Preddy Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Inderdaad, FC Groningen is de kweekvijver van spelers die het ver gaan schoppen (Robben, Buijs, Nevland ook nog ?) Maar gelukkig is Nevland er nog met nadruk op nog . Feyenoords lijstje met mogelijke nieuwe spitsen wordt steeds korter, Pizarro, Cruz, Klasnic etc komen allemaal niet en vanaaf sluit de transfermarkt al. Nevland lijkt me makkelijk te halen voor fey. btw, eindelijk haalt fey zn zwakste schakel uit zn selectie: Pascal Bosschaart speelt de komende vier seizoenen voor ADO Den Haag. De 26-jarige Feyenoord-verdediger zal het eerste seizoen op huurbasis spelen. nos.nl Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Bondscoach Marco van Basten zal zijn contract niet tussentijds verlengen. Dat meldt NOS Teletekst vandaag. Bondsvoorzitter Kesler meldde na het afgelopen wereldkampioenschap tevreden te zijn over de bondscoach en wilde zijn contract graag tussentijds verlengen. Van Basten ziet dit echter zelf niet zitten en wil allereerst zijn contract tot medio 2008 uitdienen. "Ik ben twee jaar geleden aan deze klus begonnen. Ik heb een contract tot en met het EK van 2008 en dat wil ik uitdienen. Ik vind het nu niet zinvol om al voor langere tijd bij te tekenen. Ik sluit niet uit dat ik dat na het EK van 2008 wel doe", aldus Van Basten. (bron: http://www.soccercity.nl/artikels/3977-van...niet-verlengen) Reageren
Preddy Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Volges mij ligt er na het EK 2008 ook een contract voor hem klaar bij AC Milaan. Mss dattie daarom nog niet wil verlengen . Reageren
Loek Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Edit: Het is helaas niet Vágner Love geworden.. 31-08-2006 - Charisteas nieuwe spits Feyenoord Angelos Charisteas is de nieuwe spits van Feyenoord. De Griek komt per direct over van Ajax. Beide topclubs hebben zojuist overeenstemming bereikt over de transfer. Meer details volgen later. Feyenoord heeft zo vlak voor het sluiten van de internationale transfermarkt (vandaag 24.00 uur) toch een opvolger voor Dirk Kuyt. De Rotterdammers hebben die na lang zoeken in het buitenland dus gevonden in de eigen eredivisie. ,,Ik ben heel erg blij’’, reageert Charisteas vanuit Moldavië, waar hij zich met de Griekse nationale ploeg voorbereidt op een EK-kwalificatiewedstrijd. ,,Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap.’’ De Griek scoorde in de EK-finale van 2004 het winnende doelpunt tegen Portugal. Bron: http://www.feyenoord-internet.nl/ Hier ben ik niet zo blij mee Bewerkt: 31 augustus 2006 door Loek Reageren
Dikbuik Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Spreek je die naam ook echt uit als het engelse woord love? Dan heeft ie wel een gave naam Ik ken de speler niet omdat ik nooit russisch voetbal kijk maar als ik zo lees lijkt hij me best goed Mischien maakt Feyenoord dan nog kans op de titel Bewerkt: 31 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Edit:Het is helaas niet Vágner Love geworden.. 31-08-2006 - Charisteas nieuwe spits Feyenoord Angelos Charisteas is de nieuwe spits van Feyenoord. De Griek komt per direct over van Ajax. Beide topclubs hebben zojuist overeenstemming bereikt over de transfer. Meer details volgen later. Feyenoord heeft zo vlak voor het sluiten van de internationale transfermarkt (vandaag 24.00 uur) toch een opvolger voor Dirk Kuyt. De Rotterdammers hebben die na lang zoeken in het buitenland dus gevonden in de eigen eredivisie. ,,Ik ben heel erg blij’’, reageert Charisteas vanuit Moldavië, waar hij zich met de Griekse nationale ploeg voorbereidt op een EK-kwalificatiewedstrijd. ,,Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap.’’ De Griek scoorde in de EK-finale van 2004 het winnende doelpunt tegen Portugal. Bron: http://www.feyenoord-internet.nl/ Hier ben ik niet zo blij mee Waarom niet? Ik vind het een leuke transfer voor hem, hij kon toch niet bij Ajax spelen sinds Klaas-Jan er is. Reageren
