Jump to content

Voetbalnieuws

Recommended Posts

Geplaatst:
OLÉ OLÉ HIDDINK IS DOOR!! :dans::dans: Ik ben meer voor Rusland dan voor Nederland denk ik, want hoe Nederland nu speelt hebben Rusland en Nederland even veel kans om EK winnaar te worden.

Jammer voor Engeland maar het is ook wel gunstig voor Rusland en Nederland.

Waarom is het gunstig voor Nederland dat Engeland niet door is? We missen in ieder geval een hele hoop goede wedstrijden. Engels voetbal is een stuk leuker om naar te kijken als Nederlands voetbal. Zeker op dit moment :7

• Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pitbull

37

• AmsterdamBoy

26

• RobertSA

18

• NandroDavids

16

Geplaatst:
OLÉ OLÉ HIDDINK IS DOOR!! :dans::dans: Ik ben meer voor Rusland dan voor Nederland denk ik, want hoe Nederland nu speelt hebben Rusland en Nederland even veel kans om EK winnaar te worden.

Voor het voetbal is het jammer maar nederland heeft wel weer een sterke tegenstander minder.

Waarom is het gunstig voor Nederland dat Engeland niet door is? We missen in ieder geval een hele hoop goede wedstrijden. Engels voetbal is een stuk leuker om naar te kijken als Nederlands voetbal. Zeker op dit moment :7

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ach ja, misschien is het ook wel goed aan de andere kant. Nu moeten ze echt eens een keer gaan voetballen, in plaatst van overal drie punten pakken met geluk. Het is zeker een zware poule maar alles is mogelijk; Roemenië moet geen probleem zijn als ze goed spelen, en Frankrijk in zijn huidige vorm kunnen we ook wel aan. Bij Italië is eigenlijk alles mogelijk, maar ik ga er gewoon vanuti dat die eerste worden in deze poule. Het gaat in ieder geval erg spannend worden, maar het duurt nog meer dan een half jaar voordat het zover is..

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Alle landen in deze poul maken evenveel kans. Romenie is niet één van de beste uit de poul , En Frankrijk en Italié is gewoon afwachten. Wij denken wel dat hun goed zijn maar zo denken Frankrijk , Italié , Romenie , Ook over ons. Ik denk dat we 2é á 3é worden.

Geplaatst:
Van Basten na EK bondscoach af

vanbasten.jpg

Marco van Basten stopt na het EK van 2008 als bondscoach van het Nederland Elftal. Volgens de bondscoach is het na vier jaar tijd om een andere weg in te slaan. Ook John van het Schip stopt na het EK.

"Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlandse elftal met veel plezier geleid'', aldus Marco van Basten op de site van de KNVB. "Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende Europees kampioenschap een nieuwe grote uitdaging. Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving."

Geplaatst:
Van Basten na EK bondscoach af

vanbasten.jpg

Marco van Basten stopt na het EK van 2008 als bondscoach van het Nederland Elftal. Volgens de bondscoach is het na vier jaar tijd om een andere weg in te slaan. Ook John van het Schip stopt na het EK.

"Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlandse elftal met veel plezier geleid'', aldus Marco van Basten op de site van de KNVB. "Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende Europees kampioenschap een nieuwe grote uitdaging. Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving."

Ik had het net 5 minuten geleden op de radio gehoord ;) Mjaa ik vindt het wel dat hij het in de laatste jaren niet echt al z'n kracht gaf. Je zag wel aan Marco v. Basten dat hij het moeilijk kreeg tussen z'n besluit. Veel succes in je verdere leven Marco.

Geplaatst:

vind je het goed als ik zeg dat ik 100 % achter je sta :)

en dat Van Basten weg gaat na het Ek van '08 verbaasd me eigenlijk ook helemaal niks ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

AC Milan wint WK voor clubs

Het Italiaanse AC Milan heeft vandaag in Yokohama het WK voetbal voor clubs gewonnen. Milan haalde het in de finale met 4-2 van het Argentijnse Boca Juniors (rust 1-1). De Italiaanse club wordt het eerste team dat deze competitie vier keer wint.

Filippo Inzaghi opende de score in de 21e minuut, maar Rodrigo Palacio bracht twee minuten later de bordjes in evenwicht.

In de tweede helft bleken de Rossoneri sterker dan Boca Juniors en scoorden ze via Nesta (50.), Kaka (61.) en opnieuw Inzaghi (70.). Boca Juniors kwam kort voor tijd op 4-2, dankzij een owngoal van Ambrosini (85.). Beide teams beëindigden de partij met zijn tienen, na rode kaarten voor Kaladze (77.) en Ledesma (88.).

Ik had zo'n voorgevoel ^_^:puh:

ok, niet dus...Ik denk wel dat het een mooi duel moet geweest zijn...was ik er maar bij :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ernstig nieuws, wel 2 dagen oud, maar toch:

Schotse voetballer O'Donnell overleden

Uitgegeven: 29 december 2007 20:04

Laatst gewijzigd: 29 december 2007 20:57

MOTHERWELL - Voetballer Phil O'Donnell van Motherwell is zaterdag overleden. Dat maakte voorzitter Bill Dickie van de Schotse voetbalclub bekend. O'Donnell zakte in de slotfase van de met 5-3 gewonnen thuiswedstrijd tegen Dundee United in elkaar.

De 35-jarige aanvoerder stond op het punt vervangen te worden. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis, maar hulp mocht niet meer baten.

O'Donnell startte in 1991 bij Motherwell zijn voetballoopbaan. In 1994 ging hij naar Celtic, dat destijds 1,75 miljoen pond voor het talent betaalde.

Dat bedrag is voor Motherwell nog steeds een record. Vervolgens belandde O'Donnell in 1999 bij Sheffield Wednesday in Engeland. In januari 2004 keerde hij terug bij Motherwell.

Volgens een woordvoerder van de Schotse politie overleed O'Donnell op weg naar het ziekenhuis.

Behandeld

De middenvelder, die in 1991 met Motherwell de Schotse beker veroverde, werd op het veld nog ruim vijf minuten behandeld voor hij op een brancard naar een gereedstaande ambulance werd vervoerd.

"Ondanks pogingen van de medische staf van beide clubs en artsen in het ziekenhuis kwam O'Donnell niet meer kennis", liet de voetbalclub zaterdagavond in een verklaring weten.

O'Donnell speelde één interland voor Schotland. Dat was in 1994 tegen Zwitserland.

Ik snap niet dat het nog voorkomt. RIP.

Geplaatst:

Triestig :N

Echt waar. Ik snap echt niet hoe dit kan. Bij de medische testen worden de spelers ook op een of andere manier getest op hun hart. Dit lijkt dus geen garantie te geven...

...Slaap Zacht Phil O'Donnell...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...