Mirrrr Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 OLÉ OLÉ HIDDINK IS DOOR!! Ik ben meer voor Rusland dan voor Nederland denk ik, want hoe Nederland nu speelt hebben Rusland en Nederland even veel kans om EK winnaar te worden. Jammer voor Engeland maar het is ook wel gunstig voor Rusland en Nederland. Waarom is het gunstig voor Nederland dat Engeland niet door is? We missen in ieder geval een hele hoop goede wedstrijden. Engels voetbal is een stuk leuker om naar te kijken als Nederlands voetbal. Zeker op dit moment Reageren
Jantje III Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 OLÉ OLÉ HIDDINK IS DOOR!! Ik ben meer voor Rusland dan voor Nederland denk ik, want hoe Nederland nu speelt hebben Rusland en Nederland even veel kans om EK winnaar te worden. Jammer voor Engeland maar het is ook wel gunstig voor Rusland en Nederland. Voor het voetbal is het jammer maar nederland heeft wel weer een sterke tegenstander minder. Waarom is het gunstig voor Nederland dat Engeland niet door is? We missen in ieder geval een hele hoop goede wedstrijden. Engels voetbal is een stuk leuker om naar te kijken als Nederlands voetbal. Zeker op dit moment Reageren
Mirrrr Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Nou de eerste ronde kunnen we wel vergeten met het EK. Roemenië, Italië en Frankrijk. Dat wordt dus echt helemaal niks Reageren
M4X Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Ach ja, misschien is het ook wel goed aan de andere kant. Nu moeten ze echt eens een keer gaan voetballen, in plaatst van overal drie punten pakken met geluk. Het is zeker een zware poule maar alles is mogelijk; Roemenië moet geen probleem zijn als ze goed spelen, en Frankrijk in zijn huidige vorm kunnen we ook wel aan. Bij Italië is eigenlijk alles mogelijk, maar ik ga er gewoon vanuti dat die eerste worden in deze poule. Het gaat in ieder geval erg spannend worden, maar het duurt nog meer dan een half jaar voordat het zover is.. Bewerkt: 2 december 2007 door M4X Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Alle landen in deze poul maken evenveel kans. Romenie is niet één van de beste uit de poul , En Frankrijk en Italié is gewoon afwachten. Wij denken wel dat hun goed zijn maar zo denken Frankrijk , Italié , Romenie , Ook over ons. Ik denk dat we 2é á 3é worden. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Van Basten na EK bondscoach af Marco van Basten stopt na het EK van 2008 als bondscoach van het Nederland Elftal. Volgens de bondscoach is het na vier jaar tijd om een andere weg in te slaan. Ook John van het Schip stopt na het EK. "Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlandse elftal met veel plezier geleid'', aldus Marco van Basten op de site van de KNVB. "Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende Europees kampioenschap een nieuwe grote uitdaging. Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving." Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Van Basten na EK bondscoach af Marco van Basten stopt na het EK van 2008 als bondscoach van het Nederland Elftal. Volgens de bondscoach is het na vier jaar tijd om een andere weg in te slaan. Ook John van het Schip stopt na het EK. "Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlandse elftal met veel plezier geleid'', aldus Marco van Basten op de site van de KNVB. "Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende Europees kampioenschap een nieuwe grote uitdaging. Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving." Ik had het net 5 minuten geleden op de radio gehoord Mjaa ik vindt het wel dat hij het in de laatste jaren niet echt al z'n kracht gaf. Je zag wel aan Marco v. Basten dat hij het moeilijk kreeg tussen z'n besluit. Veel succes in je verdere leven Marco. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 OLÉ OLÉ HIDDINK IS DOOR!! Ik ben meer voor Rusland dan voor Nederland denk ik, want hoe Nederland nu speelt hebben Rusland en Nederland even veel kans om EK winnaar te worden. Jammer voor Engeland maar het is ook wel gunstig voor Rusland en Nederland. Waarom is het gunstig voor Nederland dat Engeland niet door is? We missen in ieder geval een hele hoop goede wedstrijden. Engels voetbal is een stuk leuker om naar te kijken als Nederlands voetbal. Zeker op dit moment vind je het goed als ik zeg dat ik 100 % achter je sta en dat Van Basten weg gaat na het Ek van '08 verbaasd me eigenlijk ook helemaal niks Reageren
