Jump to content

AC/DC Concert afgelast!


Dastard

Recommended Posts

large_837401.jpg

Het optreden van de Australische rockgroep AC/DC in het Antwerps Sportpaleis gaat vanavond niet door. Een van de groepsleden is ziek, meldt concertorganisator Live Nation vandaag. Preciezere informatie wordt niet gegeven.

"Op dit ogenblik hebben we niet meer informatie", staat er op de site van het Sportpaleis te lezen. "Onze excuses voor het ongemak ten gevolge van deze overmachtsituatie. Zodra we meer weten, zal u het van ons vernemen via e-mail en onze website." Als die site het houdt tenminste, want kort nadat het nieuws bekendraakte was hij al (even) gecrasht.

Het optreden in Antwerpen was uitverkocht. Zondag trad AC/DC al een eerste keer in het Sportpaleis op. Ook dat concert was uitverkocht.

Bron: HLN.be

Heel erg jammer, mijn stiefvader ging gaan maar ja. :N

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou net ook een topic openen hierover, maar jij was me voor

Ontopic:

Heel jammer voor de mensen die vanavond gingen. :(

Veel beterschap voor het zieke lid :bier:

een vraagje: zouden ze een andere dag een voorstelling doen?

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

WERCHTER! WERCHTER! WERCHTER!

Man het moet zòòòòò hard sucken als je een ticket had voor vanavond :-(:blauw: Ik hoorde het ook daarnet op StuBru. Ik zou gewoon in huilen uitbarsten mocht ik een ticket hebben gehad. Ze zouden toch wel voor een compromis moeten zorgen voor de fans, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer nieuws:

Antwerp Concert Cancellation

March 3, 2009, Antwerp, Belgium -- Tonight's AC/DC Black Ice show at Sportpaleis in Antwerp, Belgium is cancelled due to the sudden illness of singer Brian Johnson. Johnson is suffering from a serious case of the flu and will be unable to perform. Fans will be compensated with either a refund or tickets to the band's June 23rd show at Amsterdam Arena. Johnson plans to perform on the band's next scheduled concert date in Leipzig on March 5th at Messehalle 1.

bron: www.acdc.com

Link to comment
Delen op andere websites

WERCHTER! WERCHTER! WERCHTER!

Man het moet zòòòòò hard sucken als je een ticket had voor vanavond :-(:blauw: Ik hoorde het ook daarnet op StuBru. Ik zou gewoon in huilen uitbarsten mocht ik een ticket hebben gehad. Ze zouden toch wel voor een compromis moeten zorgen voor de fans, vind ik.

Ik weet zeker dat iedereen die een kaartje heeft word vervangen hoor. Dat je het op een andere keer kan ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor...:duh: Zamg0d1, AC/DC was eergisteren voor het eerst sinds 2000 in België, de kans is klein dat ze nog een keer komen...

En een volgeboekt concert met een gekocht kaartje laten zitten waar ze niets voor terug krijgen is oplichten.

Er word heus wel wat voor terug gedaan, desnoods een concert op een ander moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor...:duh: Zamg0d1, AC/DC was eergisteren voor het eerst sinds 2000 in België, de kans is klein dat ze nog een keer komen...

En een volgeboekt concert met een gekocht kaartje laten zitten waar ze niets voor terug krijgen is oplichten.

Er word heus wel wat voor terug gedaan, desnoods een concert op een ander moment.

Natuurlijk word het vervangen, anders kan je het ook zien als stelen:

Fans hebben kaartjes gekocht en ze krijgen er niets voor terug.

Net als je een nieuwe peperdure laptop koopt en je krijgt geen laptop. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor...:duh: Zamg0d1, AC/DC was eergisteren voor het eerst sinds 2000 in België, de kans is klein dat ze nog een keer komen...

En een volgeboekt concert met een gekocht kaartje laten zitten waar ze niets voor terug krijgen is oplichten.

Er word heus wel wat voor terug gedaan, desnoods een concert op een ander moment.

Natuurlijk word het vervangen, anders kan je het ook zien als stelen:

Fans hebben kaartjes gekocht en ze krijgen er niets voor terug.

Net als je een nieuwe peperdure laptop koopt en je krijgt geen laptop. :7

Kijk eens naar mijn post hierboven. Daar zie je wat mensen met hun ticket kunnen doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...