Jump to content

Pc bouwen

Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
het ligt ook aan de generatie etc. hoe oud ze zijn.

Als ik jouw was zou ik het met die videokaarten gewoon eerst aanzien, straks gaat alles ermee gewoon goed en heb je toch geld bespaart.

Geloof me, 2 HD3650 is beter dan 1 8800

Ik geloof je ^_^

Maar ik zal het wel laten horen als die PC een keer binnen is :D

Echt bedankt iedereen die hielp :dans:_O__O_

ligt eraan hoor, sowieso is hd3670 een budget kaart en de 8800GT niet, en met sli/crossfire heb je misschien 20% prestatiewinst, en moet je een dikkere voeding hebben, al met al is het de prestatiewinst niet waard voor die smak geld die je er extra voor neer telt.

best buy guide van tweakers van deze maand is ook weer uit:

http://tweakers.net/reviews/1173/1/tweaker...9-pagina-1.html

misschien handig voor sommige ;)

Bewerkt: door Scrtz
  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nick_Kerkwijk

54

• TaartJJ~!

22

• Sprunk

19

• Limbolander

6

Geplaatst:

Bumpje|

Met wat kun je de HD 3650X2 dan vergelijken? met de 9500GT ofzo, maar wel met de Crossfire dan..

Ohja, ik heb net ff voor de grap de pc die ik koop samengesteld op azerty.nl en ik kom uit rond de 600 euro :D

Dus ik koop het goedkooop :D

Om een pc voor 400 euro te kopen weet ik wel een goede site. (Van mijn broer) Hij verkoopt namelijk Laptops en Computers voor een goede prijs. Voor de site moet je me even een PB sturen want ik mag geen reclame maken staat in de regels.

Edit: Sorry het hele topic weer niet gelezen.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Om een pc voor 400 euro te kopen weet ik wel een goede site. (Van mijn broer) Hij verkoopt namelijk Laptops en Computers voor een goede prijs. Voor de site moet je me even een PB sturen want ik mag geen reclame maken staat in de regels.

Edit: Sorry het hele topic weer niet gelezen.

Ja oke,

Hoeft niet meer man :Y

toch tnx

Bumpje|

Met wat kun je de HD 3650X2 dan vergelijken? met de 9500GT ofzo, maar wel met de Crossfire dan..

Ohja, ik heb net ff voor de grap de pc die ik koop samengesteld op azerty.nl en ik kom uit rond de 600 euro :D

nah met 9600 ofzo weet niet zeker hou me zelf meer bezig met de high end videokaarten, maar als je dingen wilt weten over grafische kaarten moet je gewoon rondzoeken op het internet, zijn genoeg sites die geregeld benchmarks doen tussen verschillende kaarten van beide ati en nvidia

Bewerkt: door Scrtz
Geplaatst:
Voor de site moet je me even een PB sturen want ik mag geen reclame maken staat in de regels.

Als het in de regels staat, mag het ook niet via PB. Maar als de site wat toevoegt aan het topic, dan kan je die rustig posten hoor. Anders zouden we sites als azerty.nl en alternate.nl ook niet mogen plaatsen. :puh:

Dit even ter verduidelijking. ^_^

Geplaatst:
Bumpje|

nah met 9600 ofzo weet niet zeker hou me zelf meer bezig met de high end videokaarten, maar als je dingen wilt weten over grafische kaarten moet je gewoon rondzoeken op het internet, zijn genoeg sites die geregeld benchmarks doen tussen verschillende kaarten van beide ati en nvidia

Oh oke, ik dacht alleen dat je met de 9600GT op Low kon spelen?

Maar dit is X2 , weet niet of het uitmaakt, naja , boeie, kom ik vanzelf wel achter :D

Geplaatst:

De 8800GT is een goede kaart. Maar de 9500GT is zelfs trager dan de 8800GT. Bij NVidia heb je verschillende typen:

- 8500: Alleen geschikt om gewoon een beeld op je scherm te krijgen, zeg maar.

- 8600: Redelijke kaart voor kleine 3D programma's en games.

- 8800: High-end kaart voor gamers.

Je ziet dat elke serie is verdeeld in *500, *600 en *800. Ditzelfde is ook met de 9-serie.

Ik weet niet zo veel van de kaarten van ATI, maar ik weet wel dat de Radeon HD4870 een zeer goede kaart is.

X2 wil overigens zeggen dat er 2 kaarten in 1 zitten (2 processoren en 2x zoveel geheugen).

Geplaatst:
De 8800GT is een goede kaart. Maar de 9500GT is zelfs trager dan de 8800GT. Bij NVidia heb je verschillende typen:

Je ziet dat elke serie is verdeeld in *500, *600 en *800. Ditzelfde is ook met de 9-serie.

Ik weet niet zo veel van de kaarten van ATI, maar ik weet wel dat de Radeon HD4870 een zeer goede kaart is.

X2 wil overigens zeggen dat er 2 kaarten in 1 zitten (2 processoren en 2x zoveel geheugen).

Dankje :D

Maar ik wist wel dat de 7900 512 MB beter is dan een 9400GT ( toch :bonk: )

Maarja, medium zal lukken volgens jullie en daar ben ik blij zat mee, en als het toch LOW wordt, koop ik die HD4850\HD4870 wel voor op medium/high :*D

Geplaatst:

Larikoek. Je hebt wel meer dan alleen 500, 600 en 800. En 500 kan ook nog wel games aan hoor. SA loopt als een zonnetje op een 9500.

Noujah, maar is een voeding van 600 watt goed van het merk Xilence? Of is dat een slecht merk, en moet ik een andere voeding kopen( Dan van 550watt) van een ander merk? Of is Xilence niet zo slecht?

Ik lijd aan multiasking :7

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Geplaatst:

Ik weet niet wat die kost en of het een goed merk is. Maar deze: klik is zeer aan te bevelen. 600Watt is overigens méér dan genoeg.

Geplaatst:
Larikoek. Je hebt wel meer dan alleen 500, 600 en 800. En 500 kan ook nog wel games aan hoor. SA loopt als een zonnetje op een 9500.

SA komt ook al uit 2004/2005. Probeer maar eens GTA IV of Crysis op een 9500GT te draaien. Dat zal zeker niet fatsoenlijk draaien.

SA komt ook al uit 2004/2005. Probeer maar eens GTA IV of Crysis op een 9500GT te draaien. Dat zal zeker niet fatsoenlijk draaien.

23FPS op 1280x1024 in Crysis, 0xAA 16xAA. (beter dan mijn oude ASUS 8600GT) Scoort beter dan de 8600GTS 256. Bekijk het voledige artikel hier. Maar een echte gamer kiest natuurlijk een 9800+, die aanzienlijk meer FPS haalt.

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...