Pitbull Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 AC Milan wint WK voor clubs Het Italiaanse AC Milan heeft vandaag in Yokohama het WK voetbal voor clubs gewonnen. Milan haalde het in de finale met 4-2 van het Argentijnse Boca Juniors (rust 1-1). De Italiaanse club wordt het eerste team dat deze competitie vier keer wint.Filippo Inzaghi opende de score in de 21e minuut, maar Rodrigo Palacio bracht twee minuten later de bordjes in evenwicht. In de tweede helft bleken de Rossoneri sterker dan Boca Juniors en scoorden ze via Nesta (50.), Kaka (61.) en opnieuw Inzaghi (70.). Boca Juniors kwam kort voor tijd op 4-2, dankzij een owngoal van Ambrosini (85.). Beide teams beëindigden de partij met zijn tienen, na rode kaarten voor Kaladze (77.) en Ledesma (88.). Ik had zo'n voorgevoel ok, niet dus...Ik denk wel dat het een mooi duel moet geweest zijn...was ik er maar bij Reageren
RSCA-MAO3 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Mooie actie van Kaka hé Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ernstig nieuws, wel 2 dagen oud, maar toch: Schotse voetballer O'Donnell overleden Uitgegeven: 29 december 2007 20:04 Laatst gewijzigd: 29 december 2007 20:57 MOTHERWELL - Voetballer Phil O'Donnell van Motherwell is zaterdag overleden. Dat maakte voorzitter Bill Dickie van de Schotse voetbalclub bekend. O'Donnell zakte in de slotfase van de met 5-3 gewonnen thuiswedstrijd tegen Dundee United in elkaar. De 35-jarige aanvoerder stond op het punt vervangen te worden. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis, maar hulp mocht niet meer baten. O'Donnell startte in 1991 bij Motherwell zijn voetballoopbaan. In 1994 ging hij naar Celtic, dat destijds 1,75 miljoen pond voor het talent betaalde. Dat bedrag is voor Motherwell nog steeds een record. Vervolgens belandde O'Donnell in 1999 bij Sheffield Wednesday in Engeland. In januari 2004 keerde hij terug bij Motherwell. Volgens een woordvoerder van de Schotse politie overleed O'Donnell op weg naar het ziekenhuis. Behandeld De middenvelder, die in 1991 met Motherwell de Schotse beker veroverde, werd op het veld nog ruim vijf minuten behandeld voor hij op een brancard naar een gereedstaande ambulance werd vervoerd. "Ondanks pogingen van de medische staf van beide clubs en artsen in het ziekenhuis kwam O'Donnell niet meer kennis", liet de voetbalclub zaterdagavond in een verklaring weten. O'Donnell speelde één interland voor Schotland. Dat was in 1994 tegen Zwitserland. Ik snap niet dat het nog voorkomt. RIP. Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Triestig Echt waar. Ik snap echt niet hoe dit kan. Bij de medische testen worden de spelers ook op een of andere manier getest op hun hart. Dit lijkt dus geen garantie te geven... ...Slaap Zacht Phil O'Donnell... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik heb net te horen gekregen dat Perez terug gaat naar axjax maar of dit klopt betwijfel ik . Reageren
RTS Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik heb net te horen gekregen dat Perez terug gaat naar axjax maar of dit klopt betwijfel ik . Toch is het zo; http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53303 Reageren
philip14 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik heb net te horen gekregen dat Perez terug gaat naar axjax maar of dit klopt betwijfel ik . Toch is het zo; http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53303 Dat stond gister al op teletekst of dat was 's nachts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.