Jump to content

Projecten in Gangs & Corporations

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat dit de Gangscene enorm gaat verbeteren, aangezien de Projecten niet echt voor de Crew, maar eerder voor het publiek zijn.

Geplaatst:
Ik denk dat het verschil tussen de gangs en corporations te groot zijn. Want ookal ben ik een zeer lange tijd niet meer online geweest hier, ik zie toch wel dat het Gangs gedeelte er maar redelijk dood bijligt. Toen ik nog eens een gang had, waren er nog minstens 10 andere gangs (Als het niet meer was) die super actief meededen! Daarom vind ik het een goede oplossing dat die privé gedeeltes worden afschaft, en dat iedereen weer gewoon één topic heeft. Maar dat is mijn mening.

Dit lijkt mij een minder goed idee.

Mensen starten gang om en fun met elkaar te hebben. Maar ook zijn er gang die het wel een willen proberen om te kijken hoe goed hun gang is. En een privé gedeelte voor een gang is eigenlijk een soort voorrecht die laat zien hoe goed een gang het doet. Daarom krijg die gang de tittel Corporation en Een privé gedeelte. Om zo uit te kunnen groeien. Je hebt het denk ik gemist. Maar er zijn bijv. speciale evenementen die eens in de zoveel tijd plaats vinden. Zo stelt een corp dan zijn subforum open om de buitenstaanders weer toe te laten.

Ik vind voor de grote corp's vind ik een subforum ook wel handig omdat ze dan in een besloten groep beslissingen kunnen maken. Om de corp & het forum een beter uiterlijk te geven.

Geplaatst:
Dit topic is van Februari 2009..
Dank voor je schitterende bijdrage...wat boeit het nou hoe oud een topic is? Lijkt me niet verkeerd dat dit topic nog 's onder de aandacht van de leden komt; Wie weet komt er nog wel iemand met een briljant idee.
Geplaatst:
Goed onderwerp,

ik ben het er helemaaal mee eens omdat ik al eerder lid was op www.gtaforum.nl ^_^

Goed dat je 't zelf aangeeft, kun je binnenkort nog een poging wagen om een account aan te maken...tenzij je natuurlijk slechts je oude wachtwoord kwijt was, maar ik vertrouw je niet.
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...