RobertSA Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 En Kromkamp en Kluivert naar PSV, heel goed nieuws is dat. Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. http://www.psv.nl Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Feyenoord-supporters woedend Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 23:32 In Rotterdam zijn de rapen gaar. Rond de honderd Feyenoord-fans hebben zich vanavond na het nieuws dat Angelos Charisteas (Ajax) hun nieuwe spits wordt verzameld voor de hoofdingang van De Kuip. Zij eisen onmiddelijk een verklaring. Op de toonaangevende Feyenoord-fansites wordt het aftreden van voorzitter Jorien van den Herik geëist, maar ook het vertrouwen in beleidsmakers als Chris Woerts, Wim Jansen, Peter Bosz en Erwin Koeman is tot op het nulpunt gedaald. Het Jorien rot op en een variant hier op zijn overal op het internet te bespeuren. Naast het feit dat Charisteas niet gezien wordt als een waardige opvolger van Dirk Kuyt, zijn de supporters extra geprikkeld doordat de Griek van Ajax afkomstig is. "Hij was nota bene vijfde keus bij Ajax!" zegt Steven op Feyenoord Netwerk. Mark zegt op diezelfde website er niet over uit te kunnen dat er opnieuw een speler bij een rivaal is gehaald. "Green, Timmer, Tiendalli (Ajax), Lodewijks, Lucius, Kolkka (PSV), Huysegems en Vlaar (AZ) en nu Mr. Bean... Ik wil échte Feyenoorders!" Daarnaast zijn de fans boos dat er aanvankelijk op de website van Feyenoord gemeld werd dat Vágner Love (CSKA Moskou) zou komen. "Denk je blij te zijn met een topspits, krijg je zo'n balverwerker", reageert een supporter. Tot slote ene Don Paul: "Mijn hart staat stil. Mijn mond open. Mijn haren recht overeind. Dit kan niet waar zijn!" Bron: www.voetbalzone.nl Ik kan die supporters aan de ene kant begrijpen en aan de andere kant ook weer niet begrijpen. Er gingen de laatste tijden geruchten over spitsen die Feyenoord zou willen aantrekken. De namen van Cruz, Vagner Love, Carew, Klasnic, Kezman, Zigic werden allemaal genoemd. Dan vind ik het zeer knap dat ze een rookgordijn opzetten en Charisteas halen. Dan voel je als supporter bedrogen als je Charisteas krijgt terwijl je op Vagner Love of Carew hoopte. Maar het is bekend dat de financien bij Feyenoord niet veel toelaten. Ze waren bijvoorbeeld rond met Klasnic's ploeg Werder Bremen maar Klasnic vroeg teveel. Feyenoord wilde 6 miljoen betalen, maar dan heeft Feyenoord nog maar ruim 2 miljoen over om het salaris van Klasnic te betalen. Klasnic verdient dat waarschijnlijk in een jaar. In Nederland zullen ze geen 2 miljoen per jaar betalen. Misschien 1 miljoen per jaar is het maximum in Nederland. Voor 8,75 miljoen kun je in landen zoals Duitsland, Spanje, Engeland en Italie geen topspits halen die er 25 voor je inschiet. Daar zijn de salarissen te hoog voor. Feyenoord wil en kan die salarissen gewoon niet betalen. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik begrijp die supporters volkomen... kom op zeg, Charisteas. Zou het in de familie zitten dat de Koemannetjes niet kunnen inkopen? Reageren
JoV Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Wat zijn er gisteren toch veel spelers naar een nieuwe club gegaan. Hier een overzicht: >>> Door NandroDavids: 10 posts geleden zei ik nog dat je een bron moest vermelden als je iets ergens anders weghaalt......dus voor de laatste keer: Bron vermelden!!!<<< Kan gebeuren NandroDavids. Bewerkt: 8 september 2006 door JoV Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Inter Milaan moet Ajax geld betalen voor te dure toegangsbewijzen in de wedstrijd om de Champions League van vorig seizoen. De Europese Voetbalbond (UEFA) bepaalde dat Inter ten onrechte de Ajax-aanhang meer had laten betalen dan de eigen supporters op vergelijkbare plaatsen in het stadion. Ajax tekende na de wedstrijd protest aan bij de UEFA. Een kaartje in het bezoekersvak in Milaan kostte 53,20 euro. Eigen supporters van Inter moesten slechts 35 euro betalen. De UEFA-regels bepalen echter dat bezoekers niet meer hoeven te betalen. Ajax meldde dat het zal zorgen dat de meegereisde supporters het te veel betaalde geld krijgen uitgekeerd. (hln.be) Reageren
