Jump to content

Projecten in Gangs & Corporations


Lantyz

Recommended Posts

De afgelopen tijd is er bij de crew een aantal voorstellen binnengekomen voor projecten binnen de Gangs & Corporations. Nu hebben wij daar heel lang en hard over nagedacht, om uiteindelijk tot de beslissing te komen er geen besluit over te nemen.

Waarom? Dit heeft niet te maken met de kwaliteit van de ingezonden voorstellen. Integendeel, we willen vanaf heden de gangs & corporations de mogelijkheid geven dit soort projecten direct voor te stellen aan de rest van de gang scene, in plaats van aan alleen de crew. Dit omdat de gangscene uiteindelijk het publiek is waar het project voor bedoeld is, en daarom de aangewezen groep om te peilen of er überhaupt interesse voor is. Dat geeft de crew een beter inzicht in de potentie van het project en wordt het dus gemakkelijker om te kijken of een project door zou moeten gaan of niet. Voor de gangscene geeft het de mogelijkheid direct te peilen wat er eventueel verbetert kan worden aan beginnende projecten, wat het organiseren een stuk opener maakt.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Iemand die een project, contest, event of iets soortgelijks wil opzetten kan een uitgewerkt plan plaatsen in The Families. Dit concept is in feite datgene wat voorheen aan de crew gestuurd werd.
  • Iedereen is vrij om direct zijn of haar mening posten in dit topic. Er is geen maximum van één spreker per team zoals het geval is bij geschillen in The Families. Dit betekent natuurlijk wel dat posts constructief moeten zijn; meningen zijn prima, maar zonder argumenten hebben de projectleiders er weinig aan.
  • Of een project doorgaat, hangt in eerste instantie af van hoe de rest van de gangs & corporations op het idee reageert. Is men enthousiast, zijn er voldoende kandidaten en ziet ook de crew geen bezwaren, kan het project van start gaan. Het is dus voor projectleiders zaak om ervoor te zorgen dat de rest van de gangscene op de hoogte is van projecten in ontwikkeling.

Hopelijk geeft dit de projecten op stapel de mogelijkheid om van de grond te komen, en helpt het bij de ontwikkeling van toekomstige projecten in de gangscene!

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zouden we een event moeten plaatsen

dat alle leden van het forum die willen komen

naar een locatie in belgie of nederland komen

en dat we dan kunnen gamen of praten over

gta

natturlijk

alleen het zal wat kosten haha

maar het is een goed ideee

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Vind ik juist niet. Want je weet maar nooit wat voor gure types er tussen rond lopen. En bovendien is de organisatie ook zeer groot. En het word sterk afgeraden om mensen die je op internet leert kennen zoals via een forum in RL te gaan ontmoeten....

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven

waarom zou dat afgeraden meoten zijn?

Omdat we niet weten met wie we praten. Ik typ hier nu wat in, maar jij weet niet wie ik ben. Jij typt ook wat in, maar ik weet ook niet wie jij bent. Iemand kan wel neerzetten dat hij 15 jaar is, maar het is maar een getalletje, misschien is het in het echt wel 40.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven

waarom zou dat afgeraden meoten zijn?

Omdat we niet weten met wie we praten. Ik typ hier nu wat in, maar jij weet niet wie ik ben. Jij typt ook wat in, maar ik weet ook niet wie jij bent. Iemand kan wel neerzetten dat hij 15 jaar is, maar het is maar een getalletje, misschien is het in het echt wel 40.

Wat is er dan weer verkeerd met een 40-jarige? :puh:

Een evenement organiseren dat iedereen bij elkaar kan komen, tjah. Ik denk dat de administrators sowieso geen zin hebben dit te organiseren. Dan zou dat dus op de leden afkomen. Ik zou zeggen, organiseer iets als je dat leuk vind, maar ik denk dat er weinig mensen zullen komen.

Verder vind ik het idee van dit topic erg leuk. Zo bepalen niet alleen de administrators erover, maar ook alle leden.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven

waarom zou dat afgeraden meoten zijn?

Omdat we niet weten met wie we praten. Ik typ hier nu wat in, maar jij weet niet wie ik ben. Jij typt ook wat in, maar ik weet ook niet wie jij bent. Iemand kan wel neerzetten dat hij 15 jaar is, maar het is maar een getalletje, misschien is het in het echt wel 40.

Om even aan te vullen: Iedereen is hier tussen de 10 en de 20 (op sommige gevallen na), zien jouw ouders het al zitten dat jij tientallen vreemde mensen gaat ontmoeten? En stel dat pietje in Limburg woont, en jantje in Gelderland. Denk jij dat pietje dan naar het evenement in Gelderland komt? Nee.. Kost enorm veel organisatie. En geld, want jij wil vast wel iets te doen hebben die dag..

Over G&C, inderdaad een erg goed idee. Maar betekent dit dat als er een conflict is, dat dan ook iedereen mag posten? Anders moet dit denk ik wel duidelijk gemaakt worden in het subfora om problemen te verkomen. Goed idee :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Maar betekent dit dat als er een conflict is, dat dan ook iedereen mag posten? Anders moet dit denk ik wel duidelijk gemaakt worden in het subfora om problemen te verkomen. Goed idee :) .

Bij een conflict gelden nog steeds dezelfde regels als eerst. Bij aanvragen van projecten is er niet een beperkt aantal plaatsen. In het informatietopic in The Families staat dit voor de duidelijkheid ook nog allemaal uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Fiegel5: Lezen is ook echt moeilijk he? Uit de hoofdpost nota bene:

Iedereen is vrij om direct zijn of haar mening posten in dit topic. Er is geen maximum van één spreker per team zoals het geval is bij geschillen in The Families. Dit betekent natuurlijk wel dat posts constructief moeten zijn; meningen zijn prima, maar zonder argumenten hebben de projectleiders er weinig aan.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik denk dat het verschil tussen de gangs en corporations te groot zijn. Want ookal ben ik een zeer lange tijd niet meer online geweest hier, ik zie toch wel dat het Gangs gedeelte er maar redelijk dood bijligt. Toen ik nog eens een gang had, waren er nog minstens 10 andere gangs (Als het niet meer was) die super actief meededen! Daarom vind ik het een goede oplossing dat die privé gedeeltes worden afschaft, en dat iedereen weer gewoon één topic heeft. Maar dat is mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...