dan klaar :D

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n ATI kenner maar die kaarten die erin zitten zijn volgens mij niet zo sterk. En tja, als je die kaarten verkoopt een een 4850 is huis haalt, kun je IV zeker op medium spelen. De 4850 is niet zo heel duur meer, ik ben zelf ook aan het overwegen om een 4850 of 4870 te halen. En als je het niet erg vind om 2e hands te gaan, kun je een 4870 (nog beter) al in huis halen voor hetzelfde bedrag als een nieuwe 4850. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n ATI kenner maar die kaarten die erin zitten zijn volgens mij niet zo sterk. En tja, als je die kaarten verkoopt een een 4850 is huis haalt, kun je IV zeker op medium spelen. De 4850 is niet zo heel duur meer, ik ben zelf ook aan het overwegen om een 4850 of 4870 te halen. En als je het niet erg vind om 2e hands te gaan, kun je een 4870 (nog beter) al in huis halen voor hetzelfde bedrag als een nieuwe 4850. ^_^

Nog op medium ook :O Maarja het mooie is dat ik op school iemand ken die OOK handig is met PC's :D Dus die kan ff die kaart installeren :)_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ja medium zeker. Het is dat je processor het tegenhoud, want die kaart moet het spel zeker op high kunnen spelen.

En als die een beetje overgegclockt is? Of maakt dat geen verschil?

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt de processor?

Nee, overclocken maakt geen verschil. Je hebt echt een quad core nodig om op high te spelen.

Oh oke dan :D En hoeveel zullen die 2 kaarten ong. opbrengen nu? Wss moet ik nog bijleggen om die andere te kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

met die 2 kaarten ga je eht echt wel halen hoor. De 2e gta patch ondersteunt crossfire dus nu heb je ook echt prestatie winst met 2 kaarten.

Je kunt hem denk ik op medium spelen daarmee.

Maar de HD3650 is prut, zet er eentje in een PC (Pentium 4 2,84GHz HT) en je hebt 12 FPS in CoD 4 op 1280x1020.

Ik zou die twee kaarten zoiezo verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet echt zeker dat je daarmee gta4 op medium kan draaien.

Ik kan hem met mijn HD2600 en Athlon 5600+ ook op medium draaien(met 20 fps dat wel) dus weet ik zeker dat je met een HD3650 in crossfire goed op medium kunt spelen. Je zou later als het echt nodig is nog kunnen upgraden naar een betere videokaart maar ik weet zeker dat het niet nodig is.

@Taart; ten eerste heeft hij 2 HD3650 en een athlon x2, de p4 was nog slechter dan de vorige generatie athlons dus dat is een vergelijking van niks.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet echt zeker dat je daarmee gta4 op medium kan draaien.

Ik kan hem met mijn HD2600 en Athlon 5600+ ook op medium draaien(met 20 fps dat wel) dus weet ik zeker dat je met een HD3650 in crossfire goed op medium kunt spelen. Je zou later als het echt nodig is nog kunnen upgraden naar een betere videokaart maar ik weet zeker dat het niet nodig is.

@Taart; ten eerste heeft hij 2 HD3650 en een athlon x2, de p4 was nog slechter dan de vorige generatie athlons dus dat is een vergelijking van niks.

Dus nu worden allebei de kaarten wel gebruikt? :?:puh:

Maar als ik voor die 2 kaarten genoeg geld vang, koop ik die Hd4870 wel...

EDIT:

Als ik nu eens als een andere kaart de Nvidia 9800 GT? Is goedkoper en beter?

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...