Jump to content

Espuela of the Streets


Michiel23

Recommended Posts

Hey

Ik heb een klein probleempje met die begin missie van Manny 'Escuela of the Streets'. Het is niet dat ik er moeite mee heb, maar het is wat een vreemd probleempje.. :bonk: Je moet die dealer achtervolgen, dat doe ik eenmaal goed maar eenmaal op de bestemming zegt Manny van You best go park behind him. Dat doe ik maar er gebeurd niks... Ik heb de missie dus op Youtube bekeken, maar daar komt dan een geel pijltje waar je moet stoppen maar dat komt er bij mij dus niet vaag.. :? Dat hele gele pijltje waar je in moet stoppen komt er bij mij dus niet. Hij blijft maar rood dat je hem moet achtervolgen.. kan iemand mij helpen?

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik heb een klein probleempje met die begin missie van Manny 'Escuela of the Streets'. Het is niet dat ik er moeite mee heb, maar het is wat een vreemd probleempje.. :bonk: Je moet die dealer achtervolgen, dat doe ik eenmaal goed maar eenmaal op de bestemming zegt Manny van You best go park behind him. Dat doe ik maar er gebeurd niks... Ik heb de missie dus op Youtube bekeken, maar daar komt dan een geel pijltje waar je moet stoppen maar dat komt er bij mij dus niet vaag.. :? Dat hele gele pijltje waar je in moet stoppen komt er bij mij dus niet. Hij blijft maar rood dat je hem moet achtervolgen.. kan iemand mij helpen?

je moet het raam s chieten en daarna er in springen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik heb een klein probleempje met die begin missie van Manny 'Escuela of the Streets'. Het is niet dat ik er moeite mee heb, maar het is wat een vreemd probleempje.. :bonk: Je moet die dealer achtervolgen, dat doe ik eenmaal goed maar eenmaal op de bestemming zegt Manny van You best go park behind him. Dat doe ik maar er gebeurd niks... Ik heb de missie dus op Youtube bekeken, maar daar komt dan een geel pijltje waar je moet stoppen maar dat komt er bij mij dus niet vaag.. :? Dat hele gele pijltje waar je in moet stoppen komt er bij mij dus niet. Hij blijft maar rood dat je hem moet achtervolgen.. kan iemand mij helpen?

je moet het raam s chieten en daarna er in springen :eten:

Hij schrijft toch dat er geen geel pijltje komt terwijl die er moet zijn. Dan valt er weinig te springen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan je dan je missie niet afmaken aangezien er geen marker op de plaats is. Dit is bekende bug bij velen, lees hier er meer over. :Y

Hey bedankt voor je reactie, maar wat ik van er begrijp is dat patch 2 de oorzaak is ofzo :? Ben niet zo'n erge handigheid met computers, dus sorry maar ik snap het nog niet echt.. Ik heb de missie weer gedaan, maar weer geen steek beter ik heb de tip nog opgevolgd van dat je wat langer afstand bewaart in de laatse bocht maar dat helpt ook niet...

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan je dan je missie niet afmaken aangezien er geen marker op de plaats is. Dit is bekende bug bij velen, lees hier er meer over. :Y

Sorry voor de dubbelpost hoor, maar is er niemand die mij hier kan mee helpen? We zijn bijna nu een week verder heb de missie zonet weer gespeeld, het zelfde probleem... Heb de tips uit dit topic opgevolgd maar geen resultaat... EN zou graag wel willen dat ik wel verder kan met het spel, want vind 50 euro nou niet echt goedkoop voor een spel dan verwacht je ook dat het sowieso goed is voor die prijs...

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je waarschijnlijk toch nog niet zo ver gevorderd bent in het spel kan je een new game beginnen, en hopen dat je de volgende keer niet met deze bug te kampen hebt? Als je goed doorspeelt kan je op een kleine twee uurtjes al aan die missie geraken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je waarschijnlijk toch nog niet zo ver gevorderd bent in het spel kan je een new game beginnen, en hopen dat je de volgende keer niet met deze bug te kampen hebt? Als je goed doorspeelt kan je op een kleine twee uurtjes al aan die missie geraken. :)

Oke, maar kan je me dan uitleggen hoe deze bug in het spel komt? Ik heb die patch 2 ook geinstalleerd... dus dat helpt dus ook helemaal niet? Vind het wat slordig.. je betaald 50euro dan verwacht je ook dat het goed is :bonk: Maar er is geen andere oplossing :?

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Zelf had ik dit probleem ook ik heb toen voor dat ik de missie ging doen alle setings op "Low" gezet.

En toen verscheen het pas...

Probeer het anders ff;)

Hey

thnx voor je reactie. :tu: Maar bedoel je dan gwn precies de opties wat lager zetten ofzo? ;) Wat moet ik dan precies lager zetten?

Gr! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Zelf had ik dit probleem ook ik heb toen voor dat ik de missie ging doen alle setings op "Low" gezet.

En toen verscheen het pas...

Probeer het anders ff;)

Hey

thnx voor je reactie. :tu: Maar bedoel je dan gwn precies de opties wat lager zetten ofzo? ;) Wat moet ik dan precies lager zetten?

Gr! :cya:

Als je op de PC speelt klik dan op de ESC toets dan kom je in het pauze-menu,daar zie je allemaal dingen staan zoals 'stats,map,audio' daar ergens staat ook graphics klik dat menu aan en verander de instelingen;)

Kijk maar ff op het filmpje;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Zelf had ik dit probleem ook ik heb toen voor dat ik de missie ging doen alle setings op "Low" gezet.

En toen verscheen het pas...

Probeer het anders ff;)

Hey

thnx voor je reactie. :tu: Maar bedoel je dan gwn precies de opties wat lager zetten ofzo? ;) Wat moet ik dan precies lager zetten?

Gr! :cya:

Als je op de PC speelt klik dan op de ESC toets dan kom je in het pauze-menu,daar zie je allemaal dingen staan zoals 'stats,map,audio' daar ergens staat ook graphics klik dat menu aan en verander de instelingen;)

Kijk maar ff op het filmpje;)

Heel erg bedankt voor je reactie maar dat is het ook niet.. Ik heb de Graphics precies zo ingesteld als op het filmpje, achtervolg die dealer maar alles wat ik zie maar die zogenaamde marker ontbreekt nog altijd... :bonk: Zou het dan misschien helpen om het gehele spel opnieuw te installeren? Ja ik weet het anders ook niet meer. Maar wat is de oorzaak van dit probleem? Ja sorry hoor ik kan het wel 100x herhalen, maar vind dit gewoon zwaar kut. Je koopt een duur spel van 50 euro en dan verwacht je dat het goed is. Ik heb alle updates erop, die 1.020 ook dus waar ligt het dan aan??

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nog twee patches geinstalleerd? Een van die twee (1.00.02 oid) zorgt voor problemen...

Ik heb alleen die 10.20 ofzoiets die in Januari is uitgegeven geinstalleerd. Is dat dan misschien de oorzaak? :-( Dat ga je me tot niet vertellen he? Ik heb alleen die

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

O ****, ik weet die nummers van de patches en releasedata niet uit me hoofd (heb GTA niet op de pc), ik weet wel dat een tweede patch ongeluk brengt. Aangezien dat nummer 10.20 is denk ik dat je GTA IV opnieuw moet installeren en alleen patch 1 moet installeren.

Ik weet het, dit is heel ingewikkeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...