Preddy Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ibra "staakt" 2 interlands Zlatan Ibrahimovic speelt de komende twee kwalificatiewedstrijden voor het EK niet voor het Zweedse elftal. De grillige aanvaller is boos omdat hij voorafgaand aan de laatste interland tegen Liechtenstein naar huis werd gestuurd. De spits van Inter Milaan ging met Christian Wilhelmsson en Olof Mellberg naar een nachtclub en kwam twee uur te laat terug. Bondscoach Lars Lagerbäck stuurde het trio naar huis. Komt hij niet terug op zijn besluit, dan mist Ibrahimovic in oktober de wedstrijden tegen Spanje en IJsland. Lagerbäck hoopt dat de voormalige Ajacied tot inkeer komt. "Maar wie niet wil, geeft niets om het team. Dan neem ik liever een speler die 100 procent gemotiveerd is." bron Gewoon thuislaten die gast. Hij mag dan wel goed zijn alsie in vorm is, alleen is hij dat al een 2 jaar niet. Hopelijk leert ie dan zn lesje en houdtie op met dat sterrengedrag. Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Scorende ballenjongen houdt zijn club op kop Bron: VI 16/9/2006 17:00 Het is een doelpunt dat meedingt om de titel meest bizarre goal ooit. In de slotfase van het duel Santacruzense-Atlético Sorocaba scoorde de ballenjongen. Thuisploeg Santacruzense was in de 88ste minuut hard op zoek naar een goal om de 0-1 achterstand ongedaan te maken. Toen een poging van aanvaller Samuel net naast het doel verdween, besloot een ballenjongen in te grijpen. Op het moment dat de keeper de naast geschoten bal van de gandula wilde pakken, besloot het manneke (José Carlos Vieira) heel eigenwijs de bal van de voeten van de doelman te plukken en in het doel te schieten. Tot ergernis van de keeper, die zich helemaal wezenloos schrok toen hij de bal uit het doel pakte en scheidsrechter Silvia Regina de Oliveira aan zag komen stormen: doelpunt. Zij had niet gezien hoe de bal in het doel was gekomen, maar zag de bal wel in het doel liggen en besloot dus de treffer goed te keuren. Ondanks minutenlange protesten bleef zij (gesteund door haar grensrechter) achter haar beslissing staan: 1-1. In Brazilië is de goal van Vieira groot nieuws, vooral omdat er videobeelden van zijn geschoten. Opmerkelijk genoeg heeft de bond van São Paulo (FPF) besloten de 1-1 uitslag te laten staan. Daardoor blijft Santacruzense op kop in Groep 3 van de competitie in São Paulo, met zestien punten. Het gedupeerde Sorocaba neemt met veertien punten de vijfde plaats in. De FPF besloot wel om Santacruzense een boete op te leggen omdat de ballenjongen het veld had betreden. Bovendien staat scheidsrechter Regina een schorsing te wachten omdat zij de treffer goedkeurde. Klik voor beelden van de goal van Vieira.Misschiengeen belangrijkvoetbalnieuws, maar wel heel opmerkelijk! Reageren
SamShine Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik had het al gezien op een andere site, echt te bizar voor woorden! Ik denk dat Feyenoord deze ballenjongen gaat aantrekken als nieuwe topscoorder anders bakken ze er echt niks van dit seizoen (jammer genoeg...) . Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ik had het al gezien op een andere site, echt te bizar voor woorden! Ik denk dat Feyenoord deze ballenjongen gaat aantrekken als nieuwe topscoorder anders bakken ze er echt niks van dit seizoen (jammer genoeg...) . Helaas verwacht ik ook niet veel van Feyenoord dit seizoen . Ik voel me als supporter aardig bedrogen. Ze maken je eerst lekker door de namen van Pizarro, Vagner Love en Cruz naar buiten te spelen. Maar uiteindelijk komen ze met Charisteas aanzetten. Ik heb niks tegen die jongen. Het is een redelijke spits, maar ik moet nog zien of hij echt de spits is die Feyenoord zoekt. Anders kan hij in het lange rijtje van mislukte spitsen van Feyenoord. Je kunt dit vergelijken met bijvoorbeeld een F1 auto. Bij Midland beloven ze je een Ferrari motor, maar uiteindelijk krijg je een Cosworth motor. Het bestuur had eerder bekend moeten maken dat Feyenoord financieel niet veel te besteden had. Dan hadden de supporters iets meer begrip gehad voor het handelen van Feyenoord. Maar wat doet Feyenoord. Ze beloven de supporters topspitsen en je krijgt een vijfdehands spits. Dan voel je als supporter echt knap bedrogen. Dan heb ik nog liever Ali B(oussaboun) in de spits samen met Huysegems. Bij de wedstrijd Excelsior-Willem II zag ik wel een paar goede spelers lopen. Van Excelsior vielen Slory en Bruins me zeer positief op en bij Willem II vond ik El Hamdoui goed spelen. Slory is een snelle speler, Bruins staat tactisch altijd op de juiste plaats en El Hamdoui vind ik een goede techniek hebben. Ik zie liever Slory spelen in de Kuip dan Kolkka. Met Wim Jansen als adviseur kom je ook niet echt ver. Mijn visie zou dan zijn om jeugdspelers naar voren te schuiven. Koop alleen spelers als ze daadwerkelijk een versterking zijn voor het team. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.