Jump to content

PS3 leest geen games meer... :(


RJ-84

Recommended Posts

Mijn PS3 leest sinds kort geen games meer...

Mijn cd's en dvd's speelt hij nog wel. Het begon met af en toe een game niet te lezen, maar nu helemaal geen één game meer. Ik dacht zelf dat misschien de BlueRay-shit kapot is, maar weet dat niet zeker.

Heb de PS3 net wat langer dan een jaar en mijn garantie is dus net 2 mnd verlopen. Wat moet ik doen??!! :duh:

Zal vast een dure grap worden om hem te laten maken....

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 leest sinds kort geen games meer...

Mijn cd's en dvd's speelt hij nog wel. Het begon met af en toe een game niet te lezen, maar nu helemaal geen één game meer. Ik dacht zelf dat misschien de BlueRay-shit kapot is, maar weet dat niet zeker.

Heb de PS3 net wat langer dan een jaar en mijn garantie is dus net 2 mnd verlopen. Wat moet ik doen??!! :duh:

Zal vast een dure grap worden om hem te laten maken....

Heb je al de systeem herstel functie gebruikt?

Je kunt ook alles op een externe harde schijf zetten, en dan de Playstation formateren...

Een vriend van mij had dat ook, en die heeft een Systeemherstel gedaan, en toen deed die het weer.

En tja, als dit niet werkt, dan kun je hem laten maken bij mensen die het thuis doen ^_^ Meestal niet zo duur, behalve als de hele bluray speler vervangen moet worden

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was bij Kassa laatst ook zoiets voorbij gekomen. Dat de BluRay laser zichzelf zeg maar 'opbrandt'. Misschien is dat bij jou ook het geval en moet dus je laser vervangen worden. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe formateer ik hem dan? Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat doe... :{

Ik heb de 40GB versie...

.... ja, heb het al! Zal het wel even proberen. :)

Bewerkt: door RJ-84
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was bij Kassa laatst ook zoiets voorbij gekomen. Dat de BluRay laser zichzelf zeg maar 'opbrandt'. Misschien is dat bij jou ook het geval en moet dus je laser vervangen worden. :(

klopt, en uiteindelijk is er uitgekomen, dat ook al is je garantie verlopen, hij alnog GRATIS (op verzendkosten na) wordt gerepareed door sony.

TIP: bel een met de helpdesk van sony of ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht. (als je hem opstuurt, backup eerst dan je harde schijf (vooral de saved games))

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dat probleem dat behandeld werd in Radar.

Heel veel mensen hadden hetzelfde probleem: Dat hun garantie is verlopen, en net daarna dit probleem op komt dagen.

Ze vonden het belachelijk dat een apparaat dat zo'n 10 jaar hoort mee te gaan maar 1 jaar garantie krijgt.

Maarja je kunt er niet zo veel aan doen. Het enige wat je nog kunt doen, is misschien nog op de Radar website kijken voor hulp.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gezien bij radar, Sony doet er dus weinig aan... :(

Ik heb mijn ps3 gister geformatteerd en later zelfs nog compleet hersteld. Maar hij draait jammer genoeg nog steeds geen spellen. :N

En tja, als dit niet werkt, dan kun je hem laten maken bij mensen die het thuis doen blij.gif Meestal niet zo duur, behalve als de hele bluray speler vervangen moet worden

Waar vind ik deze mensen?? :{

Bewerkt: door RJ-84
Link to comment
Delen op andere websites

_O_ _O_ _O_

Godzijdank! Ik krijg een nieuwe PS3 van Sony!

Het zal dan wel gaan om een opgeknapte PS, maar toch...

Ik heb idd helpdesk maar even gebeld en het was vrij gauw geregeld! :tu:

Dat verdien je ook wel met zo'n veel te korte garantietijd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...