Jump to content

Pc bouwen

Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft misschien 1van jullie ervaring met die HD3650X2, hoeveel PFS je krijgt met GTAIV op Medium???

Ben benieuwd ^_^

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nick_Kerkwijk

54

• TaartJJ~!

22

• Sprunk

19

• Limbolander

6

Geplaatst:
Heeft misschien 1van jullie ervaring met die HD3650X2, hoeveel PFS je krijgt met GTAIV op Medium???

Ben benieuwd ^_^

Ik dacht al dat wss niemand zo'n kaart had :7:schater:

Geplaatst:

hee,

Kan iemand van jullie mij een kaart zeggen waarmee ik GTA IV op high/medium kan draaien?

Ik weet de HD4870, maar zijn er ook meer?

Ohw, srry voor de tripplepost 0_0

Geplaatst:
Geforce 9800GTX, Geforce GTX280, GTX260...

Huhm, de 9800GTX is goedkoper dan de HD4870 dacht ik. Denk toch dat ik voor die ga :koffie:

Geplaatst:

Huhm, de 9800GTX is goedkoper dan de HD4870 dacht ik. Denk toch dat ik voor die ga :koffie:

Controleer wel ff of die minimaal 786MB aan videogeheugen hebt. GTA IV heeft voornamelijk veel videogeheugen nodig om al die texturen te laden. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Controleer wel ff of die minimaal 786MB aan videogeheugen hebt. GTA IV heeft voornamelijk veel videogeheugen nodig om al die texturen te laden. :)

dacht dat 512 al genoeg was? :puh:

Maar deze is ook niet mis :

4q62f.jpg

Als je deze ook goed overclockt, heb je toch ook een soort 9800GTX? xD

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Geplaatst:

hmm, heb zelf ook de 9800GT, is wel mooi kaartje maar toch wel zwak als je GTA IV sterk en snel wou spelen.

Toch heb ik het voor elkaar gekregen mijne te OC'en, wat zo'n 8FPS scheelde in GTA IV op medium.

Benchmark geeft mij nu 47FPS.

Core 2 Quad Q8200@2,7GHz

4GB RAM (x64)

9800GT 512mb OC'ed to 710MHz core clock, 1680MHz shader clocks.

Geplaatst:
hmm, heb zelf ook de 9800GT, is wel mooi kaartje maar toch wel zwak als je GTA IV sterk en snel wou spelen.

Toch heb ik het voor elkaar gekregen mijne te OC'en, wat zo'n 8FPS scheelde in GTA IV op medium.

Benchmark geeft mij nu 47FPS.

Core 2 Quad Q8200@2,7GHz

4GB RAM (x64)

9800GT 512mb OC'ed to 710MHz core clock, 1680MHz shader clocks.

Achja, hoeft voor mij absoluut geen very high of iets te zijn, als het er een beetje fatsoenlijk draait op medium ist ook wel best :) High ook lekker zou wel fijn zijn :*D

BTW, mooi systeempje :tu:

Geplaatst:

Tja, mijn processor is 370MHz overklokt, de Q8200 is een klote overklokker, in principe moet veel meer mogelijk zijn als 45nm cpu.

Heb dan ook zo'n koeler er op gezet :puh:

2i7xxz8.jpg

Q8200 draait standaard op 2,33GHz.

De koeler van de videokaart heb ik gewoon standaard gehouden, na het spelen van GTA IV deed ik de clocksnelheden meestal weer op normaal, want CoD 4 kon ik zoiezo al goed spelen op very high.

De kaart werd overklokt ook niet meer dan 64*C dankzij het goede koelertje wat Sparkle er al standaard op heeft zitten op zijn kaart.

Geplaatst:
Tja, mijn processor is 370MHz overklokt, de Q8200 is een klote overklokker, in principe moet veel meer mogelijk zijn als 45nm cpu.

Heb dan ook zo'n koeler er op gezet :puh:

Q8200 draait standaard op 2,33GHz.

De koeler van de videokaart heb ik gewoon standaard gehouden, na het spelen van GTA IV deed ik de clocksnelheden meestal weer op normaal, want CoD 4 kon ik zoiezo al goed spelen op very high.

De kaart werd overklokt ook niet meer dan 64*C dankzij het goede koelertje wat Sparkle er al standaard op heeft zitten op zijn kaart.

Flinke koeler man :puh:

Maar is een HD 4850 ook een high gTA kaart?

Geplaatst:

Jup, en de HD4850 komt binnen de €130,- misschien deze maand nog!!

De HD4850 presteert ongv. gelijk aan de GTS250.

Geplaatst:

Dat is een demo, betekend dat die in de showroom bij Azerty's thuisbasis te Raalte heeft gelegen, niets mis mee hoor. Kom daar regelmatig en ze zijn daar goed opgeslagen :puh:

De prijsvermindering van de ATi's zijn nog niet ingevoerd, de adviesprijs voor HD4870 is nog steeds €220,-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...